همانطور که رستوران های هالیفاکس با قوانین جدید COVID-19 سازگار می شوند ، برخی از آنها پا را فراتر می گذارند

در حالی که برخی از دارندگان رستوران ها و بارها در منطقه هالیفاکس می گویند محدودیت های جدید سخت است اما برای کاهش سرعت موارد COVID-19 لازم است ، یک تجارت یک گام فراتر می رود.

از روز دوشنبه ، مردم مجاز به نشستن در پشت میز بیش از پنج نفر نیستند و اطلاعات ردیابی تماس اکنون برای مشتریان اجباری است.

اما ایوان چان ، صاحب و سرآشپز Orient در بزرگراه بدفورد ، تصمیم گرفته است درهای رستوران خود را برای دو هفته ببندد.

وی گفت با وجود دهها اعلامیه احتمالی قرار گرفتن در معرض احتمالی که اخیراً اعلام شده است ، وضعیت اطراف شهر بسیار غیرقابل پیش بینی است.

چان روز شنبه گفت: “ما می خواهیم مطمئن شویم كه كاركنان و مراجعین ما در امنیت هستند و بهترین کاری را كه می توانیم انجام می دهیم.” “من فکر می کنم این چیزی است که در این مرحله از تجارت ارزش بیشتری دارد.”

وی گفت امیدوار است “ما یک فصل کریسمس خواهیم داشت” و “به همین دلیل است که می خواهیم ابتکار عمل را داشته باشیم و امیدوارم برای دیگران الگویی باشد.”

چان گفت که او می خواهد به خصوص مراقب باشد زیرا پدر و مادرش با او و خانواده اش زندگی می کنند ، اما تصمیم به بستن هنوز “بسیار دشوار” بود.

وقتی دو هفته تمام شد ، چان گفت که او شماره پرونده ها و اعلامیه های قرار گرفتن در معرض را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که بعد چه کاری انجام دهد.

مشرق زمین ادامه برداشت در حاشیه را ادامه خواهد داد. چان امیدوار است که مردم همچنان برای تهیه غذای خود از طریق سیستم وانت بدون تماس بیایند.

رستوران چان تنها شغلی نیست که امور را به دست خودشان می گیرد.

حدود 10 رستوران در منطقه هالیفاکس یا به طور کامل بسته شده اند یا فقط خرید و تحویل کالا را ارائه می دهند. به مردم توصیه می شود قبل از بازدید از رستوران ها بازدید کنند.

اما برخی از مالکان خیالشان راحت است که استان صنعت صنعت را مجبور نکرده است دوباره تعطیل شود.

لارا کاسون ، صاحب کافه لارا در خیابان آگریکولا ، گفت که این تغییرات قطعاً بر تجارت وی تأثیر می گذارد اما ممکن است به وخامت اوضاع کمک کند.

نوا اسکوشیا در حال کاهش محدودیت های جمع آوری در منطقه هالیفاکس است که تأثیر زیادی در چگونگی معاشرت و اداره مشاغل افراد خواهد داشت. کالین جونز از CBC گزارش می دهد. 2:33

کاسون گفت که اظهارات نخست وزیر استیون مک نیل پیش از اعلامیه روز جمعه درباره محدودیت های جدید باعث ایجاد وحشت شده است.

روز سه شنبه ، مک نیل گفت که دو بار در مورد تعطیلی بخشهایی از اقتصاد فکر نخواهد کرد ، که به گفته کوسن “واقعاً ناعادلانه است”.

وی گفت این باعث نگرانی کارمندان شده و باعث ایجاد ترس در مراجعه کنندگان می شود. او گفت که نمی داند چه مقدار موجودی باید خریداری کند.

كوسن گفت: “ما در حال حاضر شفافیت رهبری نداریم.”

وی همچنین گفت که این استان نباید انگشت خود را به سمت گروه سنی 18 تا 35 سال به عنوان ریشه مسائل اخیر نشان دهد.

مک نیل روز جمعه گفت که افراد جوان وقتی احساس بیماری می کنند و در گروه های بزرگ و بدون فاصله از خانه بیرون می روند.

كوسن گفت ، اما COVID-19 در مشاغل كوچك ایجاد نمی شود ، اما از افرادی كه پس از مسافرت خارج از حباب آتلانتیك وارد می شوند ، معرفی می شود.

دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی نوا اسکوشیا ، بارها و بارها گفته است که سفر نحوه شروع بثورات موارد است ، که به گفته کاسون این استان است.

وی گفت نوا اسکوشیا باید از اقدامات غربالگری بهتری مانند آزمایش برای همه افرادی که به این استان وارد می شوند ، و نظارت بهتر برای کسانی که قرار است خود منزوی باشند استفاده کند.

یکی از مقررات جدید ، کارکنان نوار بدون علامت در شبه جزیره هالیفاکس را تحت آزمایش داوطلبانه بیش از هفت روز قرار می دهند ، این کار از اوایل هفته آینده آغاز می شود.

برایان تیتوس ، صاحب Garrison Brewing ، گفت که خوشحال است که هم آزمایشات مربوط به کارمندان را می بیند و هم اینکه مردم اطلاعات خود را برای ردیابی تماس ، که آنها و بسیاری دیگر قبلاً انجام داده بودند ، بگذارند خوشحال است.

برایان تیتوس ، صاحب Garrison Brewing ، در 20 نوامبر در پاسیوی فضای باز Oxford Taproom با CBC صحبت می کند. (CBC)

تیتوس گفت: بدون شک کاهش تعداد افراد در یک میز به 5 نفر در خط پایین آنها تأثیر خواهد داشت. تیتوس گفت ، Garrison Brewing قبلاً گروه كوچكی داشت كه می خواستند مجالس تعطیلات را رزرو كنند و این باید تغییر كند.

اما بعد از یک تابستان لذت بردن از محدودیت های شل تر ، تیتوس گفت اکنون زمان آن است که جلوی گسترش ویروس را بگیریم تا صنعت باز بماند.

وی گفت: “این تا حدی اجتناب ناپذیر بود و ، صادقانه بگویم ، کاملاً عقل سلیم احساس می شود.”

گروه نمایندگی صنعت خدمات نوا اسکوشیا می دانند که چند هفته آینده سخت خواهد بود.

گوردون استوارت ، مدیر اجرایی انجمن رستوران های نوا اسکوشیا ، به سی بی سی گفت خیابان اصلی روز جمعه که این محدودیت ها قابل کنترل هستند اما “قطعاً صدمه خواهد دید”.

استوارت گفت ، مشاغل نه تنها در طول تعطیلات مجبورند با اندازه محدود گروه مقابله کنند ، بلکه به هیچ وجه عصبانیت عمومی در مورد صرف غذا در بیرون از خانه ندارند.

گوردون استوارت از اتحادیه رستوران های نوا اسکوشیا گفت اعتماد مردم به ناهار خوری از قبل کاهش یافته است. (CBC)

استوارت گفت اعتماد مصرف کننده به بیرون رفتن از رستوران به 55-57 درصد رسیده است ، اما اکنون این میزان به 50 درصد رسیده است.

استوارت گفت: “من انتظار دارم که آخر هفته شاهد لغوهای بسیار زیاد باشیم ، برای مهمانی های سازمان یافته لغو بسیار زیاد.”

وی خاطرنشان كرد كه طی ملاقات اخیر با استرانگ ، اعضای این صنعت روش دیگری را برای مقابله با گسترش ویروس بدون كاهش شماره جدول پیشنهاد كردند.

از آنجا که براکت سنی 18 تا 35 سال به عنوان بیشترین میزان سفر انتخاب شده است ، استوارت گفت که آنها پیشنهاد داده اند که میله ها را بیش از ساعت 1 بامداد نیمه شب بسته و همان شماره های جدول را حفظ کنند ، اما این اتفاق نیفتاد.

محدودیت های تجمع جدید در بیشتر مناطق منطقه ای هالیفاکس اعمال خواهد شد ، از پگیس کوو تا دریاچه پورترز. بخشی از شهرداری در شرق دریاچه Porters به ​​Ecum Secum معاف خواهد بود زیرا موارد در آنجا ظاهر نمی شود.

محدودیت ها همچنین شامل مناطق Enfield و Mount Uniacke در شمال هالیفاکس است ، اما در Elmsdale و جوامع شمال آنجا اعمال نمی شود.

قوانین جدید تا تاریخ 21 دسامبر اعمال شده است.