پلیس مونترال در سال 1996 ناپدید شدن پاتریشیا فرگوسن را دستگیر کرد

سابرینا فرگوسن بیشتر عمرش فکر می کرد مادرش او را رها کرده است.

او ۱۱ ماهه بود که پاتریشیا فرگوسن ۲۳ ساله ناپدید شد. اکنون تقریباً 27 سال بعد، پلیس مونترال سرژ اودت 69 ساله را به قتل عمد در ناپدید شدن مادرش متهم کرده است.

سابرینا فرگوسن روز جمعه در مصاحبه ای گفت: “این احساس رهایی و آرامش است.” “من دیگر این همه نفرت نسبت به این زن ندارم. اکنون او را دوست دارم.”

یک اعلامیه افراد گمشده در وب سایت پلیس مونترال می گوید فرگوسن آخرین بار در 6 ژوئن 1996 زمانی که شب را در خانه یکی از دوستانش در محله Pointe-aux-Trembles مونترال به همراه دختر خردسالش سپری می کرد دیده شد.

فرگوسن شب را ترک کرد و سابرینا را با یادداشتی برای دوستش در خانه گذاشت که می گفت برای صبحانه رفته بود و قرار بود با خواهرش ملاقات کند.

در عکسی مربوط به دهه 1980 یا 1990، زنی جوان با موهای مجعد کوتاه و پیراهنی صورتی نشان داده شده است که روی مبل مخملی نشسته است.
پاتریشیا فرگوسن 23 ساله بود که در 6 ژوئن 1996 ناپدید شد و در نیمه های شب از خانه یکی از دوستانش در مونترال ناپدید شد. پلیس مونترال اکنون در مورد ناپدید شدن او دستگیر شده است. (SPVM)

اما فرگوسن هرگز برنگشت و دخترش می‌گوید، وقتی بزرگ شد، انواع و اقسام داستان‌ها در مورد اینکه چرا مادرش می‌توانست آنجا را ترک کند، گفته شد – که او به سادگی برای نوشیدن آبجو بیرون رفته و شاید یک روز برگردد.

سابرینا فرگوسن گفت: «انواع داستان‌های عجیب و غریب. در برخی لحظات، من فکر می‌کردم که همه چیز دروغ بوده است.

اودت روز پنجشنبه دستگیر شد و روز جمعه در دادگاه حاضر شد تا متهم شود. انتظار می رود که او در 12 ژوئن بار دیگر در دادگاه حاضر شود.

روز جمعه ممنوعیت انتشار مختصری در مورد هویت آدت و فرگوسن وجود داشت، اما لغو شد.