آندره دنی ترخیص مشروط از بیمارستان پزشکی قانونی را انکار کرد

مردی که در سال 2012 ریموند تاول ، فعال هالیفاکس را به قتل رساند ، از ترخیص مشروط محروم شد که به وی اجازه می داد طبق قوانین خاصی تمام وقت در جامعه زندگی کند.

آندره نوئل دنی ، که به اسکیزوفرنی مبتلا شده است ، تحت مراقبت از بیمارستان پزشکی قانونی ساحل شرقی در دارتموث ، نیویورک واقع شده است ، زیرا وی مسئولیت تعرض جنایی در حمله به یک زن در سال قبل از مرگ Taavel اعلام نشده است.

روز دوشنبه ، تیم پزشکان ، پرستاران و روانپزشکان دنی از هیأت تجدیدنظر قانون کیفری استان خواستار صدور مجوز برای ترخیص مشروط به دنی شدند ، وی خاطرنشان کرد که وی به طور مداوم داروهای خود را به موقع مصرف می کند ، هوشیار باقی مانده است و اخیراً هیچ گونه تجاوز و تجاوز صورت نگرفته است. خشونت

سوزان هود ، رئیس هیئت مدیره بازبینی گفت ، در حالی که باید به دنی به خاطر پیشرفتش تبریک گفت ، اما “بلیپ” هایی وجود داشته است.

هود در جلسه دادرسی بررسی که از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، گفت: “هنوز چند سوراخ برای ایجاد رضایت ما در مورد مناسب بودن تخلیه شرطی وجود دارد.”

دنی ، که همچنین به بیماری ضد اجتماعی و اختلال سو abuse مصرف مواد مبتلا شده است ، پس از گذراندن یک ساعت مجوز در آوریل 2012 ، نتوانست به بیمارستان پزشکی قانونی ساحل شرقی بازگردد. او Taavel ، یک فعال برجسته LGBTQ ، را در خارج از هالیفاکس کشت. بار.

دنی به جرم قتل آدم کشی اعتراف کرد و هشت سال حبس دریافت کرد که از آن زمان به بعد منقضی شده است.

پاسهای 6 شب از قبل مجاز است

دارن لوئیس ، شریک Taavel ، روز دوشنبه در جلسه هیئت مدیره شرکت نکرد. با این حال ، وی گفت که در رد درخواست تخلیه مشروط ، هیئت مدیره “وظیفه خود را انجام می دهد ، این امر ایمنی عمومی را در درجه اول قرار می دهد.”

در گزارش خود ، تیم پزشکی دنی پیشرفتهای وی را در سالهای اخیر ادامه داده و خاطرنشان کرده است که وی تحت امتیازات فعلی که به او امکان می دهد پاسهای شش شب را از بیمارستان خارج کند ، از جمله بررسی منظم با کارکنان بیمارستان از طریق فیلم ، به خوبی انجام داده است.

دو سال پیش ، امتیازات دنی به گونه ای افزایش یافت که شامل شب اقامت در خانه های ییلاقی انتقالی در املاک بیمارستان در حالی که بدون نظارت بودند.

دادستان ها این امتیازات را در اکتبر گذشته در دادگاه تجدیدنظر نوا اسکوشیا به چالش کشیدند. آنها گفتند که تصمیم هیئت بررسی اشتباه بود و در صورت عدم رعایت شرایط آزادی ، دنی را برای جامعه در نظر گرفت. درخواست تجدیدنظر در ماه بعد رد شد.

ریموند تاول در یک عکس جزوه 2008 نشان داده شده است. این فعال در آوریل 2012 در خارج از بار هالیفاکس کشته شد. (مطبوعات کانادایی / Shambhala Sun-Marvin Moore)

تیم پزشکی گفت که دنی در هنگام موج اول COVID-19 در نوا اسکوشیا هنگامی که مجوزهای دریافتی برای همه بیماران به حالت تعلیق درآمد ، دچار استرس و ناراحتی شد ، اما خاطرنشان کرد که او به دنبال پشتیبانی کارکنان است.

از تابستان ، دنی به طور منظم به خانه خود در ممبرتو ، در نزدیکی سیدنی ، جایی که با پدرش زندگی می کند سفر می کند. تیم گفت که او در تلاش است تا گواهینامه رانندگی خود را دریافت کند تا بتواند در کیپ برتون کار تحویل بگیرد و آرزو دارد که یک ماشین برف روبی را رانندگی کند.

هیئت از حوادث اخیر می شنود

با توجه به محدودیت های اخیر COVID-19 که باعث دلسردی سفر در داخل و خارج از منطقه هالیفاکس نمی شود ، تیم بیمارستان به دنی اجازه داده است هر 6 روز موقتاً در کیپ برتون بماند و چک های رسمی را انجام دهد. پس از رفع این محدودیت ها او باید به بیمارستان در دارتموث برگردد.

دنی در حالی که در کیپ برتون بود ، در دو مورد به تیم گفت که در آنجا با دوستانی که مشروب می نوشیدند بوده است ، از جمله یک مورد که افراد مست را با وجود نداشتن مجوز معتبر به خانه می برد.

یک شب هم بود که دنی بدون پدرش تنها ماند ، که این برخلاف دستورالعمل های فعلی تیم است. پزشکان دنی گفتند که او و پدرش شدت عمل آنها را درک می کنند.

بیمارستان پزشکی قانونی ساحل شرقی در دارتموث ، نیویورک (ژان لاروش / CBC)

این تیم همچنین گفت كه اخیراً كشف شده است كه پدر دنی اسلحه های متعددی را برای شكار و تفریح ​​در خانه ممبرتو و محل زندگی خود در مالاگاواچ نگهداری می كند.

اگرچه اسلحه گرم قفل شده است ، اما یکی از اعضای هیئت مدیره گفت که وی این کار را نقض ممنوعیت مادام العمر اسلحه گرم دنی دانست. کلی رایان ، وکیل دنی ، با این اختلاف نظر گفت که موکلش برای نقض این ممنوعیت باید “مراقبت و کنترل” اسلحه داشته باشد.

وکیل دادگستری ریک هارتلن خواست که پدر دنی اسلحه ها را در جایی بیرون از خانه کاملاً ایمن کند.

وی گفت: “كاملاً واضح است كه دستورالعمل های بیمارستان و هیئت مدیره باید نامه را دنبال كنند.” “این یک شیب سریع و لغزنده است … وقتی آن توصیه ها ، آن دستورالعمل ها ، آن م componentلفه نظارتی رعایت نشود و می تواند عواقب فاجعه باری را به همراه داشته باشد.”

تاج مخالف تخلیه است

هارتلن گفت که تاج همچنین با تخلیه مشروط مخالف است.

تیم دنی اظهار داشت که اگر همه چیز به خوبی پیش برود ، این توانایی را دارد که در طی یک سال آینده به دنی تخلیه شود.

قبل از اینکه هیئت مدیره بتواند اعطای مرخصی را بررسی کند ، هود گفت که لازم است گزارش دیگری از تیم نشان دهد که نقش بیمارستان منطقه ای کیپ برتون در مراقبت های مداوم دنی در سیدنی ، شرایطی که انتظار می رود او را رعایت کند و چگونگی از پدرش انتظار می رود بیشتر نقش نظارتی داشته باشد.

دنی همچنین یک دوست دختر جدید دارد و هود گفت که هیئت مدیره به اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از مواد مخدر یا الکل و تأثیر آن بر دنی احتیاج دارد.