کلینیک سیار که خدمات مراقبت “بدون انگ” را ارائه می دهد خدمات را در کیپ برتون گسترش می دهد

یک کلینیک سیار در کیپ برتون خدمات خود را گسترش داده است ، از جمله اضافه شدن اخیر یک پرستار کمکی برای آوردن مراقبت های بهداشتی در خیابان ها در جوامع بیشتر.

شارون مک کنزی گفت که مرکز بهداشتی درمانی به وی اجازه می دهد تا با مراجعه به مکان های مورد نیاز پیشگیرانه باشد ، و این امر دسترسی به افرادی را که ممکن است عصبی باشند به روش سنتی دسترسی آسان تر می کند.

مک کنزی گفت: “مردم می توانند از هر فنجان قهوه تا جلوگیری از مصرف بیش از حد و نالوکسان به هر چیزی دسترسی داشته باشند.” “این واقعاً ملاقات با افرادی است که در جوامعی که در آن زندگی می کنند وجود دارد.

کلینیک سیار که از طریق مرکز الی کیپ برتون ارائه می شود ، می تواند به جوامع مختلف CBRM از جمله New Waterford ، Sydney Mines ، North Sydney ، Glace Bay و انتهای شمالی سیدنی سفر کند. مرکز الی یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سیدنی است که به افراد دارای مشکلات روحی ، اعتیاد و بی خانمانی کمک می کند.

بهداشت نوا اسکوشیا گفت که بودجه و پشتیبانی ارزیابی را برای یک پروژه بهداشتی یک ساله در اختیار مرکز قرار می دهد.

شکاف های پلیسی

کلینیک سیار قادر به ارائه عکس آنفولانزا و آموزش در سراسر CBRM است.

مک کنزی گفت: نوع مراقبت ارائه شده از طریق شکاف های پل کلینیک در جوامع.

وی گفت: “بدون وجود زیرساخت هایی كه همه این شهرهای كوچك را به هم متصل می كند ، هیچ گونه حمل و نقل وجود ندارد.” “ما باید به آنجا برویم و به آنها کمک کنیم که احساس ارتباط کنند یا ارتباط برقرار کنند.”

شارون مک کنزی ، پرستار کمکی می گوید که کلینیک سیار به او امکان می دهد تا به افراد در جوامع خود کمک کند. (متیو مور / CBC)

این کلینیک همچنین با کارگران پشتیبانی همتایان که از دسامبر گذشته در تلفن همراه کار می کنند سفر می کند.

مک کنزی گفت ، این کارگران تجربه زندگی کرده اند ، این بدان معنی است که آنها از همان ابتدا مبارزاتی را که بسیاری از مردم هنگام تلاش برای دسترسی به مراقبت های اولیه با آن مواجه هستند درک می کنند.

مک کنزی گفت: “هر کس حق دارد مراقبت های بهداشتی را به شیوه ای بدون انگ و قضاوت انجام دهد.”

“افرادی که چالش هایی را تجربه می کنند ، در مورد چگونگی رسیدگی به مشکلاتشان به طور جمعی و در شنیدن صدای آنها صحبت می کنند.”

داستان های برتر بیشتر