انتظار به پایان رسید: سینما شارلوت تاون این آخر هفته پذیرای تماشاگران سینما است

سینما شارلوت تاون پس از هفت ماه تعطیلی به دلیل خسارات ناشی از طوفان پسا گرمسیری فیونا، سرانجام این جمعه درهای خود را به روی ساکنان جزیره پرنس ادوارد باز می کند.

رایان کرنی، مدیر کل Cineplex Cinemas Charlottetown، گفت که تغییرات زیادی در مجموعه هشت تئاتر، از جمله صندلی های کاملاً جدید و یک لابی بازسازی شده، ایجاد خواهد شد.

او گفت: “من واقعاً هیجان زده هستم که مردم را به اینجا بیاورم و این ساختمان جدید را به آنها نشان دهم.” من آن را یک ساختمان جدید می نامم زیرا به نظر شبیه نیست: کاملاً متفاوت به نظر می رسد.

هر دو تئاتر Cineplex در Summerside و Charlottetown پس از طوفان پسا گرمسیری فیونا در پاییز گذشته در جزیره صدمه دیدند.

شارلوت تاون با آسیب های بسیار گسترده تری مواجه شد. بخشی از سقف کنده شد، سیل و خسارات آب قابل توجهی وارد شد و نزدیک به پنج واحد گرمایش و تهویه از بین رفت.

مرد
رایان کرنی، مدیر کل Cineplex Cinemas Charlottetown، می‌گوید که از او درباره زمان انجام بازسازی‌ها سؤالات زیادی پرسیده شد. (جین رابرتسون/سی بی سی)

لوکیشن سامراساید در نوامبر پس از هفته‌ها تعمیر بازگشایی شد – اما این تئاتر می‌تواند مسیر طولانی برای بسیاری از تماشاگران فیلم جزیره باشد.

بسیاری از آنها به رسانه های اجتماعی رفتند و پرسیدند که چه زمانی مکان شارلوت تاون دوباره به روی عموم باز می شود.

کرنی گفت که در طول هفت ماه گذشته افراد زیادی به او مراجعه کرده اند و همین سوالات را از او می پرسند.

او گفت: “من فقط یک جایی بیرون خواهم بود و کسی مرا می شناسد. من نمی دانم آنها چه کسانی هستند و آنها از من خواهند پرسید.” “این خیلی اتفاق می افتاد.”

“زیباترین تئاتر در آتلانتیک کانادا”

Chauntel Ormandy، مدیر اجرایی Cineplex برای آتلانتیک کانادا، گفت که یکی از بزرگترین تغییرات در مکان، راکرهای جدید است.

او گفت: “آنها بسیار راحت تر هستند. آنها پارچه ای نیستند. تمیز نگه داشتن آنها راحت تر از پارچه های پارچه ای است – بنابراین این یک پیروزی بزرگ است.”

به گفته اورماندی، مهمانان همچنین متوجه لابی جدید خواهند شد، جایی که فضای بازی گسترش یافته و سقف آن به رنگ سفید دوباره رنگ آمیزی شده است و این فضا را “10 برابر بزرگتر” نشان می دهد.

“این فقط رنگ های بهتر، کف بهتر است. و این سقف سفید آن را بسیار روشن تر می کند.”

زنی که لبخند می زند
Chauntel Ormandy، مدیر اجرایی Cineplex برای آتلانتیک کانادا، می گوید که مکان شارلوت تاون پس از بازسازی بسیار بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد. (جین رابرتسون/سی بی سی)

دو غرفه امتیاز – یکی برای پاپ کورن و دیگری برای تولید کننده چوب شور – اکنون در یک منطقه ترکیب شده اند تا مردم بتوانند چوب شور و ذرت بو داده را در یک ردیف تهیه کنند و به شلوغی لابی کمک کند.

اورماندی گفت: «این قطعاً از دیدگاه کارکنان، برای کارایی و برای مهمانان ما کمک می کند.

او گفت: “شما باید به کارکنان نیز چیزهای جدیدی بدهید. نه فقط مهمانان.”

کرنی گفت که امیدوار است ساکنان جزیره از سینمای مدرن و به روز در روز جمعه لذت ببرند.

او گفت: “من فکر می کنم فقط از نظر ظاهری، ما زیباترین تئاتر را در آتلانتیک کانادا داریم.”