اتهامات قانون کنترل مشروبات الکلی علیه Halifax Alehouse پس از قتل در خارج از بار

این استان دو اتهام قانون کنترل مشروبات الکلی را علیه هالیفاکس آلهاوس پس از یک حمله و قتل در خارج از بار آخر شب در سال گذشته مطرح کرده است.

CBC نیوز دریافته است که این اتهامات ناشی از تحقیقاتی است که بخش الکل، بازی، سوخت و تنباکو نوا اسکوشیا در مورد حوادث مربوط به Halifax Alehouse و کارکنان آن در یک دوره نامشخص در سال گذشته راه اندازی کرده است.

این بخش پس از تماس پلیس منطقه ای هالیفاکس در مورد حادثه ای در خارج از Alehouse در 24 دسامبر که منجر به مرگ رایان سایر 31 ساله شد، تحقیقات را آغاز کرد.

جان پل لاندری، مدیر اجرایی بخش گفت: «این موضوع تحقیقات گسترده تری را برای ما باز کرد.

لندری گفت که این بخش ادعا می کند که Alehouse اجازه فعالیت هایی را داده است که “مضر به نظم کنترل اماکن” است و اتهامات جنایی در رابطه با حادثه ای در داخل یا اطراف ملک خود را گزارش نکرده است.

او گفت که تحقیقات تکمیل شده است و این موضوع به هیئت بازبینی و خدمات نوا اسکوشیا خواهد رفت.

لندری گفت که مجازات می تواند “هر چیزی باشد، از شرایط مجوز گرفته تا تعلیق و صرفاً لغو دائم”.

اتهامات علیه پرشورها

او نتوانست جزئیات بیشتری در مورد این تحقیقات ارائه کند، اما تأیید کرد که این تحقیقات شامل مرگ 24 دسامبر و یک درگیری در ماه اکتبر است که منجر به اتهامات جنایی علیه دو قلدری آلهاوس شد.

صاحبان Halifax Alehouse از اظهار نظر در مورد تحقیقات خودداری کردند.

یکی از شاهدانی که در ساعات اولیه شب کریسمس بیرون از بار بود به سی‌بی‌سی نیوز گفت که یک نگهبان یک مرد را در خفه گذاشت قبل از رسیدن پلیس

امدادگران اورژانس متوجه شدند که رایان سایر در خیابان واکنشی نشان نمی دهد و او به بیمارستان منتقل شد و بعداً درگذشت. پزشکی قانونی استان مرگ وی را قتل اعلام کرد.

پلیس منطقه ای هالیفاکس گفته است که نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه ارائه کند زیرا تحقیقات آنها ادامه دارد. هیچ اتهامی مطرح نشده است.

یک جفت قلع و قمع آلهاوس در رابطه با یک حادثه جداگانه که در 10 اکتبر رخ داد، متهم شدند که در آن یک مرد 21 ساله گفت که در خارج از بار مورد حمله قرار گرفته است.

متیو دی و الکساندر لوی هر دو نسبت به اتهاماتی که هنوز در دادگاه مورد آزمایش قرار نگرفته اند اعتراف کرده اند که بی گناه هستند.

بخشی از متن شکایتی که در سال گذشته علیه Halifax Alehouse تنظیم شد.
در شکایتی علیه هالیفاکس آلهاوس که در دسامبر تنظیم شد، مردی ادعا کرد که در 14 آگوست 2022 در حالی که در پاسیو نشسته بود، توسط چندین کارمند امنیتی مورد حمله قرار گرفت. (CBC)

این وکالت همچنین موضوع یک دعوی مدنی است که ناشی از یک حادثه در تابستان گذشته است. یکی از حامیان شکایتی علیه Alehouse تنظیم کرد که مدعی شد در 14 اوت مورد حمله قلع و قمع قرار گرفته و جراحات جدی وی را به جا گذاشته است.

قوانین جدید

هفته گذشته، دولت نوا اسکوشیا این را اعلام کرد از این به بعد باید جسارت‌کننده‌ها آموزش‌های امنیتی را تکمیل کنند برای کار در بارهای آخر شب در استان، از جمله Alehouse.

کارکنان امنیتی بار نیز در صورت درخواست باید یک بررسی سوابق کیفری ارائه دهند و یک برنامه آموزشی خدمات نوشیدنی مسئول را تکمیل کنند.

قانون جدید برای کارکنان بارهای دارای مجوز کاباره اعمال می شود که به آنها اجازه می دهد تا ساعت 3:30 صبح باز بمانند.

  • گنبد، هالیفاکس.
  • سطح 8 باشگاه شبانه و سالن، هالیفاکس.
  • بار و گریل ورزشی HFX/The Alehouse، هالیفاکس.
  • گوزن دندانی، هالیفاکس.
  • کاباره کاپری، سیدنی

لندری گفت هر تلاشی برای ایمن‌تر کردن مشتریان و کارکنان و جلوگیری از کار کردن افراد با پیشینه خشونت‌آمیز به‌عنوان یک گام مثبت است.

وی گفت: اتهامات وارده به Alehouse نشان می دهد که بخش مشروبات الکلی، بازی، سوخت و دخانیات ابزارهای مورد نیاز برای حفظ امنیت عمومی و پاسخگویی صاحبان مجوز را دارد.