همه آزمایشات تاکنون در 3 سایت احتمالی قرار گرفتن در معرض Charlottetown COVID-19 منفی است

ردیابی تماس در سه سایت احتمالی قرار گرفتن در معرض COVID-19 در Charlottetown در حال انجام است – Superstore Atlantic ، میخانه Gahan House و رستوران Terra Rossa و تاکنون ، همه آزمایشات منفی بوده اند.

دکتر هدر موریسون ، رئیس ارشد بهداشت عمومی روز چهارشنبه در یک جلسه توجیهی غیر برنامه ریزی شده گفت که PEI یک مورد جدید از COVID-19 دارد ، زنی در حدود 20 سالگی که اخیراً به آتلانتیک کانادا سفر کرده بود.

موریسون گفت هرکسی که دوشنبه ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر در Superstore Atlantic در خیابان 465 University در شارلوت تاون ، شنبه در Terra Rossa بین 7:30 تا 9:30 بعد از ظهر یا در خانه Gahan بین ساعت 9 تا 11 شب شنبه باشد ، باید خود را از نزدیک کنترل کند برای علائم و در صورت بروز آزمایش کنید.

در اخبار منتشر شده در اواخر ظهر امروز از استان آمده است که تمام نتایج آزمایشات مربوط به مواجهه احتمالی اخیر تاکنون منفی است. در انتشار ، موریسون از سه سایت برای همکاری و پیروی از قوانین تشکر کرد.

موریسون گفت ، این زن و تماس های نزدیک او – افراد در خانه اش ، کسانی که برای غذا خوردن با آنها بیرون رفته یا همکاران نزدیک کارشان بودند – به مدت 14 روز در انزوای خود باقی مانده اند.

“دقیقاً راهی که باید طی شود”

کوین مورفی ، مالک خانه گاهان ، در مورد این حادثه گفت: “در عرض چند ساعت ، ما بالای آن بودیم.”

مالک کوین مورفی می گوید ، برخی از نتایج آزمون COVID-19 کارکنان Gahan House دوباره برگشته اند و همه آنها تاکنون منفی هستند. (تراویس کینگدون / CBC)

کارکنانی که در آن زمان کار می کردند مورد آزمایش قرار گرفته اند و میخانه ها برگه های ورود به سیستم خود را که شامل نام و شماره تلفن همه مراجعین آنجا است ، بعد از ساعت 9 شب به مقامات بهداشت عمومی تحویل داده تا بتوانند برای آزمایش با آنها تماس بگیرند. مورفی گفت که رستوران های وی چنین برگه های تماسی را برای چند هفته نگه می دارند.

مورفی گفت: “همه اینها برنامه ریزی می شود و دقیقاً همان راهی است که باید طی شود.” به محض دریافت تست منفی کارکنان ، مورفی گفت که آنها ممکن است به کار خود برگردند.

“تاثیری در تجارت وجود دارد”

مورفی گفت ، از زمان ابتلا به همه گیری ، تمیز کردن پیشرفته در حال انجام است و صبح روز پنجشنبه “تاکید بیشتری بر تمیز کردن” در میخانه وجود دارد.

دکتر هدر موریسون ، رئیس بهداشت عمومی PEI در بیشتر مواقع ، پس از شروع علائم ، ویروس قابل انتقال است. (CBC)

مورفی گفت که از این حادثه متعجب و ناراحت نیست.

مورفی گفت: “این احتمالاً انتظار می رفت و ممکن است موارد بیشتری نیز وجود داشته باشد – امیدوارم که چنین نباشد.”

وی گفت: “تردیدی وجود ندارد كه تاثیری در تجارت دارد. نه ماه گذشته كمی غلتك بوده اما ما با آن دست و پنجه نرم می كنیم.”

در مصاحبه با اخبار CBC: قطب نما روز پنجشنبه ، موریسون توضیح داد که چگونه مقامات سایت های احتمالی قرار گرفتن در معرض تصمیم گیری کردند.

موریسون با بیان اینکه بیشتر اوقات ویروس پس از فرد علامت دار می شود.

موریسون گفت ، شواهد نشان می دهد این زن در خارج از PEI به COVID-19 مبتلا شده است.

روز دوشنبه ، PEI اعلام کرد که به دلیل افزایش موارد در نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک ، حباب آتلانتیک را ترک خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI