چرا بهداشت عمومی نوا اسکوشیایی ها را از هرگونه مواجهه احتمالی با COVID-19 آگاه نمی کند

تعداد موارد COVID-19 همچنان در نوا اسکوشیا افزایش می یابد و این بدان معنی است که هر روز مواجهه های احتمالی بیشتری توسط استان آزاد می شود.

این اعلان ها ابزار مهمی هستند که توسط استان استفاده می شود زیرا فقط درصورت ردیابی تمام تماس های احتمالی برای عموم آزاد می شود.

دکتر رابرت استرانگ ، مدیر ارشد پزشکی استان ، هفته گذشته در یک نشست خبری گفت: “تا آنجا که ممکن است ، ما مستقیماً از طریق افراد پیگیری می کنیم.”

“اگر نتوانیم ، آن وقت است که از یک اعلان عمومی استفاده می کنیم.”

از روز دوشنبه ، بیش از 150 سایت در معرض دید در نوا اسکوشیا وجود دارد که بیشتر آنها در منطقه هالیفاکس قرار دارند. لیست کاملی از مواجهه را می توان در اینجا یافت.

با این حال ، در صورت شناسایی تمام مخاطبین ممکن ، از اعلان قرار گرفتن در معرض استفاده نمی شود.

برندان الیوت ، سخنگوی بهداشت عمومی نوا اسکوشیا ، گفت: “ما می توانیم افراد خاصی را که ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند هشدار دهیم زیرا امکان تماس مستقیم با آنها را داریم ؛ به عنوان مثال ، این می تواند شامل شرکت کنندگان در یک رویداد یا کارکنان یک تجارت باشد.” در بیانیه ای ایمیل دوشنبه.

“ممکن است اطلاعاتی در مورد مواجهه احتمالی با آنها فراهم شود و سپس جهت اقدامات بعدی راهنمایی شود.”

پیش از اعلان ، با ردیابی تماس بگیرید

الیوت گفت ، به همین دلیل ردیابی تماس بسیار مهم است.

با شناسایی یک مورد جدید ، بهداشت عمومی با فرد تماس می گیرد تا مشخص کند با چه کسانی در تماس بوده است ، 48 ساعت قبل از ظهور علائم یا 48 ساعت قبل از آزمایش آنها در صورت عدم علائم.

بهداشت عمومی همچنین می پرسد آن شخص کجا بوده است ، مانند فروشگاه های مواد غذایی یا رستوران ها.

سپس این لیست از افراد و مشاغل مطلع خواهد شد و به سه دسته کم خطر ، متوسط ​​متوسط ​​و پر خطر طبقه بندی می شود. مخاطره زیاد در تماس نزدیک در نظر گرفته می شود – فردی که 15 دقیقه یا بیشتر در فاصله دو متری فرد آلوده بوده است.

الیوت گفت: “افرادی که ردیابی تماس را انجام می دهند برای اتصال نقاط کار می کنند.”

“هنگامی که شخصی به م establishmentسسه ای مراجعه می کند (یا پرواز می کند و غیره) که تعدادی از افراد در آن حضور داشته باشند ، اتصال هر نقطه ممکن است دشوار باشد (هرکسی را که در آن زمان حضور داشته باشد پیدا کنید). این ممکن است یک وضعیت باشد جایی که یک مشاوره عمومی صادر می شود. “

این در ماه گذشته در بسیاری از رستوران ها و بارهای هالیفاکس مشاهده شده است ، که باعث شد نخست وزیر استفان مک نیل محدودیت های بیشتری را در منطقه اعمال کند.

به هرگونه تماس نزدیک شناسایی شده توصیه می شود که آزمایش شود و به مدت 14 روز لازم است که خود را منزوی کنید.

اما اگر همه مخاطبین قابل شناسایی باشند ، نیازی به اعلامیه قرار گرفتن در معرض تماس نیست.

اعلامیه های قرار گرفتن در معرض از طریق مشاغل

این در هفته های اخیر به سردرگمی منجر شده است زیرا برخی از مشاغل اعلامیه های احتمالی قرار گرفتن در معرض خود را منتشر کرده اند.

الیوت گفت: “اگر مشاغلی اعلان خود را ارسال می کند و با مشاوره قرار گرفتن در معرض عمومی از طرف ما همراه نیست ، پس این بدان معناست که تجارت یا سازمان تصمیم گرفته است که به تنهایی این کار را انجام دهد.”

یک مثال Sackville Arena است. اطلاعیه ای از طرف انجمن هاکی مینور ساکویل درباره احتمال مواجهه در 21 نوامبر ارسال شد ، اما بهداشت عمومی اطلاعیه ای را منتشر نکرد.

وی گفت: “من می دانم وقتی مردم در مورد مواجهه احتمالی با خبر می شوند ، می تواند دشوار باشد ، اما اطلاعیه ای از طرف بهداشت عمومی نمی بینند.”

“این محیط در حال حاضر برای نوا اسکوشیایی ها به اندازه کافی استرس زا است ، اما مطمئن باشید اگر بهداشت عمومی احساس کند یک اعلان عمومی تضمین شده است ، یکی صادر می شود.”