انتخابات هیئت مدیره مدارس انگلیسی کبک در میان موج دوم دوباره به تأخیر افتاد

دولت كبك پس از آنكه انتقاد گسترده گروههای مدافع و آموزش را برانگیخت ، بار دیگر انتخابات هیئت مدیره مدارس انگلیسی را به تعویق انداخت.

وزارت آموزش و پرورش در بیانیه ای که روز پنجشنبه صادر شد ، در مورد زمان برگزاری آنها اعلام نکرد.

در این بیانیه آمده است: “به زودی تاریخ از سرگیری روند انتخابات مشخص خواهد شد ، اما با توجه به ماهیت بسیار غیرقابل پیش بینی همه گیری ، دولت در حال بررسی به تعویق انداختن آن برای چند ماه است.”

این استان ماه گذشته اعلام كرد كه انتخابات ، كه در ابتدا برای اول نوامبر برنامه ریزی شده بود ، به 19 و 20 دسامبر موكول می شود.

در برخی شرایط مجاز به رای گیری از طریق نامه الکترونیکی بود ، از جمله برای کسانی که علائم COVID-19 را نشان می دهند یا در یک خانه مراقبت طولانی مدت زندگی می کنند.

تماشا کنید | مدیر QESBA از تصمیم برای برگزاری انتخابات در دسامبر خشمگین است:

راسل کوپمن ، مدیر اجرایی انجمن هیئت مدیره مدارس انگلیسی کبک (QESBA) ، می گوید که پیشنهاد پیشنهاد گروه وی انتخابات حداقل در ماه ژوئن است. 0:59

انجمن هیئت مدیره مدارس انگلیسی کبک (QESBA) و شبکه گروه های اجتماعی کبک (QCGN) هر دو مخالف تغییر ناگهانی برنامه ها بودند و گفتند برگزاری انتخابات درست قبل از کریسمس در هنگام شیوع همه گیر در شرایطی که تعداد کمی صندلی خالی است ، نامناسب است.

اکثر نامزدها قبلاً تحسین شده اند. با این حال ، چند نقطه وجود دارد که به عهده رأی دهندگان خواهد بود و چندین مکان دیگر که نتوانستند نامزدی را جذب کنند.

در بیانیه ای ، مارلین جنینگز ، رئیس جدید QCGN ، تصمیم کبک برای برگزاری انتخابات در ماه دسامبر را “تلاشی آشکار برای سرکوب رای دهندگان” خوانده بود.

دن لامورو ، رئیس QESBA ، این تصمیم را “پوچ” توصیف کرد و گفت که دولت حداقل باید اجازه دسترسی نامحدود به رای گیری از طریق پست را بدهد تا مردم را از COVID-19 محافظت کند.