چرا دانش آموزان می توانند در این زمان های همه گیر ورزش کنند اما آواز نخوانند؟

من از زمان افتتاح مدارس در مورد رفتار دولت استانی با هنر شرم آور بودم.

اما دیگر نمی توانم سکوت کنم.

در عوض ، من می خواهم استان را به چالش بکشم: راهی برای آواز خواندن دانش آموزان در این بیماری همه گیر پیدا کنم.

موسیقی در قلب تجربه دبیرستان من بوده است. من به مرکز آموزش North Nova می روم و سال آخر تحصیل را می گذرانم. من یکی از روسای مشترک برنامه موسیقی در مدرسه ام و یکی از اعضای گروه و گروه کر هستم.

و امیدوارم سال آینده موسیقی آوازی را در دانشگاه بخوانم.

هنگامی که مدرسه برای اولین بار در پاییز افتتاح شد ، ما به دلیل COVID-19 قوانین سختگیرانه زیادی داشتیم: برنامه های فوق برنامه متوقف شده بودند ، فاصله اجتماعی و ماسک لازم بود و شما مجبور بودید هنگام استراحت و ناهار بیرون بروید.

اما با پیشرفت ماه سپتامبر ، فدراسیون دو و میدانی مدرسه نوا اسکوشیا (NSSAF) مسئولیت تهیه برنامه ای برای انجام ورزش در طی یک بیماری همه گیر را به عهده گرفت.

قوانین متفاوتی برای موسیقی نسبت به ورزش است

از اول اکتبر ، ورزش ها با تیم هایی که بیش از دو ساعت در سالن بدنسازی تمرین می کردند ، دوباره در جریان بودند. بازیکنان مجبور نیستند در زمین از ماسک استفاده کنند ، زیرا آنها در حال ورزش و تنفس شدید هستند. تا زمان بروز موارد اخیر در شهرداری منطقه هالیفاکس ، تیم های ورزشی همچنین می توانند برای مسابقات به مدارس دیگر سفر کنند تا زمانی که در پایان روز در خانه باشند.

من امیدوارم که برای گروه های کر و گروههای موسیقی ما همین طور باشد ، اما دولت نوا اسکوشیا عهده دار این برنامه ها بوده است.

و محدودیتهای بسیار بیشتر از آنچه در ورزش وجود دارد وجود دارد.

دانشجویان در مرکز آموزش North Nova برای باند تمرین می کنند. آنها دو متر از هم دور می شوند و در صورت امکان هنگام بازی از ماسک استفاده می کنند. (ویلیام آستین)

تمرینات باند فقط برای یک ساعت ممکن است اتفاق بیفتد و دانش آموزان باید ماسک بزنند و از نظر جسمی فاصله داشته باشند. به دلیل بازدم هوا از طریق این ابزارها و غلظت ذرات آئروسل در داخل اتاق ، دانشجویان در بخش های چوب و برنج فقط می توانند به مدت 30 دقیقه تمرین کنند.

بعد از نیم ساعت ، هیچ کس اجازه ندارد به مدت 45 دقیقه در آن اتاق تمرین کند. به ما گفته شده است که به سیستم تهویه فرصت می دهد تا یک چرخه کامل انجام دهد و هوا را تمیز کند.

اما باید تعجب کنم ، تفاوت بین تنفس از طریق ساکسیفون یا ترومبون با پوشش زنگ – اساساً ماسک در انتهای ساز – و نفس کشیدن بدون ماسک از روی هم تیمی ها در یک تورنمنت بسکتبال است؟ چرا یکی ایمن است ، اما دیگری امن نیست؟

مجاز به آواز خواندن نیست

علاوه بر این محدودیت شدید در تمرین گروه ، ما آواز را در یک گروه کر یا در کلاس ممنوع می کنیم.

ما بارها درمورد چگونگی تمایل به آواز خواندن در بیرون ، پوشیدن ماسک و در صورت لزوم دو متر فاصله از هم صحبت کرده ایم. ما خطرات را می دانیم ، اقدامات احتیاطی که باید اعمال شود را می دانیم ، اما اجازه خواندن نداریم.

ما حاضریم هر کاری کنیم که اجازه داشته باشیم با خیال راحت آواز بخوانیم.– ویلیام آستین

ما نمی خواهیم بدون ماسک به مدارس دیگر سفر کنیم یا درست در کنار گروه دیگری بایستیم ، اما می خواهیم با هم آواز بخوانیم و جوامع مدرسه ای خود را تقویت کنیم.

ما حاضریم هر کاری کنیم که اجازه داشته باشیم با خیال راحت آواز بخوانیم ، اما به نظر نمی رسد کسی بخواهد این فرصت را به ما بدهد. اعضای فدراسیون کرال نوا اسکوشیا در اواخر ماه اکتبر برای ارائه یک طرح ایمنی با دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی ، ملاقات کردند.

به نظر می رسد بیش از یک ماه دیگر هیچ مشکلی پیش نیامده است.

سلامت روان

ما در طی نه ماه گذشته یاد گرفته ایم که هنرها به خصوص برای حفظ سلامت روان ما برای ما بسیار مهم هستند. ما از طریق مهمانی آشپزخانه Ultimate Nova Scotia و سایر رویدادهای آنلاین ارتباط برقرار کردیم که اعضای انجمن با خیال راحت اوقات خوبی را سپری می کردند.

اما هنگامی که همه چیز برای گشودن مدارس به اندازه کافی ایمن در نظر گرفته شد ، هنرها به کناری رانده شدند.

بسیاری از سالمندان مایلند سال آینده به تحصیل در رشته موسیقی بپردازند ، من خودم نیز شامل آنها هستم ، اما مهارت های ما فراموش می شود. سایر دانشجویان برای فارغ التحصیلی به اعتبار موسیقی وابسته هستند.

معلمان موسیقی مجاز به صحبت نیستند ، بنابراین ما باید این حرف را بزنیم. امیدوارم سایر دانشجویان ، دوستان و خانواده پیام ما را پخش کنند: جامعه موسیقی ما را برگردانید.

و لطفاً بگذارید آواز بخوانیم.

داستان های برتر بیشتر