کبک به دنبال دستبندهای ردیابی برای شرکای سابق خشن است

دولت کبک یک پروژه آزمایشی را آغاز خواهد کرد تا ببیند آیا دستبندهای الکترونیکی می توانند با فاصله گرفتن از شرکای سابق خشن ، خشونت خانگی را کاهش دهند یا خیر.

این پروژه بخشی از یک طرح گسترده تر برای مبارزه با خشونت زناشویی است که بعدازظهر پنجشنبه توسط وزیر مسئول زنان ، ایزابل چارست و وزیر امنیت عمومی ژنویو گیلبو اعلام شد.

چارست گفت ، پس از یک رشته قتل با همسران و فرزندان در سال گذشته در کبک ، خدمات استان باید بهبود یابد.

کبک طی 5 سال آینده 180 میلیون دلار برای اقدامات مختلف اختصاص داده است.

دستبندهایی که دولت در نظر دارد الصاق به شرکای سابق خشن را در صورت نزدیک شدن فرد بیش از حد به قربانی ایجاد کند ، زنگ خطر را به صدا در می آورد.

گیلبو گفت: “اولین قدم این است كه تعیین كنید آیا این كار با همه مواردی كه می تواند مطرح كند ، عملی است. هزینه ها و مسائل حقوقی.

فرانسه نیز برنامه مشابهی را اجرا کرده است. گوزن قرمز ، آلتا ، نیز یکی داشت ، اما بودجه آن را از دست داد.

کبک 9 میلیون دلار هزینه می کند تا ببیند که این دستبندها می توانند در این استان کار کنند ، اما گیلبو نگفت که این امکان سنجی چه مدت طول می کشد.

عمده 180 میلیون دلار به پناهگاه های قربانیان و فرزندان آنها ، برای کمک به آنها در ارتقا برنامه ها و خدمات و همچنین تعمیرات ، کمک خواهد کرد.

دولت همچنین واحدهای بحران را در شش منطقه جدید ایجاد کرده و برنامه هایی را ایجاد می کند که بودجه اضطراری را برای قربانیان خشونت خانگی که نیاز به ترک یک وضعیت خطرناک دارند فراهم می کند.

چارست در اعلامیه گفت: “همه زنان و همه کودکان حق دارند همیشه در امنیت زندگی کنند. ناراحت کننده است که ما هنوز مجبور به تکرار آن هستیم.” “این یک گام در مسیر درست است ، اما من می دانم که هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد.”