انجمن ریه به دنبال نظرات سه جامعه ای است که تمایل بیشتری به سیگار کشیدن دارند

انجمن ریه نوا اسکوشیا و PEI می‌خواهد بداند که چرا سیگار در جوامع خاصی شایع‌تر است، و به دنبال یافتن چگونگی کمک به اعضای آن گروه‌ها برای ترک سیگار است.

به گفته سخنگوی این انجمن که به اختصار LungNSPEI نام دارد، میزان مصرف سیگار در افراد با درآمد کمتر (زیر 40000 دلار در سال)، افراد بومی و اعضای جوامع LGBTQ دو یا چند برابر بیشتر از سایر جوامع کانادایی است.

پروژه ای را راه اندازی کرده است که از افراد 16 ساله و بالاتر از آن جوامع دعوت می کند تا نظرات خود را از طریق یک نظرسنجی آنلاین یا با شرکت در یک گروه متمرکز یا حلقه اشتراک گذاری به اشتراک بگذارند.

برنامه های استانی ترک سیگار، درمان جایگزین نیکوتین را ارائه می دهد، اما جولیا هارتلی از LungNSPEI گفت که آنها به دنبال راه های منحصر به فردی برای خدمت به جوامعی هستند که جذب آن ابزار کندتر بوده است.

بودجه فدرال

هارتلی گفت: “ما دوست داریم مشاوره بیشتری به برنامه اضافه شود تا فرصت هایی برای مشاوره واقعاً عمیق وجود داشته باشد؛ شاید این همان چیزی باشد که مردم به دنبال آن هستند.” CBC News: Compass روز سه شنبه میزبان لوئیز مارتین است.

“یا شاید آنها به دنبال مشاوره مجازی هستند، جایی که می توانند به طور ناشناس به همکاری با دیگران برای ترک سیگار کمک کنند… این چیزی است که ما در تلاشیم تا با این مطالعه کشف کنیم.”

این برنامه 18 ماهه توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا تامین مالی می شود.

مقامات از داده ها برای توسعه ابزارها و برنامه نویسی بهتر مخصوص جوامع مورد بررسی استفاده خواهند کرد.

نحوه شرکت کردن

افرادی که می‌خواهند درباره ابراز نظر خود اطلاعات بیشتری کسب کنند، می‌توانند از وب‌سایت LungNSPEI بازدید کنند، با تلفن LungNSPEI با شماره 902-892-5957 (رایگان 1-888-566-5864) یا ایمیل [email protected] تماس بگیرند.

این انجمن یک کارت هدیه 10 دلاری برای تکمیل نظرسنجی، یک کارت هدیه 30 دلاری برای شرکت در گروه متمرکز یک ساعته و یک کارت هدیه 50 دلاری برای شرکت در حلقه اشتراک گذاری ارائه می دهد که ممکن است بیش از دو ساعت طول بکشد.