امدادگران PEI می گویند که کارگاه تنوع در میان فرسودگی شدید از اهمیت بیشتری برخوردار است

صبح جزیره9:23ضد نژادپرستی در پیراپزشکی

امدادگران PEI اخیراً باید آموزش های جدیدی را ببینند – از جمله در مورد چگونگی ضد نژادپرستی.

امدادگران در PEI فرصت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزی را دارند که به گفته آنها جزء کلیدی در حرفه ای شدن آنها است: آموزش ضد نژادپرستی.

انجمن پیراپزشکی PEI از گروه‌ها و اعضای جامعه – از جمله PEERS Alliance، جامعه فرهنگی سیاه‌پوستان، و شاعر و داستان‌نویس Mi’kmaw جولی پلیسیه-لوش – دعوت کرد تا در مورد تنوع با اعضای انجمن صحبت کنند.

تسهیل کننده آرون ساردینیا بخشی از کارگاه را برای انجمن فرهنگی سیاهان ارائه کرد.

او می گوید که جای بحث زیادی بود.

“ما باید از جمعیتی که در حال خدمت رسانی هستیم آگاه باشیم، درست است؟” ساردینیا گفت.

“این در مورد قرار گرفتن در معرض است. این در مورد این است که ما وقت بگذاریم تا در مورد آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف بیاموزیم، و این که چگونه ممکن است به نحوه درک دیگران از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و اینکه چگونه، می دانید، ممکن است بخواهند تحت درمان قرار گیرند یا لمس شوند یا به او نگاه کنند، می پردازیم. یا با او صحبت شده است.”

همه چیز در مورد احترام

ساردینیا گفت که هر پیراپزشکی باید کارها را سریع و موثر انجام دهد، اما همچنین باید درک کند که با فردی با فرهنگ و تاریخ سروکار دارد که باید “احترام” کرد.

او گفت: “اگر با کسی بدون احترام مناسب رفتار کنید، ممکن است ساکت شوند. ممکن است اطلاعات مورد نیاز شما را در یک زمان حساس ارائه نکنند.”

“این نه تنها به شخصی بستگی دارد که این پاسخ فوری مراقبت های بهداشتی را انجام می دهد. بلکه به متحدان و همکارانش نیز بستگی دارد که با مردم صحبت کنند و اینگونه بگویند “من تعجب می کنم که چرا این را گفتی؟” آیا این بهترین راه برای نزدیک شدن به آن است؟ “آیا فکر می کنید که ممکن است به این طریق آمده باشد؟” و راه‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که می‌توان به آن پرداخت.»

تریستان میچل با انجمن پیراپزشکی گفت که آنها این آموزش را می‌خواهند زیرا امدادگران جزیره می‌خواهند فراتر از آنچه در آموزش سنتی خود آموخته‌اند فراتر روند.

“این یک ابتکار پیشگام است”

او گفت: “من سراسر کانادا را نگاه کردم و واقعاً هیچ گونه کنفرانس یا برنامه ای مانند این ندیدم. این قطعاً یک ابتکار پیشگام است.” و افزود که مایل است سایر حوزه های قضایی ابتکارات مشابهی را اتخاذ کنند.

میچل گفت که با ادامه تنوع بیشتر PEI، حساسیت فرهنگی بیش از پیش ضروری خواهد شد.

وی گفت که علیرغم فشارهایی که بر کارکنان مراقبت های بهداشتی وارد می شود، امدادگران همچنان باید به خاطر داشته باشند که آسایش بیماران خود را فراهم کنند.

میچل گفت: “مراقبت های بهداشتی صنعتی است که به شدت رنج می برد زیرا ما با چیزهایی مانند پرسنل، افزایش حجم تماس ها دست و پنجه نرم می کنیم. محیط بسیار استرس زا می شود که منجر به فرسودگی حرفه ای می شود. و با فرسودگی شغلی بی تفاوتی نیز به وجود می آید.”

“ما می دانیم که موضوعاتی مانند تعصب ناخودآگاه، نژادپرستی و مواردی از این قبیل در درون افرادی است که در این حرفه کار می کنند. و من فکر می کنم زمانی که محیط برای افراد مساعد نیست تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند، گاهی اوقات می توان این موارد را تقویت کرد. فکر می کنم واقعا مهم است که در آن موضوعات غوطه ور شویم.”