استان اتاوا قراردادی را برای گسترش منابع بهداشت روان در شمال NS اعلام کرد

نوا اسکوشیا در حال گسترش منابع سلامت روان، سوگ و سوگ در شهرستان های کامبرلند، کولچستر و هانتس است.

سرمایه گذاری مشترک 18 میلیون دلاری بین استان و اتاوا مطابق با توصیه های موجود در گزارش نهایی کمیسیون تلفات جمعی است.

کمیسیون به دولت توصیه کرد تا اول ماه مه برنامه ای را برای رفع نیازهای جوامعی که مستقیماً تحت تأثیر فاجعه آوریل 2020 قرار گرفته اند، تأمین مالی کند – زمانی که 22 نفر در 13 ساعت توسط مرد مسلحی که خود را یک کوهستانی معرفی می کرد، کشته شدند. در صورت نیاز این برنامه می تواند به جوامع دیگر گسترش یابد.

بودجه این برنامه طی دو سال، با 9 میلیون دلار از نوا اسکوشیا و 9 میلیون دلار از سوی دولت فدرال، ارائه خواهد شد.

از روز دوشنبه، کارکنان جدید ارتقای سلامت روان در ترورو، NS در دسترس خواهند بود. بر اساس یک خبر، این کارگران به جوامع سفر خواهند کرد تا “به افراد و گروه ها حمایت کنند.” آن‌ها همچنین می‌توانند افراد را در صورت نیاز به سایر حمایت‌ها مانند مراقبت‌های بالینی سلامت روان متصل کنند.

یک واحد سیار با کارکنان یک تیم بالینی در روزهای شنبه در ماه مه، از 6 می در سالن آتش نشانی Bass River در 5554 Glooscap Trail در دسترس خواهد بود. با گسترش خدمات، برنامه ای از تاریخ ها و زمان ها در دسترس خواهد بود.

همچنین یک تیم دوم متمرکز بر مشارکت جامعه در محل وجود خواهد داشت تا نحوه برآورده کردن بهترین نیازهای آنها را بشنود. مردم می توانند با اعضای آن تیم از 6 می در سالن آتش نشانی ملاقات کنند.

بر اساس این خبر، کمیسیون توصیه کرد که این برنامه “حمایت های هماهنگ را به صورت فوری و انتقال به مراقبت های طولانی مدت در طول زمان ارائه کند، توسط یک تیم چند رشته ای محلی از متخصصان بهداشت توسعه و اجرا شود، و به جوامع Mi’kmaw ارائه شود. فرصتی برای شرکت در این برنامه و تامین مالی برای انجام ارزیابی‌های نیاز و تاثیر در سال‌های 2023، 2025 و 2028.”

زنی با ژاکت مشکی دستش را روی قلبش می گذارد و به یادبودی از گل ها، بادکنک ها و حیوانات عروسکی کنار جاده نگاه می کند.
یک عزادار برای ادای احترام در یک یادبود کنار جاده ای برای یکی از قربانیان تیراندازی دسته جمعی، در ونت ورث، NS، در 24 آوریل 2020 توقف می کند. (لیام هنسی/ مطبوعات کانادا)