چرا یوسی به عنوان مهم ترین بخش در بازی پابجی است؟

 پشتیبانی بازی، انجام به روز رسانی های متداول و پایدار نگه داشتن شبکه اینترنتی برای بازی نیاز به هزینه دارد. این بازی به پشتیبانی فراوان احتیاج دارد و به همین دلیل است که شرکت tencent، یوسی را وارد می کند.

این پشتیبانی تا حدودی شبیه به بازی های دیگر مثل سری clash of clans است که در آن بازی نیز برای پیشرفت میتوانستید از Gem برای استفاده کنید. در پابجی، uc همین نقش و انواع نقش های دیگر را اجرا می کند.

نقش یوسی در اجرای بازی

 بازی بعد از ارائه بروزرسانی فصل، چندین اسلحه و لباس وارد بازی می کند و شما میتوانید با استفاده از گردونه شانس و uc این اسلحه ها را به صورت تمام ارتقا یافته و با طرح های مختلف باز کنید.

از طرف دیگر شما با خرج کردن uc ارزش حساب بازی خود را بالا میبرید. بازی پابجی از همین روش استفاده می کند و کاربران متقاعد می کند که وقت و پول بیشتری را در این بازی سرمایه گذاری کنند. با به روز رسانی های بیشتر و اضافه کردن ارتقا برای اسلحه ها و افزودن قابلیت های خاص به آن اسلحه کاربر را مشتاق به خرج uc برای پیشرفت فوری و استفاده زودتر از این امکانات کند.

از قیمت یوسی چه می دانید؟!

 نوع قیمت گذاری uc  به صورتی است که برا همه قشر قابل تهیه باشد و شرکت tencent از روش اقتصادی سود کم فروش بیشتر استفاده می کند تا حتی کودکان نیز پدر و مادرشان را راضی به پرداخت درون برنامه ایی کنند که نمونه ان را در خانه و یا خانواده خود را مشاهده می کنیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یوسی هستید، لینک زیر را دنبال کنید:

https://rooziato.com/1399307431/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8/

نگاهی به بخش هایی که میتوان با استفاده از uc ان ها را آزاد کرد !

  • خرید لباس (skin set): شما میتوانید شخصیت های مختلفی در بازی ایجاد بکنید و این شخصیت ها نیاز به داشتن لباس مناسب دارد و لباس عادی آن ها یک لباس سفید است که در نقشه و محیط مشخص است و شما برای تهیه یک لباس میتوانید با استفاده از uc آن ها آزاد کنید.
  • خرید ست لباس با طرح های مختلف : در بعضی از مواقع از سال به مناسبت های مختلف مثل کریسمس یا سال نوی چینی، ست های لباس شخصیتی مثل بابانوئل یا شخصیت سال چینی مثل حیواناتی مثل خوک یا در عید نو چینی لباس شخصیت های داستانی این عید به بازی اضافه می شود که قابل خریداری هستند.
  • تهیه انواع صندوقچه ها: این صندوقچه محتوی جایزه های مختلفی است و شما با خرید آن، یکی از جوایز داخل آن را دریافت می کنید.