گروه جدید فیس بوک به جزیره ای ها کمک می کند تا دریابند که کجا بدهند و ماسک بگیرند

گروه جدیدی از PEI با پیوند دادن اهداكنندگان ماسك با آژانس ها و گروه هایی در موقعیت دریافت و توزیع ، به اطمینان از ماسك های قابل استفاده مجدد در جزیره كمك می كنند.

آلیسا مک کینون و دو زن دیگر از شارلوت تاون اخیراً Mask Central PEI را در فیس بوک راه اندازی کردند.

استفاده از ماسک در مکانهای عمومی سرپوشیده اکنون از 20 نوامبر در مکانهای عمومی اجباری است. مک کینون گفت که همه توانایی خرید ماسک قابل استفاده مجدد را ندارند و نباید امیدوار باشند که ماسکهای یکبار مصرف در مشاغلی مانند به عنوان مراکز خرید یا مواد غذایی

“من فکر می کنم مهم بود که فقط یک نسخه پشتیبان تهیه شود تا آن جزیره ای ها بتوانند ماسک قابل استفاده مجدد را بدست آورند.”

مک کینون تأکید کرد: Mask Central قصد توزیع ماسک را ندارد.

در عوض ، این در حال جمع آوری اطلاعات در مورد گروه های جامعه و سایر آژانس هایی است که مایل به کمک های نقاب هستند و آنها را به جزایر نیازمند توزیع می کنند.

این گروه ها باید یک فرم را پر کنند و تأیید کنند که “آنها به دنبال پذیرش ماسک های غیر پزشکی برای توزیع در جامعه شما یا افرادی هستند که از خدمات شما استفاده می کنند”.

برگزارکنندگان قصد دارند هر یکشنبه یک لیست قابل چاپ برای شما ارسال کنند که اطلاعات تماس و مکان گروه های واجد شرایط را نشان می دهد.

Alyssa MacKinnon می گوید: همه توانایی خرید ماسک قابل استفاده مجدد را ندارند. (اعتبار: iStock / گتی ایماژ)

سپس جزیره ای هایی که ماسک دارند ، می توانند به راحتی آنها را اهدا کنند و جزایر که به ماسک نیاز دارند می توانند آنها را جستجو کنند.

در اطلاعیه ای در صفحه Mask Central در فیس بوک آمده است: “ما تشخیص می دهیم که گروه ها و سازمان های سخت کوشی بسیاری در سراسر جزیره ما وجود دارند که در حال انجام تلاش سخت برای اطمینان از داشتن نقاب در افراد جامعه خود هستند. ما می خواهیم به راحتی یک -برای استفاده از ابزاری برای همه برای یافتن اطلاعات ، همه در یک مکان. “

صفحه Mask Central Facebook سه شنبه شب راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 140 عضو دارد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI