آیا پورن هاب می تواند تکامل یابد؟ یک متخصص امنیت ملی، بدنساز و محققان پورن قرار است تلاش کنند

پروفسور لیا وست، متخصص پیشرو در دانشگاه کارلتون در موضوعاتی مانند قانون امنیت ملی و مبارزه با تروریسم، اکنون توصیه های خود را در مورد موضوعی ارائه خواهد کرد که در نگاه اول ممکن است خارج از چرخ معمولی او به نظر برسد.

او بخشی از هیئت مشاوران شرکت سهام خصوصی مستقر در اتاوا است که اخیراً شرکت مادر یکی از محبوب‌ترین و در عین حال بحث‌برانگیزترین وب‌سایت‌های بزرگسالان در جهان را خریداری کرد: Pornhub.

“من مدتی است که در حوزه فناوری و حقوق بشر و حقوق کار کرده ام. و از آنجایی که در یکی دو سال اخیر مدافع جدی علیه خشونت جنسی علیه زنان بوده ام، افرادی که من را به خوبی می شناسند، نمی توانند پیدا کنند. عجیب است، “او گفت.

اما اگر فقط بیوگرافی کارلتون من را بدانید، ممکن است کمی عجیب به نظر برسد.

dddd
لی وست که به مدت 10 سال به عنوان افسر زرهی در ارتش کانادا خدمت کرد و اکنون استادیار امور بین الملل در دانشگاه کارلتون است. (ارسال شده توسط لیا وست)

سایر اعضای هیئت مشاور شش نفره شامل بدنساز، وکیل استخدامی و محققان پورن هستند.

در حالی که آنها واقعاً نمی توانند در Pornhub تصمیم بگیرند – واقعیتی که منتقدان را با شک و تردید مواجه کرده است که هیئت مدیره تأثیر زیادی خواهد داشت – آنها هنوز هم بخشی از یک کار دلهره آور هستند: تلاش برای ایجاد یکی از پربازدیدترین سایت ها در اینترنت، متهم به سود بردن از تجاوز جنسی و قاچاق جنسی، هر دو “تا حد امکان امن” و نه “خسته کننده”.

بزرگترین بازیکن

Pornhub به دنبال مقاله نیویورک تایمز در اکتبر 2020 توسط ستون نویس نیکلاس کریستول، تحت عنوان The Children of Pornhub مورد توجه ویژه قرار گرفت. کریستول نوشت که در حالی که بسیاری از ویدئوهای این سایت مربوط به اعمال جنسی توافقی است، اما “آلوده از ویدئوهای تجاوز جنسی” است که کودک آزاری و خشونت غیرقابل توافق را نشان می دهد.

او نوشت: «این فیلم از تجاوز جنسی به کودکان، پورنوگرافی انتقام جویانه، ویدئوهای دوربین های جاسوسی از دوش گرفتن زنان، محتوای نژادپرستانه و زن ستیز، و فیلم خفه شدن زنان در کیسه های پلاستیکی پول می گیرد.

آن مقاله مسترکارت و ویزا را بر آن داشت تا روابط خود را با سایت قطع کنند. در آن زمان، Pornhub وجود محتوای غیرقانونی در سایت خود را رد کرد و گفت که از ناظران برای نمایش هر بارگذاری ویدیویی استفاده می کند.

در همین حال، این سایت هدف شکایت های مختلف از جمله شکایت دسته جمعی توسط افرادی بوده است که می گویند قربانیان و بازماندگان قاچاق جنسی در دوران کودکی بوده اند و فیلم ها و تصاویر قاچاق جنسی دوران کودکی خود را فروخته، مدیریت و/یا در وب سایت ها توزیع کرده اند. .

تماشا | مقاله نویس نیویورک تایمز در تحقیقات سال 2020:

ستون نویس نیویورک تایمز می گوید: «نمی توانم تصاویری از کودکانی که مورد سوء استفاده قرار می گیرند را ببینم

نیکلاس کریستوف، ستون نویس نیویورک تایمز، در افشاگری می گوید پورنهاب، یکی از شرکت های تابعه شرکت Mindgeek مستقر در مونترال، ویدئوهایی را در وب سایت خود نشان می دهد که استثمار جنسی از خردسالان را به تصویر می کشد.

