استراحتگاه و آبگرم جدید برای سایت قلعه وودلی در برلینگتون، PEI برنامه ریزی شده است

صاحبان جدید ملک سابق Woodleigh Replicas در برلینگتون، PEI، برنامه های بزرگی برای استراحتگاه و اسپا سطح بالا دارند.

این ملک 2.79 هکتاری که شامل دو قلعه از سنگ و ملات و سایر کپی‌هایی از بناهای دیدنی است، در اوایل امسال برای فروش عرضه شد.

کن دان گفت که این ملک را به قیمت 275000 دلار خریده است.

و او گفت که برنامه‌های توسعه مجدد برای استراحتگاه و اسپا قلعه‌های Woodleigh بین 50 تا 60 میلیون دلار بودجه خواهد داشت.

او گفت: “ما آن را به یک هتل 37 اتاقه در سراسر قلعه ها، و همچنین یک مکان عروسی، یک هتل 70 اتاقه دیگر، یک رستوران بزرگ زیبا و یک آبگرم کامل نوردیک تبدیل خواهیم کرد.”

دان در دهه 1990 افسر سرویس پلیس شارلوت تاون بود، اما او به سمت خرید املاک کلبه و اداره مشاغل دیگر رفت.

قلعه
دان می گوید که ساختمان ها نیاز به کار دارند و انتظار دارد کل اقامتگاه بین 50 تا 60 میلیون دلار هزینه داشته باشد. (تونی دیویس/سی بی سی)

او اکنون در ویتبی، انترناسیونال زندگی می‌کند و صاحب تعطیلات رویایی کلبه‌ای است که از آن به عنوان یک شرکت توسعه املاک و مستغلات یاد می‌کند که متخصص در نوسازی استراحتگاه‌های کلبه‌ای قدیمی در سراسر کانادا است.

Woodleigh Replicas زمانی یک مقصد گردشگری محبوب بود که در دهه 1950 توسط ارنست جانستون کهنه کار جنگ جهانی اول ساخته شد. در سال 2008 بسته شد و از آن زمان تاکنون چند بار برای فروش عرضه شده است.

وودلی نمونه هایی از ساختمان هایی مانند کلیسای جامع سنت پل، زادگاه شکسپیر، برج لندن و قلعه دانویگان را به نمایش گذاشت.

دان گفت: «من و همسرم در اوایل دهه 20 زندگی‌مان، درست در آخر هفته‌ها که بیرون بودیم، با این ملک برخورد کردیم.

“متاسفانه در طول سال‌ها قلعه از بین رفته است و می‌دانید که نگه‌داشتن مکانی مانند این به جای خوبی نیاز به مقدار زیادی دارد. آنچه ما بلافاصله دیدیم، فرصتی بود برای بازسازی کامل قلعه‌ها.”

خیابان اصلی PEI5:26توسعه “رویای کلبه” جدید Woodleigh Replicas

کن دان، مدیرعامل “تعطیلات رویایی کلبه” متقاعد شده است که می تواند در جایی که دیگران شکست خورده اند موفق شود. او اخیراً ملک قدیمی Woodleigh Replicas در برلینگتون را تصاحب کرد. او به آنجلا واکر درباره برنامه چند میلیون دلاری خود برای تبدیل آن به استراحتگاه و اسپا در تمام طول سال می گوید.

دان گفت که آنها در حال بررسی برنامه های خود با مهندسان سازه و معماران کولز در PEI هستند.

او گفت: “این مرحله اول جایی است که ما دقیقاً تعیین می کنیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم. این احتمالاً شش یا هشت ماه طول می کشد.” “اگر مردم در حال رانندگی هستند و فقط به دنبال این هستند که نگاهی اجمالی به اتفاقات داشته باشند، باید انتظار داشته باشند که تجهیزات بزرگی را در اواخر سال جاری ببینند.”

دان گفت که آنها همچنین معمار اسپا جنیفر مک اینیس را که اهل جزیره پرنس ادوارد است، استخدام کرده اند.

مجسمه های باغ.
سایت Woodleigh Replicas نیز باغ های وسیعی دارد. ((CBC))

“راهنمای ما به او این بود که می‌خواهیم کل ساختمان حس یک قلعه قدیمی بریتانیایی را داشته باشد. بنابراین حتی معماری هتلی که می‌سازیم نیز به همین شکل است.

او گفت: «احتمالاً از سنگ ساخته نخواهد شد، اما قطعاً با ویژگی‌های معماری که در دهه 1400 در بریتانیا رایج بود، مطابقت دارد.

“کل ملک مانند بازگشت به گذشته است، اما با تمام امکانات مدرن شما.”

برنامه ها شامل بازگرداندن ساختمان ها به شکوه سابق است.

“در ملک در حال حاضر، ما دو قلعه اصلی، قلعه دانوگان و ملک برج لندن را داریم. اما در سرتاسر ملک ما این 150 ام کوچک وجود دارد.[-scale] ماکت ها آنها فقط پنج و شش فوت قد دارند، اما جزئیات فوق‌العاده‌ای دارند و کپی‌های واقعی بسیاری از تاریخی‌ترین و معتبرترین ساختمان‌های جهان هستند.»

اجاره نامه جدید برای ماکت های Woodleigh

بروس ریچاردسون و جوآن کروکت اخیراً بخشی از سایت قبلی Woodleigh Replicas را در روستایی PEI خریداری کرده‌اند. آنها قصد دارند این دو قلعه ماکت را تا جولای 2022 برای میزبانی رویدادها آماده کنند.

“ما در حال مذاکره با UPEI هستیم و [Holland] کالج در شارلوت تاون… ما قصد داریم دانشجویان و دیگران را برای ما بازسازی کنند. و پس از اتمام کار، یک پارک موضوعی مشابه، مسیرهای پیاده روی در آن قسمت از ملک خواهیم داشت.”

دان گفت که زمان اجرای این پروژه خوب است زیرا دولت استانی کسب و کارهای گردشگری را تشویق می کند تا به مکان هایی در تمام طول سال تبدیل شوند.

او اشاره کرد که قرار گرفتن در مرکز برلینگتون، این استراحتگاه را “در قلب PEI” قرار داده است.

ما تیم‌هایی را در کارمندان داریم که می‌دانند چگونه این کارها را انجام دهند، ما سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و می‌خواهیم کاری واقعاً ویژه در PEI انجام دهیم.– کن دان

ما سرمایه گذاران بسیار خوبی داریم. ما شرکای بزرگی با هر دو سطح دولت داریم. ما آماده حرکت هستیم.”

انتظار می‌رود تکمیل این پروژه سه سال طول بکشد و دان گفت که این ملک تا بهار 2026 افتتاح خواهد شد.

او پیش بینی می کند که در زمان شروع به کار، 70 تا 80 کارمند در سایت وجود داشته باشد.

“این چهارمین راه حل ما در شبکه ما پس از اتمام آن خواهد شد. ما تیم هایی را در کارمندان داریم که می دانند چگونه این کارها را انجام دهند، ما سرمایه گذاری کرده ایم و می خواهیم کاری واقعا ویژه در PEI انجام دهیم.”