بیش از 3000 دانش آموز دبیرستانی در PEI برای یادگیری آنلاین آماده می شوند

برخی از دانش آموزان دبیرستانی در PEI نگران هستند که وقتی کلاسها سه شنبه بصورت آنلاین حرکت می کنند ، سطح تحصیلات یکسانی ندارند.

پس از گزارش یک گروه از موارد COVID-19 در آخر هفته ، چهار رئیس دبیرستان در منطقه شارلوت تاون به دستور دانش آموزان توسط اداره بهداشت عمومی تعطیل شدند.

راف هامبلی ، دانش آموز کلاس 12 در Charlottetown Rural ، یکی از 3078 دانش آموزی است که حداقل برای دو هفته آینده از خانه یاد می گیرد.

وی گفت: “من قطعاً فکر می کنم که ما با برخی شکست ها روبرو خواهیم شد.”

“من فکر نمی کنم ما بتوانیم همان چیزی را که در کلاس انجام دادیم یا می توانستیم انجام دهیم ، انجام دهیم ، اما فکر می کنم بتوانیم به اندازه کافی از برنامه درسی تحت پوشش برخوردار شویم که وضعیت خوبی داشته باشیم رفتن به ترم دوم و رفتن به فصل امتحانات. “

این استان Chromebook ها را به هر دانش آموزی که به یکی از آنها برای اتصال از خانه احتیاج دارد ، توزیع می کند – تاکنون حدود 265.

وزیر آموزش و پرورش برد تریورز می گوید چون به نظر می رسد شیوع این بیماری فقط در منطقه شارلوت تاون است ، در حال حاضر تعطیلی همه مدارس ضروری نبود. (وین تیبودو / CBC)

وزیر آموزش و پرورش برد تریورز گفت: دبیرستان ها تعطیل هستند تا در صورت مثبت بودن تست دانش آموز ، ردیابی تماس آسان شود.

“دبیرستان ها یک مشکل بودند زیرا در آنجا گروه های مختلفی وجود دارد که در یک کلاس درس گرد هم می آیند و بعضی اوقات از نظر جسمی نمی توانند از آنها دور شوند.”

Trivers گفت ، زیرا به نظر می رسد شیوع این بیماری فقط در منطقه شارلوت تاون باشد ، در حال حاضر تعطیلی همه مدارس ضروری نبود.

نظارت بر حضور و غیاب

در یک ایمیل به CBC ، وزارت آموزش گفت که معلمان این وزارتخانه در آغاز کلاس برنامه ریزی شده تماس تلفنی نخواهند داشت. با این حال ، این گزارش گفت که حضور از طریق روشهایی مانند:

  • با استفاده از برگه “نمایش همه” در Google Meet.
  • درگیر شدن در چت یا برقراری ارتباط از طریق ایمیل.
  • ارسال تکلیف یا انجام یک کار.

این بخش گفت اگر دانش آموزان به یادگیری از راه دور نپردازند ، معلم کلاس آنها برای پیگیری با خانه تماس می گیرد. از کار انداختن مداوم به دولت منتقل خواهد شد.

روزی لی ، که در دبیرستان سرهنگ گری تحصیل می کند ، می گوید که تحصیل در مدرسه سرگرم کننده تر است. مادر وی ، لیندا یی ، می گوید که او درباره این اقدام جدید مناقشه دارد. (وین تیبودو / CBC)

روزی لی ، که در دبیرستان سرهنگ گری در شارلوت تاون تحصیل می کند ، گفت که اگر مشکلی داشته باشد نگران کمک سریع به او است.

“بسیار ناامید کننده است. [Going] مدرسه بسیار سرگرم کننده تر از تحصیل در خانه است. “

مادر وی ، لیندا یی ، تعجب می کند که آیا اگر دانش آموزان به مدرسه بروند می توان شیوع را مهار کرد؟

“من نگران این مسئله هستم اگر او به مدرسه برود ، دانش آموزان بیشتری با هم باشند ، بنابراین من فکر می کنم این خطر است – بنابراین شاید کمی درگیری داشته باشد.”

“ما از پس آن بر خواهیم آمد”

در حالی که دانش آموزان از خانه کار می کنند ، معلمان آنها در داخل مدارس کار خواهند کرد.

هامبلی و سایر دانش آموزان می توانند روز سه شنبه وارد مدرسه شوند تا آنچه را که نیاز دارند از کمدهای خود دریافت کنند. سپس دو هفته آینده از خانه مدرسه است.

“ما از پس آن بر خواهیم آمد و من فکر می کنم که می توانم با آن سازگار شوم.”

این استان گفت که برنامه های خود را قبل از تعطیلات ارزیابی خواهد کرد تا مشخص شود آیا دانش آموزان در سال جدید به کلاس برمی گردند یا خیر.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI