امیدهای رهبران لیبرال خواهان توقف اخراج ها در طی بیماری همه گیر هستند

این سه مرد که برای شغل رهبر و نخست وزیر لیبرال رقابت می کنند ، از همکار سابق کابینه خود ، چاک پورتر ، می خواهند تا زمانی که وی برنامه خود را برای مقابله با آنچه که برخی آن را بحران مسکن در نوا اسکوشیا می خوانند ، مجازات اخراج کند.

نخست وزیر استیون مک نیل هفته گذشته گفت که پورتر در این هفته در مورد وضعیت مسکن حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت ، اما به نظر می رسد اعلام این خبر به تأخیر افتاده است.

رندی دلوری ، لبی کووسولیس و آیین رانکین در اولین بحث حضوری خود که توسط اتاق بازرگانی هالیفاکس ترتیب داده شد ، مواضع خود را در مورد مسکن ابراز داشتند.

کوسولیس در پاسخ به س modال مجری طرح پات سالیوان درباره نظراتش در مورد کنترل اجاره گفت: “وضعیت فعلی نمی تواند ادامه یابد.”

رندی دلوری قبل از اعلامیه های سیاسی منتظر خواهد ماند تا با لیبرال های درجه یک صحبت کند. (CBC)

“سالمندان ما با درآمد ثابت می گویند که حتی توانایی پرداخت پنج یا 10 درصد افزایش را ندارند ، چه رسد به 80 یا 90 [per cent]،” او گفت.

دلوری در پاسخ گفت: “بدیهی است که مقرون به صرفه بودن مسکن برای همه نوا اسکوشیایی ها حیاتی است.” “این بر مردم تأثیر می گذارد ، نه فقط نوا اسکوشیایی های کم درآمد بلکه با درآمد متوسط.”

رانکین گفت: “هیچ کس نباید نگران پرداخت اجاره در ماه آینده و نگرانی در مورد مکانی برای زندگی باشد.” “تصور نمی شود که در طی یک همه گیری جهانی ، تخلیه هایی صورت گیرد و افزایش اجاره بها 20 ، 50 و نزدیک به 100 درصد باشد.”

پس از جلسه پرسش و پاسخ ، در گفتگو با خبرنگاران ، هر سه در مورد لزوم توقف فوری اخراج ها توافق کردند ، اما دلوری مرد عجیب و غریبی بود که موضوع کنترل افزایش اجاره بها بود.

لابی كوسولیس پیشنهاد افزایش چهار درصدی افزایش اجاره بها طی چهار سال آینده را داده است. (CBC)

وی گفت قبل از تصدی موقعیت به زمان بیشتری برای مشاوره نیاز دارد.

کوسولیس پیشنهاد افزایش چهار درصدی افزایش اجاره بها طی چهار سال آینده را داده است.

Rankin همچنین پیشنهاد سقف چهار درصدی را می دهد اما فقط برای واحدهای کمتر از 15 سال است. برای واحدهای بیش از 15 سال 10 درصد محدودیت وجود دارد. این کلاهک ها برای مدت زمان همه گیری پایدار می مانند.

هر سه در مورد س questionsالاتی در مورد سبک “بالا به پایین” دولت مک نیل ، شفافیت و تصمیم نخست وزیر برای تعویق مجلس در جلسه بعدی در 18 دسامبر اسکیت بازی کردند.

کوسولیس و رانکین ایده های خاص سیاست گذاری را ارائه داده اند. اما دلوری این موضوع را نکرده است ، به این پیشنهاد که روز پنجشنبه می خواهد از لیبرال های درجه یک قبل از طرح سکوی رهبری خود بشنود.

وی در سخنرانی افتتاحیه خود به حاضران گفت: “ایده گوش دادن برای کمپین من اساسی است.” “به همین دلیل است که من سیاست را از در خارج نمی کنم.

رانکین گفت که غیرقابل تصور است که مردم در یک بیماری همه گیر با تخلیه روبرو شوند. (CBC)

“من اعضا را درگیر می کنم ، به ایده های آنها گوش می دهم و ایده های آنها را توسعه می دهم تا جزئیات سیاست را برای رسیدن به اولویت هایی که برجسته کرده ام ، توسعه دهم.”

کوسولیس در پاسخ به وی در مورد رویکرد دلوری از او یک ضربه منفی ارائه داد.

وی گفت: “از نظر من زمان گفتگو و گوش دادن است.” “اما ما به عمل نیاز داریم.”

رئیس اتاق ، پات سالیوان ، در صحبت با خبرنگاران گفت که اظهار نظرهای مک نیل در این هفته باعث ایجاد شور و وحشت در جامعه تجاری شده است.

در طی بروزرسانی COVID-19 در روز سه شنبه ، نخست وزیر گفت اگر “افزایش شایع در گسترش جامعه” “فکر نمی کند که دوباره اقتصاد را متوقف کند”.

سالیوان گفت این نظر برای مشاغل مفید در جستجوی وضوح در مورد آنچه که باعث تعطیلی اجباری دیگر می شود مفید نیست.

“بنابراین وقتی می شنویم نخست وزیر در یک کنفرانس خبری اعلام می کند که او مایل است اقتصاد را تعطیل کند ، در واقع برای کسب و کارهایی که باید برنامه ریزی کنند چه معنایی دارد؟” گفت سالیوان.

وی گفت: مشاغل “که ممکن است موجودی در یخچال های خود داشته باشند و ممکن است برای آنها قرار ملاقات رزرو کرده باشند” باید بدانند چه چیزی در آینده در دسترس خواهد بود تا بتوانند برنامه ریزی کنند.

داستان های برتر بیشتر