با این حال وست گفت که نقش خود را رسیدگی به برخی از این مسائل برجسته نمی بیند.

او گفت: «پاکسازی سایت یا اصلاح اشتباهات گذشته، درس گرفتن از گذشته، همه اینها و حتی من می توانم بگویم که از بین بردن برخی افسانه ها… واقعاً کار این شرکت است. من واقعاً این را وظیفه هیئت مشاور نمی دانم.»

او با شرکت سهامی مستقر در اتاوا که ماه گذشته MindGeek را تصاحب کرد به دلیل پتانسیل تأثیرگذاری در سایتی با 2.5 میلیارد بازدید در ماه، درگیر شد.

“من کسی نیستم که معتقدم همه پورن ها تحقیرکننده هستند یا زنان یا فمینیسم را تضعیف می کنند. هدف من این است که صنعت تا حد امکان برای همه شرکت کنندگان ایمن باشد. و اگر می خواهید این کار را انجام دهید، آن را با بزرگترین بازیکن انجام می دهید. در صنعت.”

ایجاد “تغییر برای بهتر شدن”

در میان مشاورانی که به Ethical Capital Partners تخصص ارائه می کنند، والری وبر، مجری سابق در صنعت بزرگسالان و محقق فوق دکترا در دانشگاه دالاهو در زمینه پورنوگرافی، جنسی و بهداشت عمومی است.

وبر می‌گوید یکی از اهداف آنها به‌عنوان مشاور حمایت از این است که محتوای Pornhub، که اکنون تحت نظارت شدید است، «خسته‌کننده» نشود.

من می‌خواهم ببینم که ما کمی در مورد محتوای پورنوگرافی به عنوان سرگرمی بازیگوش و مفرح آرامش داشته باشیم و نسبت به سایر سرگرمی‌ها سخت‌تر قضاوت نشود.»

بنابراین اگر چیزی وجود داشته باشد، من به سمتی حرکت می‌کنم، که ما بی‌مورد عبارات مختلف تمایلات جنسی را سانسور نمی‌کنیم.»

سایر اعضای هیئت مشورتی شامل کورتنی اولسون، رهبر توانمندسازی زن، بدنساز بین‌المللی و قهرمان کشتی بازو زنان استرالیایی است که در زندگینامه‌اش ثبت رکورد جهانی گینس برای ثبت «سریع‌ترین زمان برای له کردن سه هندوانه بین ران‌ها با ۷.۶۳ ثانیه» است.

او در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد و همچنین به نفوذ عظیم Pornhub اشاره کرد، گفت: «ما یک صنعت بهتر می‌خواهیم، ​​باید در حاکمیت، قوانین و محتوای آن مشارکت کنیم.

اولسون گفت: “من طرفدار حقوق زنان برای برابری، برابری، استقلال بدنی و عدالت اجتماعی برای همه زنان هستم.”

“من معتقدم که مالکان جدید و سایر زنان برجسته در هیئت مشاوران خود این کار را انجام می دهند، مانند من، تا تغییری را برای بهتر شدن ایجاد کنند.”

همچنین شاینا میلر، حسابرس و کارشناس فرآیندهای مبارزه با پولشویی، وکیل ساکن تورنتو، جسیکا گرین وود، و مگی مک دونالد، کاندیدای دکترا در دانشکده اطلاعات دانشگاه تورنتو که در حال مطالعه پلتفرم های پورن است، به ECP مشاوره می دهند.

سولومون فریدمن، وکیل مستقر در اتاوا، یکی از بنیانگذاران Ethical Capital Partners، می‌گوید افرادی مانند وبر و مک‌دونالد به دلیل تخصصشان در زمینه‌های کار جنسی، سلامت و ایمنی و پلتفرم‌های آنلاین بزرگسالان انتخاب شدند.

او گفت: “ما متوجه شدیم که باید به عنوان مشاور افرادی را درگیر کنیم که ریشه در آن جوامع دارند و می توانند به ما در مورد اینکه چه کاری موثر بوده و چه چیزی جواب نداده اند، مشاوره بدهند.”

تابلو “تا حدی بی معنی”

اما همه تحت تأثیر شرکت سهامی جدید که پورن هاب یا هیئت مشاوران جدید آن را تصاحب کرده است، نیستند.

