هلیکوپترهای چارتر به مبارزه با آتش‌سوزی‌های NS کمک می‌کنند

آتش نشانان در نوا اسکوشیا از آسمان کمک بیشتری دریافت می کنند زیرا خدمه هلیکوپتر چارتر برای سرکوب چندین آتش سوزی بزرگ کار می کنند.

یکی از شرکت های خصوصی استخدام شده توسط این استان، برتون ایر است که در خارج از سیدنی، NS مستقر است

مت والاس، رئیس شرکت، روز یکشنبه با دپارتمان منابع طبیعی و انرژی های تجدیدپذیر تماس گرفت و ظرف چند ساعت وارد عمل شد.

والاس در حال هدایت هلیکوپتری است که سطل هایی با حداکثر 750 لیتر آب را در یک زمان حمل می کند. این آب برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های نقطه‌ای در منطقه تانتالون در شمال هالیفاکس استفاده می‌شود. خلبان دیگری که برای برتون ایر کار می کند همین کار را برای مقابله با آتش سوزی در شهرستان شلبرن در جنوب غربی نوا اسکوشیا انجام می دهد که در حال سوختن خارج از کنترل هستند.

والاس در مصاحبه ای با او گفت: “مناطقی وجود دارد که در آنها فقط آخرالزمانی است.” صبح اطلاعات کیپ برتون در روز جمعه.

“این غم انگیز است… شما واقعاً می توانید درک کنید که مردم در حیاط خانه خود چه می کردند، وقتی مجبور شدند همه چیز را رها کنند و فرار کنند. و دیدن این اینجا در خانه، دلخراش است.”

کار پشت سر هم

والاس گفت در تانتالون پنج هلیکوپتر به عنوان یک تیم کار می کنند، از جمله دو هلیکوپتر وزارت منابع طبیعی که برای بررسی منطقه از نظر علائم سوختگی استفاده می شود. هنگامی که یک آتش سوزی گزارش می شود، والاس و سایر خلبانان چارتر می توانند ظرف چند دقیقه با آب پاسخ دهند.

او گفت: «برای مهار این شعله‌ها در منطقه هالیفاکس بسیار خوب عمل می‌کنیم و ما هر روز بیشتر و بیشتر می‌شویم.» ما در محل هستیم تا بتوانیم روی هر چیزی خارج از آتش اصلی بپریم.»

والاس گفت که به کاری که انجام می دهد افتخار می کند و هر ذره ای از آب می تواند کمک کند.

“حدس می‌زنم احساسات زیادی وجود دارد… و دیدن این منظره سوخته به شکلی که هست. فکر می‌کنم در هفته‌های آینده مردم بیشتر از آنچه در واقع به نظر می‌رسد، و از هوا ویرانگر است.”

آتش سوزی در منطقه هالیفاکس 50 درصد مهار شده است، در حالی که آتش سوزی دریاچه بارینگتون روز جمعه به 22766 هکتار افزایش یافت.

سخنگوی وزارت منابع طبیعی گفت که خلبانان به دلیل شدت دود و آتش قادر به ورود به برخی مناطق آتش سوزی نبودند.

داستان های برتر بیشتر