دانش آموزان منطقه شارلوت تاون از خانه کتاب ها را می زدند

برخی از دانش آموزان منطقه شارلوت تاون روز سه شنبه در اولین روز یادگیری از راه دور از زمان اعلام اقدامات جدید “قطع کننده مدار” از روز سه شنبه ، از خانه کتاب ها را وارد کردند.

بیش از 3000 دانش آموز در کلنل گری ، چارلوت تاون روستایی ، بلوفیلد و دانش آموزان کلاس های 10-12 در olecole François-Buote به یادگیری در خانه منتقل شدند.

این استان به دنبال شیوع COVID-19 در منطقه پایتخت ، این مدارس را تعطیل کرد.

این استان می گوید از کلاس Google برای ارائه آموزش از راه دور برای دانش آموزانی که باید کلاس های خود را در خانه بگذرانند استفاده می شود. این استان قبلاً حدود 265 دستگاه Chromebook برای دانشجویان نیازمند آنها توزیع کرده است.

معلمان به طرق مختلف دانش آموزان را درگیر می کنند ، اما در صورت امکان کلاس های آنلاین برگزار می شود.

“انواع فرصت های یادگیری”

هیچ کس از گروه آموزش ، شعبه مدارس دولتی یا فدراسیون معلمان PEI برای مصاحبه در دسترس نبود.

روستای چارلوت تاون یکی از چهار دبیرستان دبیرستان منطقه شارلوت تاون است که اکنون دانش آموزان در آن از خانه یاد می گیرند. (شین هنسی / CBC)

اما در بیانیه ای ، این بخش گفت ، “معلمان دانش آموزان را با فرصت های مختلف یادگیری از جمله کارهای مجازی و ارسال شده درگیر می کنند. در صورت امکان ، کلاس ها در همان زمان برنامه ریزی شده منظم برگزار می شوند. به عنوان مثال ، اگر دانش آموز ریاضی 421A را در 10:15 در روز 2 ، آنها ریاضی 421A را در ساعت 10:15 خواهند داشت. “

از چهارشنبه ، دانش آموزان با نیازهای یادگیری استثنایی امکان حضور در مدرسه را دارند.

این مورد همچنین برای دانشجویانی که ممکن است به اینترنت معتبر دسترسی نداشته باشند اعمال می شود.

سرپرستان اکنون در حال تماس هستند تا به آنها اطلاع دهند که گزینه در دسترس آنها است.

“فقط چیزی یاد نمی گیرم”

تام چنگ ، ​​که در دبیرستان در شارلوت تاون تحصیل می کند ، گفت که ترجیح می دهد در مدرسه باشد.

تام چنگ ، ​​چپ ، و مادرش ، مینگ ژانگ ، در مورد تصمیم استان برای انتقال به آموزش از راه دور برای چهار دبیرستان منطقه چارلوت تاون بحث و گفتگو کردند. (کرک پنل / سی بی سی)

چنگ روز دوشنبه گفت: “من به نوعی ناراحت هستم زیرا من کلاس نجاری را دوست دارم بنابراین برای داشتن این کلاس ، بسیاری از وسایلی که در خانه ندارم ، باید به مدرسه بروم.”

“آخرین باری که ما یادگیری آنلاین داشتیم ، فکر نمی کنم خیلی کارآمد باشد. ما هفته ای یک بار با هم دیدار می کنیم و نمی دانم ، فقط چیزی یاد نمی گیرم.”

برای هر دوره با یادگیری عملی ، مانند نجاری یا هنرهای آشپزی ، استان گفت که معلم “وظایفی را فراهم می کند که به دانش آموز اجازه می دهد دانش خود را اعم از کار نوشتاری ، نمایش ، تصویر یا شبیه سازی” به کار گیرد.

“ما به روی همه دانش آموزان باز هستیم”

اما همه دانش آموزان دبیرستان منطقه شارلوت تاون از خانه یاد نمی گیرند.

ناتالی مک نیل ، مدیر پیشرفت مدرسه گریس مسیحی ، می گوید چون جمعیت مدارس آنها کمتر است ، به آنها اجازه داده می شود دانش آموزان خود را در مدرسه نگه دارند. (تام استیپ / سی بی سی)

مدارس خصوصی هنوز قادر به فعالیت هستند.

ناتالی مک نیل ، مدیر پیشرفت مدرسه گریس مسیحی ، می گوید زیرا جمعیت مدارس آنها کمتر است – 182 دانش آموز – آنها مجاز به نگه داشتن دانش آموزان خود در مدرسه هستند.

مک نیل در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت: “توجه به این نکته مهم است که تعطیلی چهار مدرسه ارتباط مستقیمی با چالش های آنها برای ایجاد گروه های کوچک در مدارس آنها دارد.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI