چگونه استراتژی آزمایش COVID-19 نوا اسکوشیا از زمان موج اول تغییر کرده است

با انتشار مجدد COVID-19 در مناطقی از نوا اسکوشیا ، این استان روش متفاوتی را برای آزمایش ویروس در نظر گرفته است که در طول موج اول انجام شده است.

ظرفیت آزمایشگاه های میکروبیولوژی استان از روزهای ابتدایی شیوع بیماری در حال افزایش است ، در ماه های اخیر انواع مختلف آزمایشات در دسترس است و شیوع فعلی استان جمعیتی متفاوت را تحت تأثیر قرار می دهد – همه به تغییر استراتژیک کمک می کنند.

هنگامی که COVID-19 برای اولین بار وارد نوا اسکوشیا شد ، آزمایش بیشتر به کسانی که علائم متعدد داشتند و از نزدیک با موارد شناخته شده محدود شد. اکنون ، بهداشت عمومی فراخوانی بسیار گسترده تری برای آزمایش دارد ، از جمله به هالیفاکس کارکنان بار و مراجعین.

در جلسه توجیهی روز جمعه COVID-19 ، دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی نوا اسکوشیا گفت که این استراتژی جدید به دلیل شیوع گسترش بدون علامت در بین گروه سنی 18 تا 35 سال در هالیفاکس است – مرکز فعلی شیوع نوا اسکوشیا.

استرانگ گفت: “بدون هیچ علامتی ، تنها راه برای یافتن افراد آلوده به COVID-19 آزمایش آنهاست.”

این نوع آزمایش گسترده به دلیل ظرفیت آزمایشگاه در موج اول امکان پذیر نبود.

در ماه مارس ، آزمایشگاه های میکروبیولوژی استان فقط توانستند 200 و 250 آزمایش COVID-19 در روز انجام دهند.

این ظرفیت به تدریج در حال افزایش است و ماه گذشته استرانگ گفت این استان می تواند 2500 آزمایش روزانه را پشت سر بگذارد ، گرچه میانگین آن بسیار کمتر از این بود. روز پنجشنبه ، تکنسین های آزمایشگاهی در مدت 24 ساعت 3109 تست رکوردار را به پایان رساندند.

حتی محافظه کاران مترقی مخالف نیز با قدردانی از این اعداد ، گفتند که در یک خبر جدید این افزایش “نشانه ای است که نیاز به آزمایش گسترده جدی گرفته می شود.”

رهبر PC تیم هیوستون گفت که او از اینکه آزمایش زودتر افزایش نیافته ناامید مانده است ، “اما من امیدوارم که دولت اکنون گوشه را برگردانده است.”

هنوز تعداد بیشتری از افرادی که در طول یک روز استان اداره و پردازش می کنند ، منتظر آزمایش هستند. استرانگ گفت كه از روز جمعه 8000 نفر خود را به عنوان كاركنان نوار و مراجعه كنندگان كه نياز به آزمايش دارند ، شناسايي كرده اند و اين امر باعث ايجاد يك معضل عقب مانده شده است.

استرنگ گفت ، هر کسی که این درخواست را کرده باشد قرار ملاقات و نتیجه می گیرد ، اما ممکن است صبر کنند. از بعضی از این افراد – مانند افرادی که از قرار گرفتن در معرض احتمالی مطلع شده اند و به آزمایش نیاز دارند – از آنها خواسته می شود تا هنگام انتظار خود را منزوی کنند.

استرنگ صبر خواست.

وی گفت: “هنگامی که این آزمایش بدون علامت به عنوان بخشی از پاسخ شیوع ما مطرح می شود ، ما در حال ساخت هواپیما و پرواز همزمان آن هستیم.”

از آخر هفته گذشته بیش از 2700 نفر در حوادث هالیفاکس در آزمایشات سریع شرکت کرده اند. (راب کوتاه / CBC)

آزمایش نوا اسکوشیا همچنین با معرفی آزمایشات سریع ، که آزمایشات مراقبت از نقاط نیز نامیده می شوند ، گسترش یافته است. در حالی که احتمالاً نتایج آزمایشات سریع نسبت به یک تست آزمایشگاهی استاندارد ، نتیجه نادرست می دهد ، اما کارشناسان می گویند که داده های حاصل از آزمایش سریع سریع ، می تواند بینشی ارزشمند در مورد شیوع ویروس و تصمیمات مربوط به محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشت عمومی را ارائه دهد.

از آخر هفته گذشته ، هنگامی که اولین سایت آزمایش سریع برای چند ساعت در یک کلوپ شبانه خالی ظاهر شد ، آزمایش سریع باعث جذب هزاران نفر به مکان های اطراف هالیفاکس شده است. استرانگ گفت که تا روز جمعه ، 2700 آزمایش سریع انجام شده است.

از این دست ، حداقل 11 مورد بالقوه شناسایی شده است ، اما نتایج مثبت حاصل از یک آزمایش سریع در شماری استانی رسمی موارد COVID-19 محاسبه نمی شود تا زمانی که با آزمایش آزمایش تایید شود. این استان به طور مداوم نتایج آزمایشات آزمایشگاهی پیگیری را گزارش نکرده است.

آنچه هنوز در راه است

با کشف اخیر COVID-19 در فاضلاب در ولفویل ، NS ، این استان روز دوشنبه در حال ایجاد یک سایت آزمایش سریع است. استرانگ گفت که یافته های تحقیق قطعی نیستند ، اما بهداشت عمومی به عنوان احتیاط این جمعیت را آزمایش می کند.

آزمایشات سریع برای اولین بار در روز جمعه در خانه های مراقبت طولانی مدت برای داوطلبان ، کارمندان و مراقبان تعیین شده مستقر شد.

استرانگ آن را به عنوان “آزمایش سریال” توصیف کرد که هر دو هفته تکرار می شود. وی گفت که این طرح در سه خانه در منطقه هالیفاکس راه اندازی شد و در نهایت در سراسر استان گسترش خواهد یافت.

استرانگ گفت: “این بخشی از تلاش ما برای نظارت ، كاهش و جلوگیری از شیوع COVID-19 در مراكز مراقبت طولانی مدت است و هیچ كدام از ما نیازی به یادآوری در مورد اهمیت آن نداریم.”

در اوایل این هفته ، نخست وزیر استفان مک نیل گفت که کارگران چرخشی نیز ممکن است در آینده نزدیک برای آزمایش سریع هدف قرار گیرند. روز جمعه ، او گفت مسافراني كه از خارج از آتلانتیك كانادا وارد می شوند نیز می توانند سرانجام مورد هدف قرار گیرند.

مک نیل به برنامه آزمایشی در حال انجام در سال اشاره کرد آلبرتا مسافران بین المللی ورودی را برای کاهش زمان قرنطینه ، و یک برنامه آزمایشی اخیر برای آزمایش سریع توسط ایر کانادا در فرودگاه پیرسون تورنتو.

مک نیل گفت: “ما به این زودی ها به بقیه کانادا باز نخواهیم شد.”

اما ، وی افزود ، آزمایش سریع “قطعاً باید بخشی از این گشودن باشد.”