گروه جامعه West Island پس از آتش سوزی مهیج ، برای تعطیلات به عقب بازمی گردد

نزدیک به یک سال از سوختن فروشگاه اقتصادی صندوق کمک به جزیره غرب در Pierrefonds-Roxboro می گذرد ، اما گروه جامعه دوباره به فروش کالاها و ذخیره سازی کمک های غذایی به موقع برای کمک به خانواده های نیازمند در فصل تعطیلات بازگشت.

این گروه با افزایش تقاضا برای سبدهای غذایی خود به دلیل همه گیر شدن COVID-19 ، مکانی جدید برای فروشگاه اقتصادی خود و همچنین انگیزه بیشتری برای ادامه کار برای بیش از نیم قرن پیدا کرده است.

ناتالی بیلند ، رئیس عملیات صندوق گفت: “آتش فقط بخشی از دیوار بزرگی بود که باید از آن بالا می رفتیم.” “ما 40 درصد افزایش مشتری داشتیم.”

فروش از فروشگاه ثروتمندی معمولاً نیمی از بودجه عملیاتی صندوق را تشکیل می دهد.

درست چند هفته قبل از کریسمس ، آتش سوزی ساختمان دو طبقه واقع در خیابان مرکز تجاری را که فروشگاه اقتصادی ، تجهیزات ، رایانه و مقادیر زیادی از اسباب بازی های اهدایی را در خود جای داده بود ، ویران کرد.

انبار غذا در همسایگی دست نخورده باقی مانده بود ، اما با توجه به محدود بودن آن ، این گروه از یارانه برای بازسازی های اساسی استفاده کرد تا داوطلبان بتوانند کارهای خود را انجام دهند و یک فاصله امن از یکدیگر را حفظ کنند.

صندوق کمک به جزیره وست پس از آتش سوزی سال گذشته مکان جدیدی را برای فروشگاه اقتصادی خود پیدا کرده است. (Kwabena Oduro / CBC)

این صندوق همچنین نیاز به مقابله با چالش های کارکنان داشت ، زیرا برخی از داوطلبان آنها به ویروس مبتلا شدند.

بلاند گفت: “در یک روز ، من شش داوطلب را از دست دادم ، بنابراین مجبور شدیم تیم سختی را بسازیم.”

“افرادی که می توانند داوطلب شوند ، معمولاً افراد مسن هستند.”

وی با بیان اینکه فروش در فروشگاه ثروت به خوبی پیش می رود ، افزود: چالش های سال گذشته نشان داد که گروه جامعه چقدر مقاوم است.

اما بلاند همچنین به اعضای جامعه جزیره وست کمک می کند تا صندوق پایدار بماند.

وی گفت: “روز اول پس از آتش سوزی ، آنها آنجا بودند ، به ما پول دادند ، مقداری غذا آوردند ، چاپگر آوردند.”

مقر صندوق کمک جزیره وست در اثر آتش سوزی سال گذشته به طور کامل از بین رفت. (Alexandre Letendre / رادیو-کانادا)

او اضافه کرد که تعداد زیادی اسباب بازی نیز اهدا شد ، به اندازه کافی که تیم بتواند ماه آینده اسباب بازی های سالانه خود را برپا کند.

احیای مجدد فعالیت های صندوق همچنین برای توماس باگ که نزدیک به 20 سال داوطلبانه در آنجا حضور داشت و مشتاق بازگشت به کار بود ، مورد استقبال قرار گرفت.

باگ گفت: “فکر کردم آنها به من احتیاج دارند.” “بهم کمک میکنه [because] من یک دلیل برای بیرون رفتن از خانه دارم و این باعث می شود احساس خوبی داشته باشم. “