آیا کاهش هزینه های کارت اعتباری Mastercard و Visa به کسب و کار کوچک NS کمک می کند؟

صاحبان مشاغل کوچک در نوا اسکوشیا واکنش های متفاوتی را نسبت به دولت فدرال ابراز می کنند اعلامیه هفته گذشته که آن را کاهش داده است هزینه های مبادله ای که کسب و کارها باید هر بار که مشتری از کارت اعتباری ویزا و مسترکارت استفاده می کند، پرداخت کنند.

از پاییز 2024، هزینه های مبادله کارت اعتباری در فروشگاه از میانگین کاهش می یابد. 1.4 درصد به 0.95 درصد، برای مشاغلی که به ترتیب کمتر از 300000 دلار و 175000 دلار فروش سالانه Visa و Mastercard دارند.

صاحبان مغازه‌ها در سراسر کشور سال‌ها شکایت دارند که هزینه‌های بالای کارت اعتباری به آنها آسیب می‌زند. تحقیقات فدراسیون تجارت مستقل کانادا (CFIB) نشان داد که 81 درصد از مشاغل کوچک برای پوشش هزینه های پذیرش کارت های اعتباری، سود خود را کاهش می دهند.

مورین هورن-پل، که یکی از مالکان یک فروشگاه بستنی و ماهی و چیپس در آناپولیس رویال، NS است، گفت که این تغییرات حداقل تا هیچ تاثیری بر وضعیت او نخواهد داشت.

او گفت: “این به هیچ وجه افزایش هزینه های عملیاتی من را جبران نمی کند.”

هورن پل گفت: “هزینه های من تقریبا 20 درصد افزایش یافته است.” “برخی از هزینه های من 300 درصد افزایش یافته است زیرا من رستورانی را اداره می کنم.”

او گفت که متوجه شده است که افراد کمتری از کارت‌های نقدی در مقایسه با کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند که کارمزد تراکنش‌های بالاتری برای مشاغل دارند.

«حتی برای خریدهای کوچک [like] هورن پل گفت: سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی، مردم به جای استفاده از کارت بدهی خود از کارت اعتباری استفاده می کنند.

زنی با عینک در حالی که پیراهنی یقه‌دار به تن دارد در داخل یک رستوران لبخند می‌زند.  مدفوع و قفسه ها در پس زمینه قرار دارند.
مورین هورن پل به همراه همسرش مالک فروشگاه بستنی 1 اسکوپ 2 اسکوپ و فروشگاه ماهی اند چیپس 1 فیش 2 در آناپولیس رویال، NS است. (ارسال شده توسط مورین هورنای پل)

دیوید بیتی، که صاحب یک مسافرخانه و یک کارخانه آبجوسازی در Parrsboro است، گفت که از تغییرات هزینه استقبال می کند. او تخمین می‌زند که کاهش هزینه‌ها منجر به صرفه‌جویی 800 تا 1000 دلاری سالانه در هر دو کسب‌وکار می‌شود که به گفته او هر سال حدود 300،000 دلار از فروش کارت اعتباری ترکیبی به همراه دارد.

بیتی گفت: «در حالی که ممکن است به نظر پول زیادی نباشد، هر دلاری که به قیمت نهایی می رسد به ما این امکان را می دهد که شاید یک هفته دیگر دستمزد یک کارمند را بپردازیم یا یک قطعه جدید از تجهیزات بخریم یا کاری انجام دهیم که تجارت ما را بهبود بخشد. با تبلیغات بیشتر.”

پس از تسویه حساب قانونی در سال گذشته، ویزا و مسترکارت قوانین تغییر کرد به مشاغل کانادایی اجازه می دهد تا هزینه های مبادله ای را به مشتریان منتقل کنند.

با این حال، بیتی گفت که کسب و کار او هیچ هزینه اضافی اعمال نکرده است زیرا کارت های اعتباری بخش بزرگی از تجارت را تشکیل می دهند.

یک پاسیو با میزهای پیک نیک بیرون از یک رستوران غذاهای دریایی برپا شده است.  برخی از میزها پر از افراد هستند و چترهایی در بالای سر دارند.
مارتین رویز سالوادور مالک پنج رستوران لوننبورگ، از جمله کلبه ماهی ساحل جنوبی است. (پل پالمتر/CBC)

مارتین رویز سالوادور، که مالک پنج رستوران لوننبورگ است که 126 نفر را در فصل شلوغ کار می‌کنند، گفت که کسب‌وکارهای او واجد شرایط دریافت هزینه‌های پایین‌تر نیستند، زیرا حجم فروش آنها بالاتر از آستانه است.

“وقتی دارید [up to] 80000 دلار در سال از درآمد شما از کارمزد کارت اعتباری حذف می شود، به نظر می رسد درست نیست.”

لابی برای محدودیت درآمد بالاتر

رویز سالوادور، بیتی و هورن پاول هر یک ابراز نگرانی کردند که کسب‌وکارها هزینه راحتی و مزایایی که کارت‌های اعتباری می‌توانند ارائه کنند را به دوش می‌کشند.

دانکن رابرتسون، تحلیلگر سیاست نوا اسکوشیا برای گروه لابی CFIB است. او گفت که کاهش هزینه ها “گام اول خوب” خواهد بود.

“در CFIB ما در حال فشار … برای افزایش هستیم [the $300,000 and $175,000 thresholds] رابرتسون گفت تا اطمینان حاصل شود که تا حد امکان کسب و کارهای کوچک را شامل می شود.

رابرتسون گفت که کاهش کارمزدها برای بازرگانان به صورت خودکار خواهد بود و CFIB در تلاش است تا کاهش کارمزد زودتر از پاییز 2024 اعمال شود.