اعتراف به گناه در مورد پرتاب قوطی های پاپ کامل به سمت وسایل نقلیه

دو مرد PEI در رابطه با سه حادثه جداگانه که در آن قوطی های پر از پاپ را از ماشین خود به سمت وسایل نقلیه روبرو پرتاب کردند، گناهکار شده اند.

این دو – کالب بیوان 19 ساله از استراتفورد و داکوتا جیمز الیس 18 ساله از دونالدستون در ساحل شمالی – روز چهارشنبه در دادگاه استانی شارلوت تاون به شرارت خود اقرار کردند.

RCMP در فوریه، پس از دو حادثه در آن ماه، با Bevan و Ellis صحبت کرد، اما دادگاه شنید که آنها اعمال شرارت را در ماه مارس تکرار کردند.

بیشتر فعالیت‌ها در جاده Bunbury، جایی که از مارش فولرتون عبور می‌کند، بود، اما قوطی‌ها نیز در جاده Keppoch، Kinlock Road، و در بزرگراه TransCanada در استراتفورد پرتاب شدند.

یک زن که با شش بچه سوار ون خود به سمت شهر می رفت، به پلیس گفت که برخورد با صدای بلند مانند تفنگ ساچمه ای بود.

راننده دیگری گزارش داد که پس از ضربه خوردن خود را کنار کشید و یک قوطی پاپ را که هنوز پر از مایع بود در کوره جلوی خود جاسازی کرده بود.

کامیونی در امتداد جاده بانبری بر فراز مرداب فولرتون در حال حرکت است.
بیشتر حوادث در جاده بانبری رخ داده است. (برایان هیگینز / CBC)

یکی از شاهدان گزارش داد که دو مرد را در خودروی مشکوک دید و متوجه شد که شیشه جلوی آن دارای برچسب G برای رانندگانی است که به تازگی گواهینامه دریافت کرده اند.

یازده ماشین تصادف کردند و همه رانندگان هزاران دلار خسارت گزارش کردند.

هیچ یک از مردانی که به جرم خود اعتراف کردند سابقه کیفری نداشتند.

روز چهارشنبه، قاضی نانسی اور از وکیل آنها پرسید که آیا Bevan و Ellis شغل دارند یا خیر. وکیل گفت بله، و اور گفت که این چیز خوبی است، زیرا آنها هزینه تعمیر هر ماشینی را که آسیب می بینند را می پردازند.

این افراد قرار است در تاریخ 5 ژوئیه برای صدور حکم به دادگاه بازگردند.