نخست وزیر می گوید ، دانش آموز مبتلا به COVID-19 “شایسته شرمساری عمومی نیست”

نخست وزیر PEI ، دنیس کینگ روز یکشنبه گفت ، دانش آموز دبیرستان روستایی شارلوت تاون که از نظر COVID-19 مثبت است ، نباید به عنوان 72 مورد PEI دیده شود ، بلکه کسی است که شایسته عشق و حمایت استان است.

کینگ گفت: “او یک نوجوان منظم است که سعی می کند در دوره های بسیار ناهنجار زندگی عادی داشته باشد.”

“این فردی است که در جزیره پرنس ادوارد زندگی می کند و شخصی است که نیاز به حمایت ، احترام و عشق ما دارد. و در وسط همه [these] اوقات دیوانه ای که داریم زندگی می کنیم ، این را فراموش نکنیم. “

دکتر هدر موریسون ، رئیس ارشد بهداشت عمومی گفت که وی شنیده است که نام دانشجو در آخر هفته در شبکه های اجتماعی فاش شده است ، چیزی که او تأیید نمی کند.

وی گفت که دفتر رئیس بهداشت عمومی اسامی افراد مبتلا به هیچ بیماری واگیر ، از جمله COVID-19 را منتشر نمی کند ، و قانونی برای محافظت از حریم خصوصی در نظر گرفته شده است.

“حق حریم خصوصی”

وی گفت: “یک قسمت شگفت انگیز در مورد زندگی در جزیره پرنس ادوارد ، احساس نزدیکی است که از طریق بسیاری از روابط اجتماعی و خانوادگی بهم متصل می شود.”

“در حالی که این احساس راحتی و آشنایی باعث می شود PEI به مکانی بسیار خاص تبدیل شود ، اما حق ما در حفظ حریم خصوصی را نادیده نمی گیرد ، مخصوصاً وقتی صحبت از اطلاعات شخصی بهداشتی ما می شود.”

اولین پاسخ ما به شنیدن این موضوع باید اطمینان از بهبود و بهبودی او و بهبودی او باشد زیرا ما جزیره ای هستیم.– برتر دنیس کینگ

کینگ گفت که “ترس خاصی” وجود دارد که به COVID-19 مرتبط است ، و همچنین “کمی از کلاله”.

اما او گفت این نوجوان هیچ اشتباهی نکرده است.

کینگ گفت: “اولین پاسخ ما به شنیدن این موضوع باید اطمینان از بهبود و بهبودی وی و بهبودی او باشد زیرا ما جزایر جزیره هستیم.”

“او لیاقت شرمساری عمومی را ندارد. چیزی برای شرمساری ندارد. او علائم COVID را داشت ، رفت و آزمایش کرد. او در حال انزوا است. او با CPHO همکاری می کند تا ارتباطات نزدیک خود را شناسایی کند. “

اطلاعات بیشتر از CBC PEI