لیلا میکل ویت، بنیانگذار و مدیر عامل صندوق دفاع عدالت، یک جنبش ضد قاچاق که هدف آن “مسئول نگه داشتن پورن هاب… برای فعال کردن و توانمندسازی و ایجاد و توانمندسازی و انجام آن” است، گفت: “هیئت مشورتی تا حدودی بی معنی است زیرا آنها در واقع تصمیم نمی گیرند.” سود بردن از قاچاق جنسی و استثمار جنسی جنایتکارانه از قربانیان بی شماری.”

Mickelwait تجربه هیئت مدیره در برخورد با حمایت از کودکان یا کارهای ضد قاچاق، از جمله توزیع مواد سوء استفاده جنسی از کودکان را زیر سوال برد.

“هیچ نشانه ای از بهتر شدن اوضاع وجود ندارد. به نظر من، بر اساس واقعیت هایی که تاکنون دیده ام، خود را شرکای سرمایه اخلاقی می نامند، فقط تلاشی برای سفید کردن صحنه جرم است. اما این کار به جایی نمی رسد.”

یک وکیل در بیرون درب دادگاه با خبرنگاران صحبت می کند.
وکیل مدافع، سولومون فریدمن، در 23 فوریه در خارج از دادگاه اتاوا با خبرنگاران صحبت می کند. او یکی از بنیانگذاران Ethical Capital Partners، شرکت سهام خصوصی است که ماه گذشته شرکت مادر Pornhub را MindGeek خریداری کرد. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادا)

فریدمن گفت که مشاوران برای انجام هر گونه مشاوره ای که بخواهند اختیار آزاد دارند و این مشاوره ها علنی خواهد شد.

“آنها کاملاً مستقل هستند. آنها می توانند در مورد کار خود با این پروژه صحبت کنند. نقدهای قابل پخش از پلتفرم به هر شکلی که می خواهند در مورد صنعت بحث می کنند. بنابراین هیچ کنترلی روی آن وجود ندارد.”

در مورد انتقادات از سایت، فریدمن می‌گوید که سازمان آنها را بسیار جدی می‌گیرد، اما بسیاری از ادعاهایی که به بازیافت ادامه می‌دهند «مقدم هستند».

او گفت: “آنها هیچ تأملی در مورد روند فعلی ندارند. و مهمترین بخش در این مورد این است که ما تشخیص می دهیم که تهدیدها به طور مداوم در حال تکامل هستند.”

فناوری یک “دارایی دست نخورده”

فریدمن گفت، یکی دیگر از دارایی‌هایی که آن‌ها در مشاوران به دنبال آن بودند، تخصص در تشخیص این موضوع بود که برخی از فناوری‌های Pornhub برای شناسایی محتوای شرور، یک دارایی بزرگ دست‌نخورده است و اینکه پتانسیل Mindgeek بسیار فراتر از محتوای بزرگسالان است.

“تز ما این است که ننگ منابع بسیار ارزشمندی را از جریان اصلی دور نگه داشته است. تنها راه برای باز کردن این پتانسیل این است که متخصصان موضوع را وارد کنیم.”

وست گفت که فرصتی برای این شرکت می بیند تا به عضویت انجمن جهانی اینترنت برای مقابله با تروریسم درآید، سازمانی که به دنبال جلوگیری از سوء استفاده تروریست ها و افراط گرایان خشن از پلتفرم های دیجیتال است.

او گفت: “این چیزی است که من از آن حمایت خواهم کرد و در مورد آن مشاوره خواهم داد.”

اما او همچنین می‌بیند که فناوری محتوای شناسایی Pornhub احتمالاً می‌تواند در جاهای دیگر مانند در برخورد با محتوای آنلاین افراطی استفاده شود.

او گفت: «اینجا فرصت های زیادی وجود دارد.

برای وبر، آنها به دنبال اطمینان از قرار دادن منافع بازیگران پورن توسط شرکت در خط مقدم هستند.

وبر گفت: “اگر آنها علاقه مند به حرکت به سمت حمایت از حقوق کارگران جنسی، حمایت از حقوق مجریان هستند، پس من بسیار علاقه مند هستم که بخشی از آن باشم.”

