آتش سوزی مشکوک در باغ های عمومی هالیفاکس برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته رخ می دهد

نوا اسکوشیا

پلیس منطقه ای هالیفاکس می گوید که آتش سوزی در سالن باغبانی، که در سال 1847 ساخته شده بود و قهوه خانه Uncommon Grounds را در خود جای داده بود، حوالی ساعت 11 شب دوشنبه رخ داد.

این حادثه به دنبال آتش سوزی مشکوک و خرابکاری درختان در سال گذشته رخ می دهد

سالن باغبانی در باغ عمومی هالیفاکس در اینجا دیده می شود.  در از بقایای آتش سوزی سیاه شده است.  حوض و آلاچیق در پیش زمینه دیده می شود.
گروه های آتش نشانی و پلیس منطقه ای هالیفاکس عصر دوشنبه به آتش سوزی در سالن باغبانی در باغ عمومی هالیفاکس پاسخ دادند. (پل پالماتر/سی بی سی)

برای دومین بار در کمتر از یک سال، آتش سوزی مشکوکی در یک ساختمان تاریخی در باغ عمومی هالیفاکس رخ داد.

در یک خبر، پلیس منطقه ای هالیفاکس گفت که افسران و آتش نشانان به آتش سوزی در سالن باغبانی – ساخته شده در سال 1847 و خانه فعلی کافی شاپ Uncommon Grounds – حوالی ساعت 11 شب دوشنبه واکنش نشان دادند.

آتش خاموش شد و گزارشی از تلفات جانی در پی نداشت، اما پلیس اعلام کرد که آتش سوزی مشکوک است.

این در پی حمله تبر است که در ژوئیه گذشته به 32 درخت آسیب جدی وارد کرد، و آتش سوزی در همان ساختمان در سپتامبر گذشته که پلیس آن را آتش سوزی مشکوک توصیف کرد.

پس از اولین حادثه، دوستان باغ های عمومی به هر کسی که بتواند اطلاعاتی را ارائه دهد که منجر به دستگیری و محکومیت مجرم شود، 50000 دلار جایزه تعیین کرد.

تا به امروز هیچ کس در هر دو مورد بازداشت نشده است.

پلیس منطقه ای هالیفاکس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه یا ویدیو دارد می خواهد که مستقیماً با آنها تماس بگیرد یا با Crime Stoppers تماس بگیرد.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|