از دست دادن غم انگیز منجر به تلاش برای برادران سیدنی می شود

یک خانواده سیدنی در حال تبدیل شدن یک فاجعه شخصی به گفتگوی پیرامون لکه ننگ مرتبط با سلامت روان مردان است.

مایکل و مارک کیتینگ در سال 2017 برادر خود ، متیو را به علت خودکشی از دست دادند.

خواهران و برادران در اوایل ماه نوامبر پروژه سه برادر را برای تشویق مردان به گفتگو در مورد احساسات و عواطف خود آغاز کردند.

مایکل کیتینگ گفت: “این چیزی نبود که ما بدانیم او واقعاً چقدر در تلاش است.”

“او یک پدر بود. او یک پسر بود. او برای بسیاری از مردم دوست بود. و او یک فرد شگفت انگیز بود. او فردی دلسوز ، دلسوز و دوست داشتنی بود که همیشه مراقب دیگران بود.”

کیتینگ گفت که او سالها در رویاهای خود به دنبال راههایی برای بزرگداشت کوچکترین خواهر و برادرش بود.

با هم ، برادران می خواستند کاری معنی دار انجام دهند که در جامعه آنها تأثیر بگذارد.

کلاله مربوط به سلامت روان

این برادران به دنبال جمع آوری 30000 دلار از طریق رویدادها و کمکهای شخصی هستند. درآمد حاصل از این کار برای دانشجویان بورسیه سالانه در دانشگاه کالج Nova Scotia Community در دانشگاه سیدنی تأمین می شود.

یکی دیگر از م componentلفه های این پروژه تشویق مردان به شرکت در فعالیت های بدنی است.

کیتینگ گفت: “ما تصمیم گرفتیم که این دو کار را همزمان انجام دهیم.” “اگر شما یک سبک زندگی فعال جسمی دارید و … در زندگی خود با مسئله ای روبرو هستید که دشوار یا چالش برانگیز است ، داشتن یک روال خوب برای بازگشت به شما کمک خواهد کرد.”

مایکل و مارک کیتینگ نشان داده شده است که در سال 1993 یک پیروزی در جام کالدر را برای تیم های نفت خیز کیپ برتون جشن گرفتند. همچنین برادر کوچکتر آنها ، متیو ، با پیراهن Calgary Flames نشان داده شده است. (ارائه شده توسط مایکل کیتینگ)

کیتینگ گفت که مردان اغلب معتقدند که باید قوی و ساکت باشند.

وی گفت: “اغلب اوقات ننگی در ارتباط با صحبت كردن مردان در مورد احساساتشان و یا درخواست كمك در هنگام نیاز به وجود می آید.”

“ما در تلاشیم که این موانع را برطرف کنیم و مردم را تشویق کنیم که در صورت نیاز به شخصی برای گفتگو ، از یک منبع معتمد یا شاید پزشک خانواده آنها کمک بگیرند.”

طبق کمیسیون بهداشت روان کانادا ، میزان بیماری های روانی در زنان و مردان قابل مقایسه است ، اگرچه مردان کمتر بیماری خود را تشخیص می دهند ، در مورد آن صحبت می کنند و به دنبال آن می گردند.

یک تمرین بعد از ظهر در تاریخ 28 نوامبر در JONO Athletics در رودخانه سیدنی برای کمک به جمع آوری بودجه برای این پروژه برگزار خواهد شد.

هر کسی که با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کند می تواند با شماره تلفن 1-833-456-4566 به یک خط 24 ساعته پیشگیری از خودکشی دسترسی پیدا کند.

همچنین می توانید از ساعت 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد به خدمات پیشگیری از خودکشی کانادا پیامک کنید

داستان های برتر بیشتر