انتظار طولانی برای تعمیرات پل Mulgrave باعث سردرد برای مشاغل ، ساکنان می شود

شهر مولگراو ، NS ، به دلیل وضعیت یک پل کوچک که نیاز مبرم به جایگزینی دارد ، با عدم اطمینان اقتصادی مواجه است.

تانیا اسنو ، معاون شهردار شهر ، گفت که پل وحشی حدود 5 سال است که در لیست جایگزین استان قرار دارد.

امسال استان بر روی آن تابلویی انداخت که حداکثر محدودیت های وزنی خود را کاهش داده و در واقع استفاده از کامیون های بزرگ تجاری را متوقف کرد.

اسنو گفت که این شهر و لوید هینز ، وزیر حمل و نقل و نوسازی زیرساخت های استان ، توافق کردند تا ترافیک را از طریق مسیر 16 و مسیر 344 در امتداد ساحل منحرف کنند تا از کامیون ها از طریق مناطق مسکونی کاسته شود.

“این ما را ورشکست خواهد کرد”

اما دو تجارت بزرگ تجاری که روزانه از این پل استفاده می کردند با انحراف طولانی مدت مخالفت کردند و به اسنو گفتند که آماده انتقال تجارت خود به سیدنی هستند.

اسنو گفت: “برای ما ، این فقط ویرانی است.” “این ما را ورشکسته خواهد کرد.”

وی گفت که این شهر چاره ای ندارد جز اینکه کامیون ها از مناطق مسکونی آن عبور کنند – اما این امر هزینه زیادی نیز در پی دارد.

Mulgrave فقط حدود 360،000 دلار هزینه کرد ، که برای اعتبارات مالیاتی خود برای چند سال آینده قرض گرفته بود ، تا این جاده ها را برای استفاده مسکونی ترمیم کند.

وی گفت: “جاده های ما چنان خراب شده بود كه مردم به وسایل نقلیه خود آسیب می رساندند و مردم فقط از رانندگی از مالگراو دور می شدند.”

پل موقت در کار است

استیو واربرتون ، سخنگوی اداره حمل و نقل ، روز جمعه در یک ایمیل گفت که این پل در لیست اولویت قرار دارد و کارکنان در حال کار بر روی برنامه های ساخت یک پل موقت به عنوان انحراف هستند.

وی گفت که طرح ها در حال نهایی شدن است تا بتوان برای یک مناقصه برآورد تهیه کرد. امید است که در هفته های آینده جدول زمانی مشخص تری داشته باشیم.

این پل موقت تا زمان احداث پل جدید در محل باقی خواهد ماند که انتظار می رود حدود دو سال دیگر ساخته شود.