دولت NS پیشنهاد می کند برخی از هزینه های سفر را برای بیماران جراحی بپردازد

از اول ژوئن، برخی از نوااسکوشیاهایی که منتظر عمل جراحی هستند، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک از دولت نوا اسکوشیا برای پرداخت برخی از هزینه های سفر خود باشند.

برنامه کمک مسافرتی برای بیمارانی که برای انجام اقدامات خاصی باید به داخل استان سفر کنند، در دسترس خواهد بود. این کمک فقط برای خانواده هایی در دسترس است که کمتر از 35000 دلار در سال درآمد دارند و تمام هزینه های مربوط به سفر را پوشش نمی دهد.

تانیا پنی، مدیر اجرایی ارشد وزارت بهداشت و سلامت، گفت که این پروژه آزمایشی برای تشویق مردم به انتخاب مکان‌هایی با لیست انتظار کوتاه‌تر برای روش‌های مورد نیاز طراحی شده است.

پنی گفت: «آنچه از مردم در سراسر استان ها می شنویم این است که هزینه هتل ها و هزینه گاز در واقع به مانعی برای دسترسی مردم به خدمات مراقبتی کمی دورتر از آنچه که ترجیح می دهند تبدیل شده است. بنابراین، این واقعاً در مورد کمک به این افراد است، در کاهش این هزینه‌ها برای اطمینان از اینکه جراحی‌های خود را به موقع انجام می‌دهند.»

اگر مسافت بیش از 50 کیلومتر در هر جهت باشد، دولت استانی 57 سنت به ازای هر کیلومتر برای جبران بخشی از هزینه گاز و تا 85 دلار در هر شب برای اقامت در هتل پرداخت خواهد کرد.

پنی اذعان کرد که این نرخ ها تمام هزینه های متحمل شده توسط افرادی را که مایل به سفر برای مراقبت از خود هستند پوشش نمی دهد.

تا حدی پوشش می دهد

پنی گفت: “این واقعاً برنامه ای برای کاهش هزینه ها است و هرگز واقعاً برنامه ای برای پوشش همه هزینه ها نبوده است.” همانطور که گفته شد، ما واقعا امیدواریم که شبی 85 دلار در بین مردم طنین انداز شود.

به مرور زمان ما ارزیابی می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که واقعاً نیازهای افرادی را که نیاز به سفر دارند برآورده می‌کنیم.»

این استان 946,000 دلار برای این برنامه در نظر گرفته است که امیدوار است بتواند به 2,400 نوا اسکوشیا کمک کند.