وزیر خدمات اجتماعی می گوید هیچ کس مجبور نیست که برای نیازهای اساسی تجارت جنس را در نظر بگیرد

وزیر خدمات اجتماعی نوا اسکوشیا می گوید افرادی که در فقر زندگی می کنند برای دسترسی به مایحتاج اولیه زندگی نیازی به تجارت جنسی ندارند.

کلی ریگان روز پنجشنبه به اظهارات یک طرفدار مبارزه با فقر که در مورد طول برخی از نوا اسکوشیایی ها فقط برای تأمین هزینه های زندگی خود توضیح می دهد ، پاسخ داد.

ریگان گفت: “ما فقط امیدواریم كه اگر کسی با چنین انتخابی روبرو شده است ، به كارگزار پرونده خود كه می تواند آنها را با پشتیبانی مناسب متصل كند ، برسد.”

JoAnna LaTulippe-Rochon ، مدیر اجرایی مرکز منابع خانواده کیپ برتون ، روز سه شنبه به کمیته دائمی خدمات اجتماعی گفت که برخی از افراد برای اینکه بتوانند به فروشگاه های مواد غذایی سوار شوند یا فرزندان خود را به ملاقات های دکتر ببرند ، مورد علاقه جنسی قرار می دهند.

حداقل یک از هر چهار کودک در نوا اسکوشیا در فقر زندگی می کنند. در جزیره کیپ برتون وضعیت بدتر است.

ریگان پس از جلسه کابینه روز پنجشنبه ، به خبرنگاران گفت تعجب آور نیست “که مردم به دنبال راه هایی برای تهیه چیزهای مورد نیاز خود هستند” ، اما وی گفت که این افراد باید بدانند که کمک در دسترس است.

کارهای بیشتری برای انجام

ریگان گفت: بخشی از این مشکل می تواند این باشد که مردم به راحتی از پشتیبانی های موجود آگاهی ندارند. وی گفت که این می تواند تابعی از داشتن تجربه منفی در گذشته هنگام تلاش برای کمک گرفتن از بخش باشد.

“ما برای تغییر فرهنگ در واقع سخت کار کرده ایم [the Community Services Department] و ارتباط مردم با پشتیبانی مورد نیاز برای هرگونه نیاز آنها “.

“اگر در گذشته با آنها خوب رفتار نشده است – ما می دانیم که این مسئله در مورد بسیاری از افراد از جوامع حاشیه ای رخ داده است ، ممکن است آنها احساس راحتی نکنند که به آنها دسترسی پیدا کنند – ما می خواهیم به آنها بگوییم که ما از دولت هستیم و ما شما برای کمک به اینجا هستید. ما واقعاً هستیم. “

ریگان گفت که خدمات متنوعی وجود دارد و پشتیبانی این بخش می تواند به ارتباط افراد از جمله کمک به سفر و آموزش مهارت کمک کند. فقر یک مشکل مداوم است که به سرعت حل نخواهد شد ، اما وزیر گفت که دولت او همچنان در این زمینه کار می کند.

ریگان گفت: “ما هر ساله سرمایه گذاری می کنیم زیرا می خواهیم به افراد بیشتری کمک کنیم زندگی بهتر داشته باشند و برای این کار تلاش می کنیم.”

“آیا ما کار بیشتری برای انجام داریم؟ کاملا”.