کبک کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کرد ، مجموعه ابزارهای دیجیتال مردم را به انجام مراقبت از خود ترغیب می کند

این روزها بسیاری از مردم که در مناطق قرمز در سراسر کبک زندگی می کنند با آبی پوشان مبارزه می کنند.

با تاریک شدن هوا و سرد شدن هوا و محصور شدن در اثر موج دوم COVID-19 مردم را در خانه منزوی نگه می دارد ، دولت کبک تبلیغاتی را با هدف ارتقا-مراقبت از خود آغاز کرده است.

تبلیغات این کمپین آخر هفته جاری در روزنامه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و مردم را تشویق می کرد “همانطور که برای دیگران هستی برای خودت باش”.

این کمپین مصادف با نامه ای سرگشاده است که نخست وزیر فرانسوا لگالت روز شنبه منتشر کرد.

وی نوشت: “ما باید گوش خود را قرض دهیم ، چشمان خود را باز كنیم و دستی به سوی افراد شكننده دراز كنیم.” “و اگر گاهی احساس تلاش و دلسردی می كنید ، آنچه را كه من انجام می دهم انجام دهید و در مورد بچه ها فكر می كنم. امید خود را حفظ كنید زیرا می دانیم كه پس از زمستان روزهای خوب برمی گردند.”

بر اساس وب سایت دولتی همراه با این کمپین ، “ویروس کرونا (COVID ‑ 19) یک واقعیت بی نظیر و بی سابقه است که هیچ کس آمادگی مقابله با آن را برای مدت زمان طولانی ندارد. این می تواند از نظر جسمی ، روانی و اجتماعی بر مردم تأثیر بگذارد. “

“در این نوع زمینه ها ، تجربه عدم تعادل در زندگی کاملاً طبیعی است و مدیریت افکار ، احساسات ، رفتار و روابط بین فردی ما دشوارتر خواهد بود.”

این سایت لیستی از پیشنهادات مربوط به مراقبت از خود را ارائه می دهد (انجام فعالیت های بدنی که شما را قادر به از بین بردن استرس ، لذت بردن از لذت های کوچک زندگی مانند گوش دادن به موسیقی ، خواندن یا استحمام گرم) و مراقبت از دیگران می کند.

این سایت همچنین “ابزاری برای مدیریت خود دیجیتال برای سلامت عاطفی” ارائه می دهد که قصد دارد با “شناسایی اقدامات عملی برای انجام آنها که متناسب با شرایط شما هستند” ، وضعیت بهزیستی را بهبود بخشد.

اطلاعات بیشتر در مورد جعبه ابزار دیجیتال (به زبان فرانسه و انگلیسی) و لیست منابع را در اینجا بیابید.