پایان یک دوره: باشگاه Wo He Lo از فروش محبوب لباس به حراج آنلاین حرکت می کند

به مدت 90 سال، باشگاه Wo He Lo برای کمک به خرید تجهیزات بیمارستانی برای شکننده ترین نوزادان جزیره پرنس ادوارد پول جمع آوری کرده است.

این گروه طی سال‌ها یک میلیون دلار برای بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان استان یا NICU در بیمارستان ملکه الیزابت در شارلوت تاون جمع‌آوری کرده است.

ترزا کورکوران، رئیس باشگاه گفت: “هدف بزرگ ما این است که سعی کنیم نوزادانی را که تحت مراقبت های ویژه هستند در جزیره نگهداری کنیم تا خانواده ها مجبور نباشند در صورت بروز مشکل به هالیفاکس سفر کنند.”

Wo He Lo مخفف کار، کمک و عشق است – چیزی که گروه هنوز به شدت نسبت به آن احساس می کند.

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گردآوری‌های مالی آن، فروش محبوب لباس‌های دست دوم آن بود که دو بار در سال انجام می‌شد. در طول همه‌گیری کووید-19 به دلیل محدودیت‌هایی که برای تجمع افراد در تعداد زیاد وجود داشت، باید متوقف می‌شد.

دو نفر در بخش نوزادان
ترزا کورکوران، رئیس Wo He Lo (راست) و مدیر پرستار QEH NICU نیکول والش، با شبیه‌ساز جدید نوزاد برای آموزش کارکنان نوزاد. (ارسال شده توسط بنیاد QEH)

پس از آن وقفه، Wo He Lo اکنون مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. از مردم می‌خواهد به‌جای نگاه کردن به قفسه‌های لباس، اقلام را به‌صورت آنلاین مرور کنند و برایشان پیشنهاد بدهند.

کورکوران گفت: “افرادی که در گذشته به ما هدیه داده بودند می خواستند به ما ادامه دهند. ما می خواستیم به حمایت از خرید این تجهیزات ویژه مورد نیاز خود ادامه دهیم و احساس کردیم که این سریع ترین و بهترین راه برای انجام آن خواهد بود.” .

او گفت که گروه می‌خواستند کاری متفاوت انجام دهند و تا کنون از نتیجه آن بسیار راضی هستند.

گروهی از مردم از سال 1936
اعضای باشگاه Wo He Lo در سال 1936. بسیاری از خانواده های درگیر چند نسل هستند. (ارسال شده توسط بنیاد QEH)

مادربزرگ جنیفر مک دونالد، لورا پیکارد، اولین نسل از سه نسل خانواده آنها بود که عضو باشگاه شد.

او گفت که جمع آوری کمک های مالی گروه در طول سال ها تکامل یافته است.

“آنها مهمانی های چای داشتند و برای یک فنجان چای 25 سنت می گرفتند و کلاه های بچه کوچولو می بافتند و همه به بیمارستان رفتند … سپس کار به جایی رسید که بزرگتر شد و آنها به کلیسای ترینیتی رفتند و من. مک دونالد گفت: فروش لباس در آنجا را به خاطر بسپار.

گروه مردم
در حالی که ممکن است چهره‌ها در طول سال‌ها تغییر کرده باشند، تعهد این گروه برای آسان‌تر کردن زندگی جوان‌ترین ساکنان PEI و خانواده‌هایشان ثابت مانده است. (ارسال شده توسط بنیاد QEH)

او گفت که خانه خانواده اش برای فروش بهار و پاییز پر از لباس می شود.

مک دونالد گفت: “آنها همه جا بودند – در اتاق نشیمن، آن اتاق غذاخوری، فقط اتاق خانواده، لباس در همه جا. و این کار زیادی انجام شد.”

“من به مادرم کمک می‌کردم. لباس‌ها را اتو می‌کردیم، تعمیرشان می‌کردیم، می‌شوییمشان، و بعد همه‌شان را برای فروش آماده می‌کردی… خوشحالی بود و کار زیادی بود، اما بسیار با ارزش بود و فروش بسیار سرگرم کننده بود.”

خانواده در بیمارستان
هیتر راس (سمت راست) عضو Wo He Lo و دخترش کاترین در نهایت از تجهیزات در NICU قدردانی کردند. (ارسال شده توسط بنیاد QEH)

مک دونالد گفت که دلش برای فروش لباس تنگ خواهد شد – او با خنده گفت که نیمی از کمد لباسش از آنجا خواهد آمد – و امیدوار است روزی آنها برگردند.

مادربزرگ، مادر و خواهر جنیس مور همگی اعضای Wo He Lo بوده اند.

او حس اجتماعی را که فروش لباس ایجاد کرده بود به یاد می آورد.

او گفت: “ماشین خود را تا پشت بیمارستان می کشید و افرادی از بیمارستان آنجا هستند که لباس ها را جمع می کنند… سپس باید از همه اینها عبور کنید.”

“همه چیز را آماده می کردی و بعد از آن هیجانی که وقتی در را باز کردند و تو به بیرون نگاه کردی و دیدی که همه مردم صف کشیده اند و از پله ها پایین می روند.”

مور گفت که این راهی برای بازیافت لباس است و مردم از یافته های آن ها هیجان زده شده اند.

تجهیزات پزشکی
یک پمپ ایزوله، IV و پمپ سرنگ که برای NICU توسط بودجه جمع آوری شده توسط باشگاه Wo He Lo در سال 1990 خریداری شد. (ارسال شده توسط بنیاد QEH)

اما، او افزود، “در پایان روز، جمع آوری پول برای مهد کودک و NICU در بیمارستان، برای نوزادان کوچک است. این بسیار زیباست، بسیار خاص.”

حراج آنلاین جدید شامل موارد و تجربیات بسیاری مانند آثار هنری، تورهای باغ، ماجراهای قایقرانی و بلیط هواپیما است.

کورکوران گفت که هدف از جمع آوری کمک های مالی روز مادر 50,000 دلار برای کمک به تامین مالی دو قطعه از تجهیزات است.

یکی شبیه ساز نوزاد و دیگری یک تخت مخصوص برای انتقال ایمن نوزادان شکننده از زایمان و تحویل به NICU.

“ما به کاری که انجام داده‌ایم بسیار افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم به انجام آن ادامه دهیم، بنابراین این راهی است که ما آن را انجام می‌دهیم. مطمئنا امیدواریم که جزیره‌نشینان دور هم جمع شوند و وارد شوند و به ما کمک کنند. ” او گفت.

حراج را می توان در www.fundraiser.support/woheloauction2023 یافت. تا 24 آوریل ادامه دارد.