نامزدهای رهبری NS Liberal برنامه های اقتصادی را منتشر می کنند

دو نفر از نامزدهایی که قصد دارند رهبر بعدی و نخست وزیر حزب لیبرال نوا اسکوشیا باشند ، برنامه هایی را منتشر کرده اند که در آن چگونگی کمک آنها به اقتصاد عنوان شده است.

لابی كوسولیس روز پنجشنبه طرحی را شرح داد كه شامل 60 میلیون دلار تخفیف مالیاتی برای مشاغل كوچك تحت تأثیر COVID-19 و همچنین حمایت توسعه اقتصادی هدفمند از کیپ برتون است.

پول مالیات ، که به گفته کوسولیس در صورت تصدی نخست وزیری بخشی از بودجه بهار خواهد بود ، از طریق شهرداری ها جریان می یابد و به طور مستقیم مالیات بر دارایی مشاغل کوچک نوا اسکوشیا را کاهش می دهد.

وی گفت: “من نمی خواهم یارانه به شرکت های بزرگ ، بین المللی و چند ملیتی اعطا شود.”

“برای آن آسان نیست [small business owners]. بسیاری از آنها اکنون در پس انداز خود فرو می روند تا حتی از این طریق عبور کنند زیرا می خواهند برای نجات مشاغل خود تمام تلاش خود را انجام دهند و دولت باید شریک این امر باشد. “

طرح بهبود اقتصادی Iain Rankin با هدف سبز کردن اقتصاد است. (ژان لاروش / CBC)

دولت نمی تواند همه مشکلات ناشی از همه گیری را حل کند ، اما کوسولیس گفت که باید هرچه بیشتر انجام شود تا مردم این بار پل بزنند.

وی گفت: “نرخ بهره در حال حاضر به قدری پایین است که ما نمی توانیم آنجا بنشینیم و نگاه کوته بینانه ای داشته باشیم که قصد نداریم این شرکت ها را انتقال دهیم.”

“در غیر این صورت ، آنچه در طرف دیگر منتظر ما است ، با کاهش درآمد استان ، تعداد بیکاران بیشتر ، عدم مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد ، بسیار بدتر است.”

MLA برای جزیره Halifax Citadel-Sable همچنین اعلامیه های هدفمندی را برای کیپ برتون اعلام کرد ، از جمله طرحی که سالانه 1 میلیون دلار برای شرکت های تازه تاسیس اختصاص می دهد ، تلاش برای جذب و حفظ دانشجویان بین المللی بیشتر و پشتیبانی برای ساختن این جزیره در سال مقصد گردشگری دور.

کوسولیس گفت که هدف وی از توسعه اقتصادی تمرکز ویژه بر مناطق قدرت در هر یک از مناطق استان و ایجاد استراتژی های هدفمند برای کمک به رشد آنها است.

یکی از رقبای رهبری وی ، Timberlea-Prospect MLA Iain Rankin ، برنامه های خود را با هدف بهبود اقتصادی بعد از COVID ، با تأکید ویژه بر راه های انتقال آن به یک اقتصاد سبز ، در روز چهارشنبه اعلام کرد.

نکته قابل توجه در برنامه هفت ماده ای Rankin قصد دو برابر کردن میزان انرژی تجدیدپذیر استان به 80 درصد تا سال 2030 است ، چیزی که او می خواهد قانون گذاری کند.

“آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم این است كه به طور م toثر توانایی تولید باد بیشتر ، خورشیدی را افزایش دهیم و این بحث را با دولت فدرال كه از خط انتقال آغاز شده است انجام دهیم تا بتوانیم انرژی بیشتری از انرژی هیدرولیك را در آینده ایجاد كنیم [via Quebec]،” او گفت.

“تمرکز من این است که زودتر از زمان برنامه ریزی شده از زغال سنگ دور شوم.”

رأی رهبری 6 فوریه است

رانكین گفت ، این انتقال برای محیط زیست و اقتصاد مفید است ، زیرا این به معنای ایجاد مشاغل بیشتر در رابطه با افزایش تجدیدپذیرها و برنامه های كارآیی گسترده برای مزارع و كارخانه هایی است كه می خواهد ایجاد كند.

وی همچنین می خواهد راه های یافتن کاربردهای ارزش افزوده بیشتر برای پسماندهای جامد را بررسی کند و یک شورای رشد اقتصادی متمرکز بر جذب سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا برای بخش های سنتی و نوظهور ایجاد کند.

برای کمک به رشد شغل ، رانکین می خواهد برنامه های آموزش مهارت متمرکز و فرصت های شغلی برای زنان ، میکماق و جوامع سیاهپوستان را اتخاذ کند.

اعضای حزب لیبرال نوا اسکوشیا رهبر جدید – و با تمدید نخست وزیر بعدی – را در 6 فوریه انتخاب می کنند. MANDI Randy Delorey MLA نیز برای این سمت نامزد می شود.

داستان های برتر بیشتر