اینکه COVID-19 چه تاثیری بر مسابقه به عنوان نخست وزیر بعدی نوا اسکوشیا دارد

رندی دلوری ، MLA آنتیگونیش امیدوار است چهارشنبه شب با چند صد نفر از طرفداران احتمالی خود ملاقات کند و توضیح دهد که چرا او باید رهبر بعدی حزب لیبرال نوا اسکوشیا و نخست وزیر استان باشد.

اما این زمانهای عادی نیست و این یک مسابقه رهبری عادی نیست ، بنابراین حتی اگر دلوری به مشارکت خود برسد که امیدوار است واقعاً در همان اتاق با آن طرفداران نباشد.

به این دلیل که جلسه مجازی است. این بخشی از گزینه های مختلف است که Delorey و نامزدهای رهبری همکار ، لابی کووسولیس و Iain Rankin از آنها استفاده می کنند در حالی که سعی می کنند با هرچه بیشتر افراد تعامل داشته باشند تا پشتیبانی ایجاد کنند ، همه اینها در حالی که به دستورالعمل های بهداشت عمومی پایبند هستند و از واقعیت های COVID آگاه هستند- 19

دلوری گفت: “این بدان معناست که ما به عنوان مدعیان رهبری یا کاندیداها باید بیشتر کار کنیم و تیم های ما برای ایجاد این اشتیاق تلاش بیشتری می کنند.”

“آنچه که من فکر می کنم یک جنبه مثبت در این مورد است ، زیرا شما باید بیشتر از طریق یک تماس تلفنی یا تعاملات مجازی تعامل های یک به یک ایجاد کنید ، افرادی که به آنها دسترسی پیدا می کنید ، فکر می کنم یک روش ماهوی تر. “

با افزایش موارد COVID ، وقایع تغییر می کنند

دلوری گفت ، پس از آن نامزدها و تیم های آنها انگیزه می دهند و آنها را تشویق می كنند كه از طرف آنها برای گسترش این كار تلاش كنند.

هر سه نامزد از ابتدای مسابقه ماه گذشته از ترکیبی از رویدادهای مبارزات حضوری و مجازی و بازاریابی آنلاین استفاده کرده اند ، اما با افزایش تعداد موارد COVID-19 در استان و زنگ خطر ، بهداشت عمومی اعلام کرده است ، همه کمپین ها شروع به کاهش اندازه و دفعات جلسات فیزیکی کرده اند.

نام بازی در یک مسابقه رهبری ثبت نام در اعضای جدید حزب است و ساده ترین راه برای انجام این کار بسته بندی هرچه بیشتر افراد در سالن های اجتماعات اطراف استان است. بدون توانایی انجام این کار ، کوسولیس گفت که قدرت و اندازه تیم مبارزات از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

“ما داوطلبان زیادی داریم. ما تماس می گیریم ، افراد به صورت الکترونیکی ثبت نام می كنند و ما تماس شخصی به فرد را محدود می كنیم ، كه این امر نیز كار را سخت تر می كند زیرا در صورت داشتن ثبت نام ، ثبت نام بسیار آسان تر است. تعامل شخصی با کسی در مقابل شما با او تماس می گیرید و از او می خواهید که از طریق تلفن ثبت نام کند. “

همانطور که وقایع حضوری را محدود کرده اند ، کوسولیس گفت که اکنون به عنوان احتیاط بیشتر برای ایمنی ، مردم را ملزم به ثبت نام قبل از موعد می کنند.

تلاش برای ساختن نمایه

چالش اضافه شده برای محدودیت در رویدادهای حضوری معنای توانایی نامزدها در رشد مشخصات خود است. اگرچه هر سه پیش از استعفا از سمت خود برای پیگیری جایگزینی نخست وزیر استفان مک نیل وزیر کابینه بودند ، اما پیشنهاد می شود هیچ یک از آنها نام خانوادگی نباشد.

رانکین گفت که یافتن راه هایی برای انطباق با حضور COVID-19 کاری است که همه سعی در انجام آن دارند. در مورد مبارزات انتخاباتی او ، به همین دلیل است که آنها در اوایل کارها تلاش کرده اند تا چندین موقعیت سیاسی ، از جمله مسکن ارزان قیمت ، حمایت از صنعت رستوران و انرژی های تجدیدپذیر را آزاد کنند.

وی گفت: “به نظر من زود آمدن با سیاست ها ، روش خوبی برای مردم است تا حداقل بفهمند كه من در كجای این موضوعات ایستاده ام.”

“من فکر می کنم ما فقط باید مطمئن شویم که خودمان را منطبق می کنیم ؛ همه نوا اسکوشیایی ها هستند ، مشاغل هستند. نخست وزیر تصمیم خود را گرفت [to retire] بنابراین ما در حال حرکت به جلو هستیم. “

تعامل ساختمان

اعضای حزب رهبر و نخست وزیر جدید خود را در 6 فوریه طی یک کنوانسیون مجازی مستقر در مرکز همایش های هالیفاکس انتخاب می کنند.

جین اونیل ، یکی از روسای ستاد مبارزات انتخاباتی ، گفت که حضور فیزیکی بسیار محدودی وجود خواهد داشت ، از جمله نامزدها و چند نفر دیگر ، اگرچه حتی این امر می تواند براساس اپیدمیولوژی آن زمان تغییر کند. همه چیز توسط مقامات بهداشت عمومی در حال تأیید است و اونیل گفت که برنامه ها به طور مرتب بر اساس پروتکل های فعلی به روز می شوند.

حتی با وجود شرایط غیرمعمول ، اونیل گفت که او معتقد است مردم به دلیل آنچه در خط است ، درگیر این روند می شوند.

“ما اطمینان داریم كه از نظر كل كنوانسیون از نظر نوا اسكاتلندی ها – اعضای حزب یا غیر آن – تعامل زیادی خواهیم داشت ، زیرا واقعیت این است كه كاندیدایی كه در رهبری موفق است ، نخست وزیر خواهد بود.”

داستان های برتر بیشتر