استخدام در مراقبت های بهداشتی فقط مربوط به شغل نیست. این در مورد فروش PEI است

استخدام‌کنندگانی که برای آوردن کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به PEI تلاش می‌کنند می‌گویند این استان چیزی برای ارائه دارد که هیچ حوزه قضایی دیگری نمی‌تواند با آن رقابت کند: زندگی در خود جزیره.

ربکا گیل، مدیر استخدام و حفظ سلامت PEI، گفت: «در حال حاضر، تلاش‌های در حال انجام واقعاً برای نشان دادن همه چیز شگفت‌انگیز در مورد جزیره پرنس ادوارد است. CBC News: Compasمیزبان لوئیز مارتین در روز سه شنبه.

“[It’s] با توجه به رقابتی بودن این بازار کار امروز، جزیره پرنس ادوارد را از سایر حوزه های قضایی متمایز می کند [to be]”

تمام کانادا با کمبود بی‌سابقه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی مواجه است، به این معنی که همه استان‌های این کشور برای همان تعداد محدودی از کارگران می‌جنگند.

گیل گفت که غرامت PEI برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مطابق با آنچه در حوزه های قضایی دیگر ارائه می شود، است، اما این چیزی نیست که مردم را به اینجا بکشاند.

گیل گفت: “شرکای ما در وزارت گردشگری در طول سال ها تبلیغ … جزیره پرنس ادوارد کار فوق العاده ای انجام داده اند. ما مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم.”

“کاری که ما باید انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که خواه یک پزشک باشد یا یک پرستار یا یکی از اعضای حرفه های بهداشتی متحد، آنها می توانند خود را ببینند که در اینجا زندگی می کنند و کار می کنند. آنها می دانند که فرصت کار چیست اما همچنین می بینند که در حال ساختن زندگی هستند. اینجا با خانواده‌شان.»

‘ما موفقیت داشتیم’

این استان در اوایل سال جاری اولین اقدام بین المللی استخدام خود را آغاز کرد و با پیشنهادات امضا شده از 31 پرستار پس از نمایشگاه کار در دبی کنار رفت.

مقامات این ماموریت را موفقیت آمیز خواندند و تخمین زدند که پرستاران جدید تا پایان سال جاری وارد جزیره خواهند شد.

گیل گفت: “من می گویم .. ما در آینده نزدیک شاهد رویدادهای بیشتری خواهیم بود.”

ربکا گیل، مدیر اجرایی برنامه ریزی نیروی کار، استخدام و خدمات دارویی
ربکا گیل، مدیر استخدام و حفظ سلامت PEI، می‌گوید که این موضوع در مورد یافتن نامزدهایی است که برای جزیره مناسب هستند. (جین رابرتسون/سی بی سی)

ما در حال کار برای توسعه یک استراتژی استخدام بین‌المللی هستیم و با شرکای خود کار می‌کنیم تا کشورهای مناسب را شناسایی کنیم… اساساً عرضه نیروی کار کجاست.»

گیل اذعان داشت که حذف تشریفات اداری برای آسان‌تر کردن استخدام افراد جدید می‌تواند جزیره را به مکانی جذاب‌تر برای کار تبدیل کند، اما او معتقد است که PEI به تنهایی کافی است.

گیل گفت: «در پایان، آنچه ما باید ارائه دهیم برای مردم بسیار جذاب است.

“ما موفقیت داشتیم. در چند سال گذشته متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار دوست داشتنی زیادی به جزیره ما آمدند، جزیره پرنس ادوارد را انتخاب کنید.”