اتاق بازرگانی سیاه فصل PEI را راه اندازی کرد

کارآفرینان جزیره سیاه اکنون مکان جدیدی برای کمک خواهند داشت.

اتاق بازرگانی سیاه کانادا (CBCC) روز پنجشنبه در رویدادی با حضور حدود 30 نفر، از جمله کارآفرینان مشتاق و مقامات شهر شارلوت تاون، شهر استراتفورد و استان، فصل PEI خود را راه اندازی کرد.

کوین لوید، مدیر بازرگانی منطقه ای CBCC، گفت: «از 18 سال پیش که به PEI آمدم، دیاسپورای سیاهان به طور تصاعدی در حال رشد بوده است.

بسیاری از جمعیت‌شناسی اکنون در اینجا متنوع است [Black Islanders] اینجا هستند که می خواهند کسب و کار راه اندازی کنند و ابزار و دانش لازم برای این کار را ندارند.”

لوید که خود یک کارآفرین است، پس از سال ها کار در صنعت معدن، یک شرکت حفاری و انفجار راه اندازی کرد.

کوین لوید، بنیانگذار بخش PEI، حدود 18 سال پیش به این استان آمد.  او گفت که از آن زمان شاهد رشد و تغییر جامعه سیاه پوستان جزیره بوده است.
کوین لوید، بنیانگذار بخش PEI، حدود 18 سال پیش به این استان آمد. او گفت که از آن زمان شاهد رشد و تغییر جامعه سیاه پوستان جزیره بوده است. (نیکولا مک‌لئود/سی‌بی‌سی)

او گفت: «کل کشور برای این کار آماده است، زیرا بله، من در PEI زندگی می کنم، اما تمام حفاری و انفجار من در نوا اسکوشیا انجام می شود.

لوید گفت که بخش مهمی از ماموریت اتاق این است که سیاه‌پوستان را با فرصت‌های مالی که ممکن است از وجود آنها اطلاعی نداشته باشند، مرتبط کند.

او گفت: “آنها اطلاعات ندارند. آنها نمی دانند به کجا بروند.”

“تامین مالی سنگ بنای هر کسب و کاری است، اگر شما بودجه ای برای انجام کسب و کار خود نداشته باشید، نمی توانید کسب و کار خود را انجام دهید.”

گرد هم آوردن میراث سیاه

مایکل فارست، موسس CBCC، برای پرتاب به PEI سفر کرد که شامل بریدن روبان بود.

“بسیاری از جوامع سیاه پوست … چه از قاره آفریقا یا از دریای کارائیب یا متولد اینجا در این کشور بزرگ کانادا، ما می خواهیم راه هایی برای اتصال شما پیدا کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم شروع به ایجاد و گردآوری میراث تاریخ جهانی سیاه پوستان خود کنیم. در یک مکان، یک زمان،” او گفت.

این سازمان گفت که نیازهای کارآفرینان و مشاغل بسته به جایی که در کشور قرار دارند تغییر می کند.

فارست گفت: «همه مبارزات منحصر به فرد خود را دارند و من متوجه می شوم که مبارزه کسب و کار کوچک مهم نیست که کجا باشد، واقعی است.

معاون سرگرد شارلوت تاون، آلانا جانکوف، شهردار استراتفورد، استیو اوگدن، و وزیر رشد اقتصادی، گردشگری و فرهنگ در مورد اهمیت حمایت و رشد جامعه تجاری سیاه پوست در جزیره صحبت کردند.
معاون سرگرد شارلوت تاون، آلانا جانکوف، شهردار استراتفورد، استیو اوگدن و بلویس تامپسون، وزیر رشد اقتصادی، گردشگری و فرهنگ، در مورد اهمیت حمایت و رشد جامعه تجاری سیاه پوست در جزیره صحبت کردند. (نیکولا مک‌لئود/سی‌بی‌سی)

سازمان دهندگان گفتند که فصل جدید فوراً شروع به کار خواهد کرد و قصد دارند در ماه های آینده یک نمایشگاه تجاری سیاه را میزبانی کنند.

لوید گفت که یکی از اهداف او ایجاد ارتباط بیشتر در جامعه سیاه پوستان PEI است.

“چشم انداز من این است که تک تک ما موفق باشیم و با هم بسازیم.”

برای داستان‌های بیشتر در مورد تجربیات سیاه‌پوستان کانادایی – از نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان تا داستان‌های موفقیت در جامعه سیاه‌پوستان – به سیاه‌پوست بودن در کانادا، یک پروژه CBC که سیاه‌پوستان می‌توانند به آن افتخار کنند، مراجعه کنید. داستان های بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.

بنر BBIC