ایر کانادا پروازهای بین سیدنی ، هالیفاکس را تا ژانویه تمدید می کند

مسافران نمی توانند در این فصل تعطیلات بین سیدنی ، NS و هالیفاکس پرواز کنند زیرا Air Canada به دلیل همه گیری COVID-19 کاهش مسیرها را افزایش داده است.

ایر کانادا به فرودگاه جی جی مک کوردی سیدنی گفته است که پرواز بین استانی آنها از سیدنی به هالیفاکس ، که از 2 تا 30 نوامبر متوقف شده بود ، اکنون تا 10 ژانویه 2021 قطع می شود.

مایک مک کینون ، مدیرعامل فرودگاه ، در یک خبرنامه گفت ، سازمان فرودگاه سیدنی “بسیار ناامید” است که کاهش بیشتر خدمات هوایی در زمانی انجام می شود که دولت فدرال و شرکت های هواپیمایی باید برای بحث در مورد کمک به صنعت با یکدیگر دیدار کنند.

مک کینون گفت: “من نمی دانم چه مدت طول کشید تا کشور ما نسبت به این بحران صنعت واکنش نشان دهد – در سراسر جهان شرکت های هواپیمایی و هوایی مورد حمایت دولت ها قرار گرفته اند زیرا آنها نقش مهمی را که هواپیمایی در اقتصاد آنها بازی می کند درک می کنند.”

“کانادا یک کشور پراکنده است ، خدمات هوایی کاملاً ضروری است و اگر هر کشوری اهمیت صنعت هواپیمایی خود را درک کند ، کانادا باید این کار را انجام دهد.”

مک کینون اظهار داشت: بسیار کم تأسف است که در فصل تعطیلات که هر دو در حباب آتلانتیک قرار دارند ، کمتر گزینه سفر بین دو شهر بزرگ نوا اسکوشیا داشته باشیم.

وی همچنین به اظهارات وزیر حمل و نقل مارک گارنو در روز یکشنبه ، که گفت گفتگوها بین ایرلاین ها و دولت در این هفته آغاز می شود ، اشاره کرد. گارنو اظهار داشت که آنها آماده هستند تا فرایند کمک مالی را ایجاد کنند ، که می تواند شامل وام و پشتیبانی بالقوه دیگر باشد.

اما ، گارنو گفت که حمایت فدرال منوط به ارائه بازپرداخت به مسافرینی است که پروازهایشان لغو شده است.

وزیر همچنین گفت دولت فدرال اطمینان خواهد داد که کانادایی ها و جوامع منطقه ای ارتباط هوایی خود را با بقیه کانادا حفظ می کنند.

با این حال ، مشخص نیست که آیا این شامل فشار دادن ایر کانادا و سایر کشورها برای از سرگیری ده ها مسیر در حال حاضر در حالت تعلیق است ، مانند سیدنی-هالیفاکس.

یک مسافر تنها چهارشنبه ، 8 آوریل 2020 از مقابل پیشخوان چک ایر ایر کانادا در فرودگاه بین المللی ترودو در مونترال عبور می کند. (Paul Chiasson / مطبوعات کانادایی)

WestJet همچنین ماه گذشته پروازهای خود را به مقصد سیدنی و همچنین مونکتون ، NB ، فردریکتون ، چارلوت تاون و شهر کبک به حالت تعلیق درآورد.

فرودگاه سیدنی اکنون فقط پنج روز در هفته پروازهای ایر کانادا به تورنتو را دارد.

مک کینون همچنین از این استان خواست تا با استفاده از آزمایشات سریع ، به روشهایی اجازه دهد تا با اطمینان پروازهای هوایی از خارج از منطقه آتلانتیک انجام شود ، که می تواند اقدامات قرنطینه را کاهش دهد و همچنان مردم را در امان نگه دارد.