ائتلاف جنگلداری خواستار توقف برخی از انواع برداشت ها در زمین NS Crown است

یک اتحاد جنگلداری در نوا اسکوشیا گام نادری را بر علیه این استان برداشته است ، که بخشی از آن توسط آنچه گروه به عنوان “شور و برش” در دو منطقه بیابان در شهرستان دیگبی توصیف می کند ، ایجاد شده است.

ائتلاف جنگل های سالم از دولت می خواهد تا برخی از انواع برداشت ها را در زمین تاج مکث کند تا زمانی که توصیه های ارائه شده در یک بررسی مستقل از شیوه های جنگلداری را اجرا کند.

مایک لنکستر ، هماهنگ کننده ائتلاف ، به رادیو CBC گفت صبح اطلاعات

“وقت آن رسیده است. ما نمی توانیم بیش از این منتظر بمانیم تا هیچ یک از این جنگل های با ارزش را از دست بدهیم در حالی که تصمیم خود را در مورد چگونگی پیش رفتن اوضاع می گیریم.”

لنکستر گفت که این استان هنوز طبق گزارش لاهی که خواستار کاهش شدید برش های واضح است ، عمل نکرده است.

استان توصیه های گزارش را پس از انتشار در سال 2018 پذیرفت و گفت که متعهد به پیگیری آن است.

صبح اطلاعات – NS7:26ائتلاف جنگل های سالم خواستار توقف برخی از انواع قطع چوب در زمین های تاج است

اعضای ائتلاف جنگل های سالم درمورد آنچه “دیوانگی برش” در زمین تاج گفته می شود صحبت می کنند. میزبان پورتیا کلارک با هماهنگ کننده گروه مایک لنکستر صحبت کرد. 7:26

لنكستر گفت در حالی كه می فهمد این توصیه ها “به این زودی ها” اتفاق نمی افتد ، اما هنوز كاری باید انجام شود.

“در این میان ، در حالی که منتظر هستیم تا این تغییرات با حسن نیت اجرا شود ، ما بسیاری از این جنگل های با ارزش حفاظت بالا را از دست می دهیم ، هر دو از نظر گونه های در معرض خطر که در آنها وجود دارد ، و سپس از ارزش جنگلداری خالص نیز “، او گفت.

ائتلاف جنگل های سالم از دانشمندان ، کارمندان سابق دولت ، دانشگاهیان بازنشسته و متخصصان جنگلداری تشکیل شده است.

این ائتلاف به ندرت از دولت استان انتقاد می کند ، اما لنکستر گفت که این سخنان پس از خبر قطع مناطق بین مناطق بیابانی توبیاتیک و رودخانه سیلور در شهرستان دیگبی ، که به گفته کارشناسان حفاظت از محیط زیست ، یک زیستگاه اصلی برای مورهای سرزمین در معرض خطر است ، صحبت کرد. چندین برداشت در زمین تاج در منطقه تصویب شده است ، اما مشخص نیست که تعداد واقعی آنها قطع شده است.

معترضان در اواخر ماه گذشته در نزدیکی منطقه وحشی Tobeatic جاده ای را قطع كردند. (نینا نیوینگتون)

لنكستر گفت كه ائتلاف خواهان “توقف درمورد برداشتهاي مساوي” است ، نوعي برداشت كه درختاني كه دوباره رشد مي كنند هم سن و سال باشند.

وی گفت: “این روشی نیست كه اكسیستم های جنگلی طبیعی و منطقه جنگلی آكادیان ما كار می كنند. آنها از طریق تنوع در رده های سنی مختلف عمل می كنند.”

“بنابراین بازگرداندن آنها به یک سن یکنواخت انعکاسی از آنچه اکوسیستم های طبیعی جنگل آکادیایی در حال تلاش برای آن هستند نیست.”

گزارش لاهی خواستار “الگوی سه گانه” از جنگلداری اکولوژیکی شد که ممنوعیت کامل برداشت در پارک ها ، ذخایر طبیعی و سایر مناطق بیابانی را تعیین می کند.

این مدل همچنین برخی از جنگل های اختصاص داده شده به جنگلداری با تولید بالا را تصور می کرد ، در حالی که باقیمانده با استفاده از روش های مختلف از حفاظت از محیط زیست تا جنگلداری تجاری کامل مدیریت می شود.

عکسی از یک میانبر در منطقه هالیفاکس در سال 2017. (نام درخواستی پنهان است)

در گزارش خود ، ویلیام لاهی تخمین زده است که حدود 80 درصد از برداشت جنگل در نوا اسکوشیا با قطع صحیح انجام می شود ، این عمل قطع مناطق وسیع جنگل است. وی استدلال کرد که صنعت باید تلاش کند تا از اغتشاشات طبیعی که در صورت عدم برداشت رخ می دهد تقلید کند. که می تواند شامل برداشت جزئی یا انتخابی یا کاهش برش شفاف باشد.

لاهی گفت: قلمه زنی در جنگلهای چوب نرم یا آنهایی که برای قلمه زنی کاشته و رشد می کنند “به طور کلی قابل قبول است”.

بزرگتر از جنگلداری

لنکستر گفت که وی با افزایش نظارت بر شیوه های جنگلداری در سال های اخیر دلگرم شده است. وی گفت ، حتی قبل از گزارش لاهی – كه توجه قابل توجهی به این موضوع داشت – جنبش جنگلداری پایدار ایجاد شده بود.

لنكستر گفت: “آنها كمي در نقطه شكستن قرار دارند. اين چيزي است كه مردم در واقع حاضر به مقابله با وضع موجود نيستند.”

وی همچنین گفت که مسئله جنگلداری باید از دریچه بزرگتری بررسی شود.

وی گفت: “در برابر تغییرات آب و هوایی ، جنگلداری به یک مسئله مهم در سراسر استان ما تبدیل شده است ، جایی که نحوه مدیریت جنگل های ما دارای پیامدهای زیادی در این زمینه است” ، وی با اشاره به اینکه اطمینان از جنگل های متنوع و سالم نیز از دیدگاه اقتصادی

لنكستر گفت: اگرچه آنها باید اطمینان حاصل كنند كه جنگل ها برای تنوع و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی اداره می شوند ، اما تعادل “ارزش های اجتماعی” مانند گردشگری ، شكار ، ماهیگیری و راهنمایی نیز مهم است.

وی گفت: “لازم است كه این اول جنگلداری نباشد و همه چیز دوم. لازم است این باشد كه … تصمیمات با همه افراد به طور همزمان متعادل گرفته می شود.”

لنكستر گفت كه ائتلاف جنگل های سالم با دولت استان ارتباط برقرار كرده است اما “هیچ چیز مشخصی” نیست.

وی گفت: “ما خوشبین هستیم.” “ما فکر می کنیم مکالمات خوبی برای پیش بردن وجود دارد.”

سی بی سی نیوز برای اظهار نظر به استان کمک کرده است.

داستان های برتر بیشتر