گن جراحی ژنیکوماستی

لذا باید در انتخاب سایز و نوع گن عمل ژنیکوماستی خیلی دقت کرد. این روش ، یک جراحی کوچک است و به سهولت انجام می پذیرد و غالبا محل قرار گیری ناف تغییر نخواهد کرد. عمل تحت بیهوشی عمومی و در برخی موارد نادر به وسیله بی حسی نخاعی انجام می گیرد. در رژیم غذایی خود پس از عمل جراحی زیبایی شکم ، به وفور میوه و سبزیجات قرار دهید . در نهایت معمولا به تعداد 2 عدد درن در داخل شکم تعبیه می شود و لبه های موضع جراحی به کمک نخ بخیه یا سایر روش ها ترمیم می گردند. طی فرآیند جراحی شکم ، بهترین جراح پلاستیک در زیر شکم برشی ایجاد نموده و اقدام به تخلیه چربی های اضافی و نیز برداشتن پوست اضافی موجود در این ناحیه نموده و از طریق کشیدن پوست منجر به سفت شدن عضلات جداره شکم می گردد ، در نهایت ناحیه تحت درمان بخیه زده می شود

 

برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی بزرگ ، نیاز به ایجاد برشی شبیه به یک خط افقی در ناحیه تحتانی شکم ( از یک سمت پهلو به سمت دیگر ) می باشد . 2. حداقل به مدت 2 هفته قبل از جراحی ، پرهیز از مصرف داروهایی مانند آسپرین و ایندومتاسین که منجر به اختلال در انعقاد می شوند. همچنین زخم های داخلی بعد از جراحی وجود دارد. پیاده روی آهسته بعد از جراحی امکان پذیر است. به منظور ترمیم و بهبود محل جراحی به مدت 2 الی 3 هفته به صورت خمیده از قسمت لگن قرار بگیرید. حال آنکه این فشار وارده باعث تحریک فیبرهای کلاژن و افزایش سرعت تولید آن شده و در نتیجه منجر به تسریع روند بهبود زخم ها می شوند.

 

فشار گن کمک میکند که بافت در جایی که مورد نظر ما و بیمار هست بهبود پیدا کند . 2 نظر ثبت نظر. برش مورد نیاز در عمل جراحی ابدومینوپلاستی کوچک ، همانند ابدومینوپلاستی بزرگ به شکل یک خط افقی در یک سمت پهلو به سمت دیگر آن ایجاد می شود ؛ با این تفاوت که بسیار کوتاه تر از برش ابدومینوپلاستی بزرگ می باشد. به بیمارانی که جراحی زیبایی شکم انجام داده اند ، توصیه می شود از استراحت مطلق پرهیز کرده و به آرامی و به صورت خمیده در منزل راه بروند ، این کار از بروز لخته خون در پاها جلوگیری می کند ؛ لازم به تذکر است برای انجام فعالیت های سنگین ، نیاز به اتمام دوره نقاهت عمل ابدومینوپلاستی می باشد و بیماران پس از گذشت این مدت زمان می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند .

 

در این روش ، جراح متخصص از طریق ایجاد یک برش از ناحیه زیر شکم تا قسمتی از پشت بدن اقدام به عمل می نماید. شاید داشتن سینههای بزرگ در نگاه برخی، به جذابیت و زیبایی فرد کمک کند اما وقتی اندازه سینه از حد طبیعی بیشتر شود، حتما مشکلاتی را نیز در پی خواهد داشت. در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای انجام لیپوماتیک گرفتهاید میتوانید به کلینیک پوست و مو هلیا که یکی از بهترینهای تهران در این زمینه است مراجعه کرده و از خدمات دکتر خراسانی در آن بهره ببرید. این نوع از گن ها مخصوص دوران بارداری می باشند، کاربرد این گن ها به این گونه است که: با پشتیبانی از نواحی تحتانی بدن موجب کاهش دردهای اندام تحتانی می شوند.

گن لاغری زنانه

اما جنس گن لاغری زنانه فورمیسی به قدری مرغوب است که افراد با یک بار استفاده از آن درخواهند یافت این محصول از با کیفیت ترین محصولات کشور ترکیه می باشد از طرفی دقت داشته باشید الیاف بسیار نرم و متخلخلی که در ساخت این گن استفاده شده قادر به جذب بو و رطوبت بوده و این کار موجب میشود پوست بدن خشک و خنک بماند. بعد از جراحی زیبایی شکم ، زخم هایی در داخل و خارج شکم ایجاد می شود که قاعدتا ترمیم زخم های داخلی به زمان بیشتری نیاز دارند. خانم هایی که در آینده قصد باردار شدن دارند بهتر است زمان ابدومینوپلاستی را تا بعد از زایمان به تعویق بیاندازند.