همسایگان شهر کبک خواستار نامگذاری محل تجمع پس از قربانی حمله شمشیر شدند

افراد نزدیک به یکی از قربانیان حمله شمشیر کبک سیتی درخواست می کنند بخشی از کبک قدیمی به یاد او نامگذاری شود.

سوزان کلرمونت در خیابان د رمپارتز زندگی می کرد و اغلب با دوستان و همسایگان در یک خوشه نزدیک نیمکت های روبرو ملاقات می کرد.

اکنون یک پوستر خانگی به نام تپه کانوتری “Place Suzanne Clermont” به یاد وی در آنجا آویخته شده است و دادخواست برای رسمی شدن نام جدید راه اندازی شده است.

شهردار شهر کبک ، رگیس لابومه از این پیشنهاد حمایت می کند ، اما استحکامات تاریخی مرکز استان تحت صلاحیت فدرال است.

به طور معمول ، وی گفت ، شهر قبل از گرامیداشت یاد و خاطره فرد ، یک سال پس از مرگ فرد منتظر می ماند ، اما شهر در حال بررسی موضوع است.

خیابان Des Ramparts در اطراف استحکامات شهر کبک می پیچد و مشرف به بندر قدیمی است.

در شب هالووین ، خیابان یکی از چندین صحنه جنایت بود که پس از آن ادعا شد مردی با لباس قرون وسطایی دو نفر را کشته و پنج نفر دیگر را با شمشیر به سبک ژاپنی زخمی کرده است.

تابستان امسال با کمترین گردشگر در کبک قدیم ، ساکنان خیابان را در اختیار گرفتند cinq à sept بیرون ، خورشید را در حال افق افق تماشا می کند.

سوزان کلرمونت ، ساکن شهر کبک ، یکی از اعضای محبوب گروهی از همسایگان بود که در طول تابستان و بدون گردشگر برای یک سینما در فضای باز ملاقات می کرد. (دیوید رمیلارد / رادیو کانادا)

کلرمونت ، 61 ساله ، قلب آن اجتماعات بود. او بیش از دو دهه در کبک قدیمی زندگی کرده بود و به یکی از چهره های شناخته شده جامعه تبدیل شده بود.

سوفی پولیوت ، عروسش گفت: “او ملکه باروها بود.”

مکانی برای ساکنان ، نه گردشگران

کلاریس دهونت ، که حدود 15 سال در این منطقه اقامت دارد ، به رادیو کانادا گفت که این محله تاریخی در تابستان به مکانی برای ساکنان به جای گردشگران تبدیل شده است.

وی گفت: “از زمان COVID ، متوجه شدم که زندگی همسایگی خوبی داریم.” همسایگان اینجا جمع شدند. »

همسایه ماریس پاره گفت ، از مردم دعوت شده است که بیایند و دادخواست را امضا کنند تا به افتخار کلرمونت یک لوح یادبود وجود داشته باشد.

وی گفت: “او بسیار زن شگفت انگیزی است.” “من هنوز هم از او به زبان حال صحبت می کنم ، زیرا برای من او هنوز هم حضور دارد.”

تماشا کنید | همسایه سوزان کلرمونت را به یاد می آورد:

لوسی پینچود ، یکی از دوستان و همسایگان سوزان کلرمونت ، می گوید که از اطلاع از مرگ او شوکه شده است. 0:34

بحث و گفتگوها با اوتاوا در جریان است. مشاوره ژان روسو رهبر این اتهام است. وی گفت تغییر نام بخش یک چیز است ، اما داشتن یک لوح یادبود چیز دیگری است.

وی گفت: بنابراین سناریوهای مختلفی در حال بررسی است.

“شما باید قدردان زندگی باشید ، و این مکانی برای احترام کسانی خواهد بود که می خواهند ما را ادامه دهند ، با قدردانی از سوزان و Old Quebec.”

وقتی شهروندان می روند تا در مورد Old Quebec صحبت کنند ، شورای شهر گفت که او می خواهد آنها درباره شب هالووین 2020 بحث نکنند.

وی گفت: “ما می خواهیم بگوییم كه كبك قدیمی زنده است ، ساكن است ، به همه تعلق دارد.”