هیچ مورد جدیدی از COVID-19 در PEI Sunday وجود ندارد. مدارس باز بمانند

PEI هیچ مورد جدیدی از COVID-19 در روز یکشنبه ندارد.

دکتر هدر موریسون ، رئیس بهداشت عمومی PEI ، این خبر را روز یکشنبه در دومین جلسه توجیهی آخر هفته غیر برنامه ریزی شده اعلام کرد.

روز شنبه ، دو مورد جدید که ارتباطی با هم ندارند تأیید شد.

یکی دانش آموز پسر 15 ساله در دبیرستان روستایی چارلوت تاون است. دیگری مذکر بین 10 تا 19 سال است که از تورنتو به PEI سفر کرده است. او دانشجوی PEI نیست

موریسون گفت این دانشجو سابقه سفر خارج از PEI را ندارد و مقامات بهداشتی در تلاشند منبع عفونت را شناسایی کنند.

وی گفت: “ما با همه موارد قبلی خود خوشبخت بوده ایم كه می توانیم منبع یا ارتباطی را شناسایی كنیم و این اطمینان را به ما می دهد كه همه موارد قبلی ما مربوط به سفرهای خارج از استان بوده است.”

“با توجه به میزان آزمایشات انجام شده در PEI ، از جمله 3000 آزمایش فقط در هفته گذشته ، من اطمینان دارم که ما انتقال گسترده جامعه در PEI نداریم”

مدرسه تمیز می شود

نوربرت کارپنتر ، سرپرست دفتر شعبه مدارس دولتی ، گفت: Charlottetown Rural به طور کامل تمیز می شود و دوشنبه باز خواهد ماند.

نجار گفت که سیستم مدرسه متعهد است اطمینان حاصل کند که دانش آموزان ، کارمندان و والدین از رفتن به مدرسه راحت هستند.

PEI 72 مورد COVID-19 داشته است. چهار نفر همچنان فعال هستند. هیچ فوت یا بستری در بیمارستان صورت نگرفته است.

موریسون گفت ، بیش از 1100 نفر در PEI در 24 ساعت گذشته مورد آزمایش قرار گرفتند. این بیشترین تعداد از حدود هشت ماه پیش تاکنون همه گیر است.

حدود 70 تماس نزدیک از موارد مثبت مورد آزمایش قرار گرفتند و باید بدون در نظر گرفتن نتیجه منفی آزمایش ، به مدت 14 روز از خود جدا شوند. بسیاری از آنها دانشجویانی هستند که در آن دوره برای یادگیری آنلاین راه اندازی می شوند.

من می خواهم به جزایر اطمینان دهم که سیستم ما به طور مناسب و کارآمد به این پرونده که شامل 353 تماس بود پاسخ داد.– دکتر هدر موریسون

سایر تماس های “گاه به گاه” – افرادی که احتمالاً در نزدیکی پرونده بوده اند – نیز مورد آزمایش قرار گرفتند.

موریسون گفت: “من می خواهم به جزایر اطمینان دهم كه سیستم ما به این پرونده كه شامل 353 تماس بود پاسخ مناسب و م efficientثر داد.”

“سیستم ما آماده پاسخگویی به موارد در صورت لزوم است ، و نتایج تلاشهای جمعی ما در 36 ساعت گذشته شواهد دیگری است که نشان می دهد ما همچنان آماده پاسخگویی و اقدامات لازم برای مهار انتقال COVID-19 در خود هستیم. استان “

“امتیازی که کسب کرده ایم”

از روز دوشنبه ، کلیه دانش آموزان دبیرستانی در استان مجبور هستند که در تمام مدت حضور در مدرسه از ماسک استفاده کنند.

نخست وزیر دنیس کینگ سیستم مراقبت های بهداشتی را ستود و از جزیره ای ها برای همکاری آنها تشکر کرد.

وی گفت: “این امتیازی است که کسب کرده ایم زیرا این پروتکل ها را دنبال کرده ایم.”

سایر استانهای آتلانتیک یکشنبه موارد جدید را اعلام کردند: 14 مورد در نیوبرانزویک ، 10 مورد در نوا اسکوشیا و چهار مورد در نیوفاندلند و لابرادور.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI