والدین ، ​​دانش آموزان پس از آنلاین شدن مراسم حلقه X ناامید می شوند

دانشگاه سنت فرانسیس خاویر در آنتیگونیش ، نیویورک ، امسال در حال پیکربندی مجدد مراسم حلقه X خود است ، اما همه موافق این تغییرات نیستند.

به دلیل افزایش تعداد موارد COVID-19 در استان ، مسئولان مدرسه این رویداد را بصورت آنلاین پخش خواهند كرد.

موری کیت ، نایب رئیس St. FX گفت: “این یک تصمیم آسان نبود.” “اما در پایان روز می دانستیم که نمی خواهیم فضایی را ایجاد کنیم که بتواند خطر جامعه و جامعه آنتیگونیش را افزایش دهد.”

دانش آموزان از تغییر این هفته در شبکه های اجتماعی مطلع شدند ، و تعدادی از نظر دهندگان ابراز ناامیدی کردند که پس از سالها تلاش برای این لحظه ، به دانشجویان حق تصمیم داده نشد.

از دست دادن “آیین عبور”

دختر کریستال ونتزل انتظار داشت که حلقه X خود را در یک مراسم منظم ماه آینده دریافت کند.

اکنون پس از مدرک چهار ساله پرستاری ، قطعه جواهرات از طریق پست به خانه هالیفاکس آنها ارسال می شود.

ناامیدی ونتزل اضافه می کند که دانشگاه هزینه حمل و نقل را پرداخت نمی کند.

ونتزل گفت: “این مراسم تقریباً آداب و رسوم این دانشجویان است.” “من فکر می کنم آنها بیش از مراسم فارغ التحصیلی منتظر آن هستند.”

تقریباً 800 دانشجو در مراسم 3 دسامبر واجد شرایط دریافت حلقه X هستند ، از جمله بیش از 150 فارغ التحصیل که خارج از آنتی گونیش زندگی می کنند.

این مراسم هر 3 دسامبر برگزار می شود

این حلقه ها در طول جنگ جهانی دوم ایجاد شده اند. قبل از آن ، هر کلاس فارغ التحصیلان کمیته ای را تعیین می کردند تا با شعار خود سنجاق را برای کلاس خود طراحی کنند.

در سال 1942 ، یک حلقه با یک X ساده به جای آن ایجاد شد – و یک سنت متولد شد. این دانشگاه پس از حلقه های Super Bowl و Papal ، آن را به عنوان سومین حلقه شناخته شده در جهان معرفی می کند.

اولین مراسم حلقه در سال 1958 برگزار شد. این مراسم در سال 1982 بازگردانده شد و هر ساله در تاریخ 3 دسامبر یا همان روز سنت FX برگزار می شد.

برخی از والدین و دانش آموزان سوال کرده اند که چرا دانشگاه مراسم 3 دسامبر را به سال آینده موکول نمی کند. (اندرو وان / مطبوعات کانادایی)

ونتزل گفت که او معتقد است دولت St. FX باید پیشنهاد می داد این رویداد را دوباره برنامه ریزی کند.

وی گفت: “در اواخر سال گزینه بسیار خوبی خواهد بود. و اگر COVID در سال جدید دوباره سر زشت خود را پرورش دهد ، مجبور خواهد شد كه عملا پیش برود.” “اما هرگز در مورد به تعویق انداختن مراسم هیچ اشاره ای و ملاحظه ای نشده است.”

صدها دادخواست را امضا کردند

اگرچه برخی از نظر دهندگان در پست روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی ابراز ناامیدی کردند ، برخی دیگر از این تصمیم حمایت کردند و گفتند این کار درست است. هنوز هم بسیاری از دانشگاه خواستند که به تعویق انداختن این رویداد را بررسی کند.

از پنجشنبه شب ، نزدیک به 400 نفر طومار آنلاین را امضا کرده بودند که از دانشگاه می خواهد بعداً بعداً یک مراسم حضوری به دانشجویان بدهد.

کایت گفت که دلایل متعددی وجود دارد که چرا تأخیر در نظر گرفته نشده است.

این حلقه ها معمولاً در تاریخ 3 دسامبر تحویل داده می شوند ، زیرا در آن روز به حامی مقدس دانشگاه ادای احترام می شود.

وی همچنین گفت پیش بینی اعداد COVID تا بهار دشوار خواهد بود. سرانجام ، او گفت که دانشگاه نمی تواند حلقه های دانشجویی را نگه دارد.

وی درباره مراسم سنتی حلقه ایکس گفت: “ما نمی توانیم آن را تکرار کنیم.” “اما ما واقعاً کار خوبی را در این زمینه انجام خواهیم داد و بهترین استفاده را خواهیم کرد.”

مسئولان مدرسه می گویند که انگشتر X دارای حق چاپ است و باید پوشیده شود. فقط فارغ التحصیل دانشگاه یا دانشجوی ارشد واجد شرایط خرید انگشتر است.