کنفرانس شارلوت تاون موضوع نابرابری در سیاست‌های تأثیرگذار بر جوانان سیاه‌پوست را مطرح می‌کند

کارگاهی در کنفرانس سیاست سیاه آتلانتیک در شارلوت تاون که این آخر هفته برگزار شد، بر چگونگی تأثیر سیاست های عمومی بر جوانان سیاه پوست متمرکز بود.

آرون ساردینیا، هماهنگ‌کننده آموزش و سیاست در انجمن فرهنگی سیاه‌پوستان جزیره پرنس ادوارد، گفت که بحث درباره نابرابری‌های موجود در پرداختن به سیاست‌ها مهم است.

او گفت: «بدیهی است که شکاف‌هایی وجود دارد، به‌ویژه با جوانان ما، و ما باید درباره آن‌ها گفتگو کنیم و از تخیل جمعی خود برای ایجاد فرصت‌های بهتر برای سیاست‌گذاری و فضاهای امن‌تر و عادلانه‌تر برای جوانانمان استفاده کنیم.»

اعضای جوامع سیاه پوست در اقیانوس اطلس گرد هم آمدند تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند. ساردینیا این سوال را مطرح کرد که آیا برنامه های درسی به اندازه کافی برای مقابله با ضد نژادپرستی مربوط به جوانان سیاه پوست انجام می شود.

“بگویید اگر کسی چیزی می گوید که به جوامع ما آسیب می زند، آیا سیاستی وجود دارد که بتواند کسی را پاسخگو کند و بتواند از آنها محافظت کند؟”

آرون ساردینیا، هماهنگ کننده آموزش و سیاست در انجمن فرهنگی سیاهان جزیره پرنس ادوارد.
آرون ساردینیا، هماهنگ‌کننده آموزش و سیاست در انجمن فرهنگی سیاه‌پوستان جزیره پرنس ادوارد، می‌گوید برنامه‌های درسی فعلی ممکن است به اندازه کافی برای مقابله با ضد نژادپرستی مربوط به جوانان سیاه‌پوست انجام ندهند. (استیسی جانزر/سی بی سی)

او جامعه سیاه پوست را تشویق کرد تا با سیاست‌ها نه تنها در داخل دولت، بلکه در کسب‌وکارها آشنا شوند.

هرچه بیشتر از آن فاصله بگیریم، بیشتر از آن می ترسیم و فقط به گروه خاصی از مردم اجازه می دهیم به سیاست دسترسی داشته باشند و آن را درک کنند، بیشتر نمی توانیم تعیین کنیم که آیا دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که ما باید انجام دهیم یا خیر. برای جوامع ما انجام دهید.”

گردهمایی آخر هفته، دومین کنفرانس سیاست سیاه آتلانتیک بود. سازمان دهندگان گفتند که هدف شامل ایجاد دانش موجود و برجسته کردن حمایت پیرامون توسعه و اجرای سیاست است.

شعار سیاست تنوع و شمول.
از گروه ها خواسته شد تا شعار سیاست تنوع و گنجاندن را بنویسند. (استیسی جانزر/سی بی سی)

Raven Khadeja، رئیس Black Lives Matter Newfoundland و Labrador، گفت که امیدوار است کنفرانس سال آینده شامل بودجه دولتی از همه سطوح و تعداد بیشتری از مقامات دولتی باشد.

او می‌گوید: «این فقط اهمیت حضور ندارد، بلکه نشان دادن و مشارکت فعالانه و داشتن چنین تمایلی برای یادگیری است.

“من می خواهم چیزهایی مانند آن را ببینم، جذاب، خارج از ماه تاریخ سیاه.”


آیا داستان شخصی قانع کننده ای دارید که بتواند به دیگران کمک کند یا درک کنید؟ ما می خواهیم از تو بشنویم. اینجاست اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه به ما.

برای داستان‌های بیشتر در مورد تجربیات سیاه‌پوستان کانادایی – از نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان تا داستان‌های موفقیت در جامعه سیاه‌پوستان – به سیاه‌پوست بودن در کانادا، پروژه CBC که سیاه‌پوستان می‌توانند به آن افتخار کنند، مراجعه کنید.

پنج مشت بلند شده، با رنگ‌های مختلف پوست قهوه‌ای، در کنار متنی که می‌گوید سیاه بودن در کانادا با حاشیه نارنجی و قرمز احاطه شده است.
(CBC)