اتاوا به رگولاتورها می گوید که سود صنعت نفت باید برای نیازهای جدید سوخت پاک بپردازد

وزیر محیط زیست فدرال و تغییرات آب و هوا، استفان گیلبولت، از تنظیم‌کننده‌های آتلانتیک کانادا می‌خواهد تا سود صنعت نفت را قبل از تصویب هرگونه افزایش قیمت سوخت در نظر بگیرند تا برای مقررات جدید سوخت پاک که از اول جولای اجرا می‌شود، پرداخت کنند.

در نامه ای در 25 ماه مه به تنظیم کننده های مستقل در منطقه، Guilbeault همچنین تنها پالایشگاه منطقه – Irving Oil – را متهم کرد که این شرکت را به اغراق در هزینه پایبندی خود متهم کرد. او گفت که می توان هزینه ها را به جای اینکه به مصرف کنندگان منتقل شود، در حاشیه های پالایشگاهی جذب کرد.

گیلبولت در نامه ای به رئیس هیئت مدیره این شرکت نوشت: “من با احترام تنظیم کننده ها را تشویق می کنم تا مجموعه کامل گزینه های انطباق موجود برای پالایشگاه ها را ارزیابی کنند، از جمله مسیرهای انطباق با هزینه کمتر، و کشش حاشیه ها هنگام بررسی هر درخواست پالایشگاه ها برای تعدیل قیمت سوخت در استان شما.” هیئت بازبینی و ابزار نوا اسکوشیا.

Guilbeault نوشت: در نوا اسکوشیا، حاشیه‌های پالایشگاهی – تفاوت بین قیمت فروش و هزینه ساخت یک محصول – از 10.7 سنت در هر لیتر به 48.3 سنت در هر لیتر بین سال‌های 2019 تا 2022 افزایش یافت.

او گفت که حاشیه سود در هر لیتر به طور مشابه در نیوبرانزویک، جزیره پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور افزایش یافته است.

این نامه‌ها در همان روز ارسال شد که نخست‌وزیر آتلانتیک از دولت فدرال خواستند اجرای مقررات را به تأخیر بیندازد، با این استدلال که آنها قیمت پمپ را بالا می‌برند و به اقتصاد منطقه آسیب می‌رسانند.

مقررات سوخت پاک

Guilbeault یک روز قبل به طور مجازی با نخست وزیر ملاقات کرد تا در مورد این موضوع صحبت کند.

مقررات سوخت پاک، تامین‌کنندگان بنزین و گازوئیل را ملزم می‌کند تا آلودگی گازهای گلخانه‌ای ناشی از سوخت‌هایی را که تولید می‌کنند تا سال 2030 به 15 درصد کمتر از سطح 2016 کاهش دهند.

این مقررات بخشی از تمرکز بر پرداخت هزینه آلودگی در طول چرخه عمر سوخت است.

این مقررات به تأمین‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از طریق اقداماتی مانند جذب و ذخیره‌سازی کربن، برق تجدیدپذیر در محل، تولید اتانول کم کربن و بیودیزل یا تأمین سوخت یا انرژی برای فناوری پیشرفته خودرو، اعتباری برای کاهش «شدت کربن» عملیات خود کسب کنند.

محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا تأثیر قیمت بنزین را تا سال 2030 بین شش تا 13 سنت در هر لیتر تخمین می زند.

Guilbeault نوشت: «با توجه به افزایش حاشیه‌های پالایشگاهی و انعطاف‌پذیری‌های انطباق موجود در مقررات سوخت پاک، هیچ دلیلی وجود ندارد که هزینه‌های نهایی این مقررات به‌طور خودکار به مصرف‌کنندگان منتقل شود».

نخست وزیران آتلانتیک درخواست تاخیر کردند

گیلبولت گفت که کاهش های مورد نیاز به تدریج افزایش می یابد و انتظار نمی رود که در سال های اولیه افزایش هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد.

«به دنبال افزایش فوری قیمت مصرف‌کننده برای محاسبه هزینه‌های تخمینی در بدترین سناریو ممکن است منجر به سناریویی شود که در آن یک شرکت بعداً گزینه‌ای با هزینه کمتر انتخاب می‌کند، افزایش درآمد را از مصرف‌کنندگان به جیب می‌زند و آن را به حاشیه‌های افزایش یافته پالایشگاه اضافه می‌کند. “گیلبولت نوشت.

نخست‌وزیر آتلانتیک از دولت فدرال می‌خواهد تا اجرای مقررات سوخت پاک را تا زمانی که طرحی برای رسیدگی به آنچه که آن‌ها «تأثیر نامتناسب مقررات بر کانادایی‌های اقیانوس اطلس» می‌نامند، تدوین شود، که در آن بسیاری از کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها باید با کامیون حمل شوند، به تأخیر بیاندازد. که در.

چهار مرد با کت و شلوار.
تیم هیوستون، نخست وزیر نوا اسکوشیا، بلین هیگز، نخست وزیر نیوبرانزویک، اندرو فیوری، نخست وزیر نیوفاندلند و لابرادور، و دنیس کینگ، نخست وزیر جزیره پرنس ادوارد، از چپ به راست، در یک کنفرانس خبری در سال 2022 پس از جلسه شورای نخست وزیران اقیانوس اطلس در هالیفاکس نشان داده شده اند. (اندرو وان/ مطبوعات کانادا)

مقررات سوخت پاک و افزایش مالیات کربن قرار است از اول جولای اجرایی شود.

اوایل ماه جاری، مسئول بودجه مجلس گفت: مقررات سوخت پاک تا سال 2030 قیمت بنزین را 17 سنت در لیتر و 16 سنت برای گازوئیل افزایش می دهد.

در سطح ملی، مسئول بودجه مجلس گفت که هزینه برای خانوارها از 231 دلار برای خانوارهای کم درآمد تا 1008 دلار برای خانوارهای با درآمد بالاتر متغیر است.

محیط زیست کانادا این اعداد را به چالش کشیده و گفته است که هزینه های تغییرات آب و هوایی را در نظر نمی گیرند.

“من فکر می کنم ما اینجا به دلایل مختلفی منحصر به فرد هستیم. اول از همه، ما گزینه های زیادی از نظر [having] دنیس کینگ، نخست‌وزیر PEI به CBC گفت: یکی از پالایشگاه‌های بزرگ که بیشتر سوختی را که ما برای منطقه استفاده می‌کنیم تولید می‌کند. قدرت و سیاست پنجشنبه.

ایروینگ اویل در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت که هزینه سوخت موتور مستقل از دولت و صنعت تعیین می شود.

Guilbeault گفت که او درک می کند که ایروینگ به طور کامل بر “یکی از پرهزینه ترین گزینه های انطباق تحت مقررات جدید” تکیه خواهد کرد.

به طور خلاصه، این موضع دولت کانادا است که مقررات سوخت پاک لزوماً منجر به افزایش قابل توجه هزینه‌های پالایشگاه‌ها، به‌ویژه در کوتاه‌مدت نمی‌شود و مطمئناً به اندازه مواردی که ایروینگ ادعا می‌کند، نخواهد بود.»