آتش سوزی در ساختمان های بیرونی باعث می شود دبیرستان مرکزی PEI کلاس ها را زودتر لغو کند

دانش‌آموزان دبیرستان بلوفیلد در همپشایر، PEI، در اوایل روز جمعه پس از آتش‌سوزی در ساختمانی در پشت مدرسه به خانه فرستاده شدند.

هیچ آسیبی به خود مدرسه وارد نشده است، اما نوربرت کارپنتر، مدیر شعبه مدارس دولتی، می گوید که اخراج زودهنگام ضروری بود زیرا دود ناشی از آتش سوزی وارد مدرسه شد و کیفیت هوا را ضعیف کرد.

هیچ آسیبی نداشت.

آتش نشانان حدود ساعت 11:45 صبح روز جمعه به مدرسه فراخوانده شدند.

استوارت ویلسون، معاون رئیس سازمان آتش نشانی رودخانه نورث، می گوید وقتی آنها به آنجا رسیدند، شعله های آتش از پشت ساختمان تراشه چوب در پشت مدرسه دیده می شد. او گفت که شعله های آتش از پشت بام شروع به عبور کرده است.

یک آتش نشان در حالی که کلاه ایمنی سفیدش در دستانش است، مقابل ماشین آتش نشانی ایستاده است.
استوارت ویلسون، معاون اداره آتش نشانی نورث ریور، می گوید زمانی که آتش نشانان به آنجا رسیدند، شعله های آتش از پشت ساختمان تراشه چوب در پشت مدرسه دیده می شد. (وین تیبودو/سی بی سی)

وی گفت: «آتش سوزی هرگز تهدیدی برای خود ملک نبوده است. “مدرسه به دلیل بوی دود در محل تخلیه شد، فقط برای اطمینان از اینکه هیچ عارضه ای برای کسی وجود نخواهد داشت. آنقدر قوی نبود، اما بهتر از محتاط بودن بود.”

ویلسون گفت که ساختمان بیرونی حدود 200 متر پشت مدرسه است.

ویلسون گفت که آتش نشانی با تمام کامیون های موجود و آتش نشانان پاسخ داد زیرا تماس از یک مدرسه بود.

اتوبوسی به رنگ زرد روشن از یک دبیرستان روستایی دور می‌شود.
دانش‌آموزان دبیرستان بلوفیلد در همپشایر در اوایل روز جمعه پس از آتش‌سوزی در ساختمانی در پشت مدرسه به خانه فرستاده شدند. (آرون آدتویی/سی بی سی)

او در مورد این ساختمان می گوید: «اوایل صبح امروز در آنجا کارهای مکانیکی انجام می شد. این ساختمان همچنان پابرجاست و وضعیت نسبتاً خوبی دارد.»

ویلسون گفت شعله های آتش به بخشی از ساختمان که تراشه های چوب در آن نگهداری می شد نرسید. بیشتر در قسمت مکانیکی بود، جایی که خود کوره است.

آتش نشانی استان در حال بررسی علت آتش سوزی است.