استاد دانشگاه در برابر آزمایشات چالش انسانی برای COVID-19

اعضای دولت فدرال تا اوایل دسامبر فرصت دارند تا بگویند آیا استفاده از آزمایشات چالش انسانی را برای آزمایش واکسن COVID-19 تایید می کنند یا خیر.

آزمایش های چالش انسانی به این معنی است که افراد برای آزمایش واکسن به COVID-19 آلوده شده اند.

انگلیس اعلام کرده است که در ژانویه 2021 آزمایشات واکسن COVID-19 را آغاز می کند.

ماركوس پاولوسكی ، نماینده حزب لیبرال ، اواخر اكتبر یك دادخواست الكترونیكی به مجلس ارائه كرد و خواستار این امر شد.

اکنون ، یک استاد تحقیق دانشگاه در دانشگاه دالاهوسی می گوید که او نمی خواهد کانادا را در این مسیر ببیند.

Francoise Baylis یک متخصص اخلاق زیستی است که در یک کمیته سازمان بهداشت جهانی که در حال تدوین استانداردهایی برای ویرایش ژنوم انسان است ، فعالیت می کند. (گراهام کندی)

Francoise Baylis در گفتگو با صبح جزیره میزبان لورا چاپین.

وی گفت: “یك آزمایش چالش از روال مشابهی پیروی می كند ، مگر اینکه آنها نمی خواهند وقت بگذارند تا مردم به دنیا بیایند و شاید با ویروس روبرو شوند. آنها می خواهند به طور عمدی ویروس را به افراد تزریق كنند.”

این بدان معناست که برخی از افراد واکسن در دست تولید دارند ، برخی از آنها دارونما دریافت می کنند – اما همه افراد در این آزمایش به COIVID-19 آلوده می شوند.

وی گفت: “نگرانی ما در مورد این ایده این است كه شما می توانید شخصی را آلوده كنید و بدانید كه وی حتی توانایی ایجاد نوعی مصونیت را ندارد زیرا فقط دارونما دریافت كرده است.”

“این چیزی است که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم. ما می خواهیم از قرار دادن انسان در آن موقعیت جلوگیری کنیم.”

به احتمال زیاد به آزمایشات چالش نیازی نیست

CBC PEI با Powlowski صحبت كرد و دادخواست محاکمه های انسانی را ارائه داد. وی اکنون می گوید از آنجا که به نظر می رسد دو شرکت واکسن نتایج امیدوارکننده اولیه دارند ، احساس نمی کند آزمایش های انسانی مورد نیاز است.

بایلیس گفت ، آزمایش های چالش انسانی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: “یکی از مواردی که واقعاً قابل درک است این است که وقتی این نوع آزمایشات چالشی اتفاق افتاده است ، محققان در صورت بیماری متاسفانه کسی چیزی برای ارائه دارند.”

ما در مرحله 3 12 واکسن احتمالی داریم. سه مورد از این 12 واکسن قبلاً نتایج امیدوار کننده ای ارائه داده اند.– فرانسوا بایلیس

در حالی که چیزی وجود داشت که می تواند برای درمان افرادی که بیماری دیگری را آزمایش می کنند وجود داشته باشد – بایلیس گفت در حال حاضر هیچ درمان اضطراری برای COVID-19 وجود ندارد.

در این مرحله نیازی به هیچ آزمایش چالشی نیست ، زیرا واکسنهایی که در دست تولید هستند نتایج امیدوار کننده ای را با استفاده از روش سنتی یک گروه واکسینه شده و یک گروه واکسینه نشده نشان می دهند و سپس پیگیری می کنند تا ببینند آیا در هنگام آلودگی به آنها واکنش نشان می دهند یا خیر. کولیس 19 ، بایلیس گفت.

بایلیس گفت ، برخی از واکسن ها قبل از تصویب در مرحله نهایی خود قرار دارند.

وی گفت: “ما در مرحله 3 12 واکسن احتمالی داریم. سه مورد از این 12 واکسن قبلاً نتایج امیدوار کننده ای صادر کرده اند.” “من فکر می کنم که با استفاده از رویکرد سنتی ما سریع پیشرفت کرده ایم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI