اورژانس بیمارستان مونتاگ برای تعطیلی احتمالی آخر هفته در تابستان امسال آماده می شود

ممکن است در تابستان امسال ساعات کار در بخش اورژانس بیمارستان مونتاگ به دلیل کمبود نیروی کار محدود شود.

Health PEI گفت اگر تا اول ژوئیه پرسنل اضافی پیدا نشود، بخش اورژانس در بیمارستان یادبود کینگز کانتی جمعه ها راس ساعت 8 بعد از ظهر تعطیل می کند و تا سه ماه آینده دوشنبه ها در ساعت 8 صبح بازگشایی می شود.

اورژانس بیمارستان در گذشته چندین بار به دلیل کمبود کارکنان موقت بسته شده است، اما معمولاً در کوتاه مدت اتفاق می افتد.

کورین راوزول، مدیر اجرایی Health PEI، گفت که تعطیلی‌های پیش‌بینی نشده بر سایر بیمارستان‌های جزیره تأثیر می‌گذارد، بنابراین آنها سعی می‌کنند آمادگی بیشتری داشته باشند.

او گفت: “کاری که ما در تلاشیم انجام دهیم این است که برنامه ای برای یک برنامه قابل پیش بینی و منظم داشته باشیم که عموم مردم از آن آگاه باشند و شرکای ما از آن آگاه باشند.”

او گفت که اگر این بخش در تعطیلات آخر هفته تابستان امسال بسته شود، او گفت که ساعات کاری منظم در ماه اکتبر از سر گرفته می شود.

وقتی حتی یک اختلال حداقلی وجود داشته باشد، واقعاً می تواند وضعیت موجود را به چالش بکشد.– کورین راوزول

Rowswell گفت KCMH مانند هر جای دیگری دارای چالش های پرسنلی است و بازنشستگی، تعطیلات و سایر مرخصی ها به وضعیت کلی کمک می کند.

لزوماً به این نیست که نمی خواهید در مناطق روستایی کار کنید، فقط این واقعیت است که شما یک گروه نسبتاً کوچک از افراد دارید که سعی می کنند خدمات جامعی را به یک جامعه ارائه دهند، و وقتی حتی یک اختلال حداقلی وجود دارد، واقعاً می تواند وضعیت موجود را به چالش بکشد. “