وبر گفت که آنها همچنین نگران الزامات راستی‌آزمایی هستند که مجریان را ملزم به ارائه اسکن‌های بیومتریک چهره یا ارائه اطلاعات شخصی می‌کند، که می‌تواند حریم خصوصی و ایمنی را به خطر بیاندازد و در واقع از آسیب جلوگیری نمی‌کند.

وبر گفت: “شما می توانید تمام مدارک و اسکن صورت مورد نظر خود را از افرادی که هنوز رضایت ندارند دریافت کنید. این مشکل واقعی را برطرف نمی کند.”

مک دونالد، دانشجوی PHD، گفت که اول از همه، یکی از مهم ترین اهداف هیئت مدیره تغییر درک عمومی از پورن است، که برابر با قاچاق کودکان نیست، اما نشان دهنده «بخش عمده ای از بیان جنسی ما در اینترنت” و “نیروی کار بسیار قانونی است.”

“ما در خط مقدم بیان جنسی و آزادی بیان حقوق جنسی هستیم. و من فکر می کنم که ECP واقعاً به جای طفره رفتن از آن، خود را به مالکیت آن در موقعیت می گذارد.”

تماشا | ده ها زن از شرکتی که پشت پورن هاب قرار دارد شکایت کردند [2021]

قربانیان سوء استفاده جنسی از شرکتی که پشت پورن هاب قرار دارد شکایت کرد

ده ها زن از شرکت مونترال پشت پورن هاب، یکی از پربازدیدترین وب سایت های جهان شکایت می کنند. هیچ یک از اتهامات در دادگاه ثابت نشده است، اما این دعوی ادعا می کند که این شرکت مانند یک “خانواده جرایم سازمان یافته” اداره می شود و از استثمار زنان سود می برد.

مک دونالد اذعان کرد که پورن هاب در دفاع از خود پس از مقاله نیویورک تایمز کار ضعیفی انجام داده است.

«نیویورک تایمز مقاله‌ای منتشر می‌کند که یک شرکت را به قاچاق کودکان متهم می‌کند [the] پاسخ این است که در سایه بمانید و روی پاشنه عقب خود بمانید؟ شهرت عمومی آنها از بین رفته است.”

“هرکسی که حتی درگیر این صنعت است… می تواند ببیند که آنها فقط توپ را رها کردند. آنها سعی داشتند از مسئولیت پذیری طفره بروند. اما شما نمی توانید از بخشی از نورافکن که مستقیماً به شما می تابد، طفره بروید.”

او همچنین معتقد است که Pornhub از نظر تاریخی می‌توانست کارهای بیشتری برای تعدیل انجام دهد و قبل از مقاله NYT، شیوه‌های تعدیل آنها “بسیار شلخته” بود.

با این حال مک دونالد گفت پورن هاب درست مانند هر پلتفرم دیگری است.

“آنها فقط حداقل حداقل مورد نیاز را انجام خواهند داد.”

مشعل جلو23:38مشکلات پورن هاب

Pornhub، غول استریم مستقر در مونترال، با مشکل مواجه شده است. آن‌ها میلیون‌ها ویدیو را از پلتفرم خود دور انداخته‌اند، ویزا و مسترکارت روابط خود را با این شرکت قطع کرده‌اند و با سؤالات نمایندگان کانادایی روبرو هستند. همه اینها پس از مقاله اخیر نیویورک تایمز اتفاق افتاد که مشکل موذیانه این پلتفرم برای میزبانی ویدیوهای تجاوز جنسی، کودک آزاری و قاچاق جنسی را آشکار کرد – گاهی اوقات حتی پس از اینکه قربانیان درخواست کردند که ویدیوها حذف شوند. اما اجراکنندگان پورن می‌گویند که در حالی که می‌خواهند با سوء استفاده و محتوای غیر توافقی روی پلتفرم مبارزه کنند، اکنون در عجله برای مقابله با این مشکل جدی به آسیب‌های جانبی تبدیل می‌شوند – و این می‌تواند بر معیشت و امنیت آنها تأثیر بگذارد. امروز، ما با ملیسا گیرا گرانت، یکی از نویسندگان در نیو ریپابلیک و نویسنده کتاب «بازی فاحشه: کار سکس کار جنسی» در مورد تغییراتی که یکی از بزرگترین سایت های پورنو جهان را به لرزه درآورده و چرا کارگران جنسی می گویند صحبت می کنیم. باید در گفتگو گنجانده شود.