پات پترسون افسانه کشتی متولد مونترال در 79 سالگی درگذشت

World Wrestling Entertainment روز چهارشنبه در بیانیه ای تأیید کرد ، پات پترسون کشتی گیر افسانه ای در سن 79 سالگی درگذشت.

بومی مونترال ، که نام تولد وی پیر کلرمونت بود ، با سرطان مبارزه می کرد.

فعالیت کشتی پترسون از 1958 تا 1984 ادامه داشت. پس از اولین بازی خود در کارتهای جنگ منطقه ای در کبک ، در اوایل دهه 1960 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در سال 1979 ، او اولین قهرمان بین قاره ای WWE شد.

وی پس از اعلام بازنشستگی در حلقه خود در سال 1984 ، به عنوان یک تحلیلگر رنگ و در نقش های مختلف در پشت صحنه با رئیس شرکت ، وینس مک ماهون کار کرد. پس از آن فدراسیون جهانی کشتی نام گرفت.

در سال 2016 ، پترسون زندگینامه خود را منتشر کرد ، پذیرفته شده: چگونه اولین ستاره بزرگ همجنسگرا WWE را تغییر داد، با همکاری برتراند هربرت ، نویسنده. گرایش جنسی پترسون در محافل کشتی به طور گسترده ای شناخته شده بود ، اما وی این موضوع را در سال 2014 به صورت علنی اعلام کرد.

وی که به خاطر سو explo استفاده های خود در این رینگ به عنوان “le Rêve du Québec” شناخته می شود ، به دلیل تفکر در مورد روشهای خلاقانه خاتمه بخشیدن به مسابقات کشتی فرنگی معروف شد. او مفهوم Royal Rumble را ارائه داد ، یک مسابقه حذفی که به طور سنتی 30 کشتی گیر برگزار می شود و به یکی از محبوب ترین مسابقات WWE تبدیل شده است.

در بیانیه WWE ، حرفه پترسون “” مترادف با تاریخ سازی توصیف شده است.

در این بیانیه آمده است: “از عنوان بین قاره ای تا مسابقه رویال رامبل و بعد از آن ، نام او برای همیشه در مسابقات جهانی WWE احترام خواهد گذاشت.”

پترسون در سال 1996 به تالار مشاهیر WWE راه یافت.